شناسه خبر : 46420
شنبه 22 خرداد 1395 , 12:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شرح بیماری فرزند شهید دادمان

محمد مهدی همت فرزند برومند سردارشهید حاج ابراهیم همت در یادداشتی به شرح وضعیت علی دادمان فرزند شهید دادمان پرداخته وبیماری سرطان ایشان پرداخته است
 
متن یادداشت بدین شرح است:

دوستان زیادی جویای حال و احوالات برادر بزرگمان علی آقای دادمان بودند. با کسب اجازه از خانواده ی ایشان به شرح مختصری می پردازم.

علی جان در این چند ماه مرد و مردانه ایستاد و با وجود درد زیادی که قابل تصور نیست و دیگر هیچ مخدری جوابگو نبود با سرطان جنگید.

سرطان ایشان جزو گونه های نادر بود که سرعتی بالاتر از تصور داشت.
روز چهارشنبه بخاطر درد شدید در ناحیه ی شکم و اختلال تنفسی برادرمان را به بیمارستان آوردیم و دکتر ها اذعان داشتند که اگر عمل نگردد تا شب دوام نمی آورد.

بخشی از آنچه می دانستیم و آنچه بعد از عمل روشن شد به شرح زیر است:
غده ی ایجاد شده در روده موجب انسداد روده گردیده که بخشی از روده را سیاه کرده که دکتر ها مجبور شدند بخشی از آن را بریده و روده را از چرخه خارج کنند.
محتویات‌ روده به داخل شکم ریخته بود که ایجاد عفونت کرده و عفونت وارد خون شده و از طرفی گاز ایجاد شده در شکم، ریه را نیز درگیر کرده که در حال حاضر تنفس ایشان با دستگاه انجام می گردد.
سلول های سرطانی روده و معده و کبد و لگن و کلیه را به اشغال خود در آوردند که بخاطر جراحات و عمل جراحی‌ و وضعیت موجود امکان‌ شیمی درمانی دیگر وجود ندارد.

ما برادران علی چهار روز است که بیمارستان را ترک نکرده ایم و دوری از اینجا فقط برایمان بیتابی به همراه دارد، آنچه از دوست داران آقازاده ی رشید شهید دادمان می خواهیم فقط دعا برای آرامش ایشان است. ما تسلیم رضای خدا هستیم و فقط میخواهیم دیگر درد نکشد.
به رسم عاشقی دعا کنید.

منبع: مشرق
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi