شناسه خبر : 46520
سه شنبه 25 خرداد 1395 , 10:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت دومین مدافع حرم ملایر

محسن احمدوند اظهار داشت: پاسدار شهید سعید شاملو در چند روز گذشته در سوریه در مقابله با تروریست‌های تکفیری به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

وی افزود: این شهید بازنشسته سپاه بوده که طی یک سال گذشته در مرزهای سوریه در مقابل تکفیری‌ها در دفاع از حرم آل‌الله حضور داشته و طی چند روز گذشته به شهادت رسیده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه پیکر پاک و مطهر این شهید امشب به شهرستان ملایر منتقل خواهد شد، تصریح کرد: مراسم وداع با شهید در حسینیه ثارالله(ع) برگزار خواهد شد.

این مسؤول گفت: پیکر پاک و مطهر شهید نیز احتمالاً روز چهارشنبه 25 و یا روز پنج‌شنبه 26 خردادماه در شهر ملایر تشییع و در جوار یاران شهیدش در بهشت هاجر آرام می‌گیرد.

احمدوند یادآور شد: جلسه ستاد برگزاری مراسم شهید بعد از ظهر امروز در فرمانداری تشکیل می‌شود که جزئیات مراسم تشییع و روز آن مشخص خواهد شد.

وی ضمن عرض تسلیت شهادت این شهید گرانقدر افزود: از این شهید والامقام سه فرزند به یادگار مانده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر خاطرنشان کرد: شهید شاملو  بعد از شهید حیدر ابراهیم‌خانی به عنوان دومین شهید مدافع حرم شهرستان ملایر و نهمین شهید مدافع حرم در استان همدان است.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi