شناسه خبر : 46507
سه شنبه 01 تير 1395 , 10:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه جناب آقای نوبخت!

درحالی که برخی از داروهای موثر وضروری ما جانبازان مریض و آسیب دیده از جنگ، شامل بیمه تکمیلی نمیشود و هرسال به بهانه های نامعلوم بر تعداد آنها اضافه میشود

معلم جانباز - با سلام خدمت دوستان جانبازم وایثارگران معزز.

درحالی که برخی از داروهای موثر وضروری ما جانبازان مریض و آسیب دیده از جنگ، شامل بیمه تکمیلی نمیشود و هرسال به بهانه های نامعلوم بر تعداد آنها اضافه میشود و باید از جیبمان بصورت آزاد تهیه کنیم آنهم در شرایط حقوق های کم و تورم و رکود موجود که امان همه ما را بریده، مسئولین محترم شرایط ویژه مملکت را که تحریم و خالی بودن خزانه و... است را برای ساکت کردن عموم مردم بهانه کرده اند، در رسانه ها از فیش حقوقی چندصد میلیونی آقایان هرروز رونمائی میشود که جای تاسف فراوان دارد!

این برداشتهای غیر قانونی در سایه سکوت دستگاهای مسئول نظارتی از دیوان محاسبات تا سازمان عریض و طویل بازرسی کل کشور انجام میگیرد.

وقتی که این مصیبتهای بزرگ هویدا میشوند متاسفانه بجای اینکه مسئولین امر استعفا بدهند تا کمی دل مردم آرام گیرد ومنتظر محاکمه و.....باشند شاهد یکی از بدترین شیوه های برخورد دولت ودولتمردانمان میشویم که نمکی است برزخم میلیونها ایرانی زخرکشیده وجوانان بیکار و زوجهای جوانی که به علت مشکلات اقتصادی در راهروهای دادگاها منتظر صیغه طلاقند.

آقای سخنگوی دولت، بجای برخورد قانونی، امروزه به فردی حاشا کننده و مدافع مدیران و متجاوزان به حقوق مردم تبدیل شده و در رسانه های عمومی با استدلالهای دروغین وکذب سعی در تطهیر دزدان بیت المال برمی آید و هر مورد را با سفسطه به گردن دولت قبل و بخش خصوصی و ... می اندازد.

خواستم عرض کنم جناب نوبخت! شما که در تبلیقات انتخاباتی با الفاظ قشنگ و امیدوارکننده کشور را تحویل گرفتید و اولین بهانه های خود را خالی بودن خزانه و انگ زدن به دولت پیشین عنوان کردید تمام هم و غمتان برجام و دوستی با کدخداست! در این میان مشکلات اقتصادی مردم را فراموش کرده اید.

آنقدر دروغ وحرفهای بی اساس زده اید که شاهد بسته شدن کارخانه های مهم کشور که نماد کشورمان بودن هستیم. از ارج گرفته تا سایر کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیلی که روز بروز بیشتر هم میشود! بیکاری کسانی که عمرشان در آن کارخانه ها صرف شده لابد خیلی مهم نیست!؟ شاید چند وقت دیگر جناب نوبخت در برنامه تلویزیونی بفرمایند در دولت یازدهم هرسال چند میلیون شغل ایجاد کرده اند!.

دوستان عزیز! ما کشور و وطنمان را دوست داریم چرا که چندصد هزار شهید و جانباز با خون خود این سرزمین را نگهداشته اند. به والله قسم حق ما ملت نیست، چوب ندانم کاری و مدیریت ناکارآمد عده ای را بخوریم.

کشور عزیزمان همه چیز دارد اما رانتخواری و  باندبازی باعث شده هر 4 سال عده ای با شعارهای قشنگ وحساب شده در افکارمان نفوذکنند، رای بیاورند و ما برای نجات از دست بحرانهای مدیریتی اقبال نشان دهیم. اما بعد از مدت کوتاهی شاهد باشیم عده ای خاص در حال حیف و میل بیت المال هستند.

مگر میشود یک مدیربانکی 234میلیون تومان بعنوان پاداش شب عید پول بگیرد، اما بازنشستگان مظلوم فولاد، راه آهن و ... دوماه بعداز عید، میلغ ناچیز عیدیشان را با هزازان منت ومصوبه مجلس پرداخت دریافت کنند؟

مدیر بیمه ای چندصد میلیون پاداش بگیرد، اما منِ معلمِ بینوا، بعد از یک سال پاداش بازنشستگی ام که 40میلیون بیشتر نیست را نتوانم بگیرم؟

جناب نوبخت و رئیس جمهور گرامی به نظر شما مشکل کشور ما تحریم، برجام، غرب، سوئیف بانکهاست یا مدیریت غلط و ناسالم دوستان شما؟ در مملکتی که هرکسی مسئول شد برای خود و همکارانش مزایا بتراشد و بدون ترس پرداخت کند به خدا فاجعه است. کاش آن وزیری که یارانه مردم فقیر را مصیبت عظما میخواند بداندکه وزارت و مدیریتتان مصیبت عظماست! 

چرا واقعیتها را نمی بینید؟ حرف ما ملت را بشنوید. باز باید همه باهم کشورمان را بسازیم!

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام ، با عرض تشکر ا معلم عزیز و در تکمیل و تایید فرمایش جنابعالی در خصوص ادعاهای پوچ یا وعده های دروغ توانستند راه نفوذ عده ای مفسدان ضد انقلاب را در مراکز حساس حکومت باز کنند بطوریکه در حال حاضر آن مفسدان اختیار ایشان را سلب کردند.
عده ای با افشای فساد اداری در راستای مبارزه با فساد اعتقاد دارند و عده ای افشای فساد را موجب تحقیر و ناارآمدی حکومت اسلامی معرفی میکنند لذا در هر حال میبایست با فساد اداری بشدت و قاطعیت برخورد گردد. هرچه مفاسد اداری توسط جناح رقیب افشا شود لاجرم در کشاکش سیاسی به فراموشی سپرده میشود و گاهی بعنوان ابزار فشار سیاسی به رقیب استعمال میشود. اگر گرایش سیاسی مطابق قانون اساسی جمهوری اسلامی نباشد میبایست بعنوان فساد و خیانت مورد پیگرد قانونی قرار گیرد اما در امور قضایی نیز نفوذ وجود دارد و مانع از برخورد جدی با فساد است. یکی از معضلات عمده در راه مبارزه با فساد اداری وجود مدیران رسمی و دائم است که با افزایش مختصر حقوق و اختیارات وارد چرخه فساد میشوند که کشف فساد و پیگیری بدلایل سیطره مدیریتی امکانپذیر نیست و موجب ادامه چرخه فساد و صدمات وارده به نیروهای ارزشی و عملکرد حکومت است.

...

اما در امور قضایی نیز نفوذ وجود دارد .

...
آقای نوبخت از تیر وترکش های موجود در بدن جانبازان خبر ندارد. همه به برجام چسبیده اند کمی هم به فرجام خود فکر کنید.
آقای محترم خیلی خوب ما جانبازان هم آن دولت به ظاهر انقلابی رادیدیم که فقط شمار می داد همین قانون نیمه جامعه آقایان را اجرا نگرد مارزمندگان وجانبازان از هر دولت شاکی هستیم حالا هم این دولت حقوق همه را زیاد کرد به جز ما حالت اشتغال بسیجی بنیاد هیچکس هم جواب مارا نمیدهد
سلام خداوند رسوایشان کند، تا دل مستضعفان شاد گردد.
بنـــــــــــــام خدا،
میـــــــــــــرسدمردی،ڪه زنجیرغـــــــــلامان بشکند،
خدمت دوست عزیزم جانبازمعلم سلام وعرض ادب دارم،لازم دانستم درارتباط بادرددلهای شمامعــروض دارم ڪه درنهایت تاسف گاهاشاهدمشکلاتی هستیم که توان هضم آنهابرای دشمنان نظام هم مقدورنیست چه رسدبدوستـــیکه همه رندگیش رادرطبق،اخلاص قرارداده وروزگاری درنهایت بی ادعایی تاسرحدجان رفته آنروزیکه جنگ بودهیچکدام ازمانرفتیم که بعدازجنگ جانبازشویم ودنبال حقوق ومزایاباشیم صادقانه داستان جنگ ورزمندگان بااعلام شهادتین عوض میکنم که رزمنده ای راشماسراغ نداریدکه فی سبیل الله تحت فرمان امام راحل آمزه باشدمنطقه ودراذهان خودمسئله ای بنام درصدجان با ی ویاحقوق ویاحمایت راپرورانده باشد،داستات دفاع مقدس راخیلی ازعزیزانی که صادقانه ومظلومانه وصرفاجهت دفاع آمده بودندمیدانندبحث دفاع مقدس بحث عاشوراوکربلابودبحث حسین ویزیدبودبحث حربن یزیدریاحی بودکه عار فانه ترین غزل عاشقی رادرصحرای کربلاسرودبحث ازشهادت بودوسبقت گرفتن برای شهادت آثاردفاع مقدس،بخوبی قابل لمس است گرچه همه ابعاددفاع رانتوانستندبه تصویربکشندوخیلی ازمراحل مبهم دفاع وشهادتهابطورعرفانی ودورازچشم حتی همرزمان بوقوع میپیوست اماکم وبیش دست،وپاشکسته آثاری بجامانده است ازدفاع که بیانگرصداقتهاورشادتهاومظلومیتهااست خداگواه است که این مسائلی که امروزبدلیل معسربودن رزمندگان دررسانه هاو سایت هامیبینیم که جانبازی درددل میکندوازبی عدالتهامیگویددلیلش همان صداقتهابوده چراچون بعدازجنگ رزمندگان فی سبیل اللهی همه درگوشه ای درحسرت روزهای عاشقی وجاماندن ازدوستان وهمرزمان بودندوبرای خودحتی شغلی هم تدارک ندیدندخوب این امری طبیعی است که امروزرادمرددیروزی ازنبودشغل نداشتن منبع درآمدعدم حمایت دولت بنالداینجامخاطب عزیزبایدکنی تأمل کندکه داستان ازچه قراراست چرامردان عاشق برای ابتدای ترین نیازهایشان امروزنالانندآنوقت یک عنصربی مصرفی مثل مدیربانک رفاه بیایدظاهرش راباپیراهن کالرآخوندی همسوءدلاوران دیروزکندو۲۳۰ملیون تومان پاداش،بگیردآنوقت فرزندشهیدی دررشت اعلامیه بدهدکه من کلیه ام رابانازلترین قیمت میفروشم اینهادردیست که ماعمریست میکشیم والادلاورعرصه های سخت کامنت نمیگذاردکه کسی بوی توجه کندیاصدقه بگیرداینهادردهایستکه اگربیان نشودسکوت محسوب میشودوسکوت درمرام فرزندان خمینی نیست ،والسلام من اتبع الهدا
جناب آقای دکتر توبخت ایا واقعا ما سزاوارچننین ظلمی بودیم آیا میدانید یک کارمند بانک مثل یک رزمنده باید همیشه آماده باشد لا اقل به کارکنان جانباز درباتکها رحم کنید
با سلام به دلاوران جبهه ها واز چشم افتادگان امروز بدانید تمام دولتها که آیندوروند دارند فقط از ماها استفاده ابزاری می کنند وبا فریاد اسلام اسلام جیبهای خو پر میکنند ما را با چوب شما برای خدا رفتید می رانند که ساکت شویم وصدایمان درنیاید ولی اروپا که مسلمان نیست به تمام رزماورانش خدمات آنچنانی میدهد حداقل اگر مسلمان نیستید از آنها یاد بگیرید چرا در بحث قیمت بنزین ما را با آنها مقایسه می کنید ولی در خدمات رسانی از کشورهای عقب افتاده افریقاهم کمترید بخدا تمام حرفهاتان دروغ ونیرنگ است .
اگر به قیامت اعتقاد داشتید که ندارید فریاد مظلومیت ایثارگران را میشنیدید حرامتان باشد رانتهایی که به اسم ایثارگران خورده اید شما دینتان هم دروغین است شما اصلا دین ندارید که از خدا بترسید. والاسلام
سلام جناب اقای نوبخت. پدرم از جانبازان وظیفه اعصاب ارتش جمهوری اسلامی ایران است . و از جانبازان معسر که ماهیانه 450 هزارتومان .میدهند .که هیچ دردی از زندگی پدرم را این پول حل نمیکند .لذا از دولت تدبیر وامید میخواهیم با توجه به وضعیت اعصاب وسن بالا وخرج ومخارج زندگی به خانوادهای انان توجه ویژه ای کند ...
نگید بابا پناه داره براشون چون از بیت الحال برمیدارند نه از بیت المال
مارا حواله کرده اند بيمه ايران که داروهايمان ر ا دريافت کنيم . اما پس از سي سال هنوز داروهايم را مجبورم ازاد خريداري کنم ... بيمه ايران اصلا زير بار نميره و چرا ما پس از کلي سرگرداني بابت دريافت دارو چرا جانباز بايد التماس کند تا دارويش را دريافت کند ...لامذهب انقدر هم گران شده که بايد از گلوي زن و بچه بزنيم و هزينه خريد دارو کنيم ... مگر نه دروغ روزه را باطل ميکند ....چرا دروغ چرا دروغ ؟؟؟
سلام.یکساله منتظرم تاجناب آقای نوبخت راحضوری زیارت کنم درسفرریاست جمهوری درگیلان ایشان به من قول ملاقات رادادولی به محض پایان سفرآقای روحانی رفتندکه رفتند.حالابنده منصرف شدم ولی روزی ایشان راخواهم دید.یااین دنیایاآخرت وحرفهایم راخواهم زد.باتوجه به شناخت سی وچندساله ازایشان چنین برخوردی رانداشتم.باتشکرازفاش نیوزگیلان.رشت.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi