شناسه خبر : 46536
سه شنبه 25 خرداد 1395 , 11:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

7 مورد دیگر درباره انجمن جانبازان

مهدی اسدزاده ج 70%-  مطالب خوبی در خصوص عملکرد انجمن جانبازان بیان گردید و انتقادات خوبی مطرح شد . ولی لازم بذکر است موارد  ذیل را نیز در نظر داشته باشید:
1- واقعا از جانبازانی که همگی نخاعی می باشند و یک ریال هم در خصوص کارکرد خود در انجمن دریافت نمی کنند و فقط بصورت افتخاری و به عشق اینکه بتوانند گره ای از مشکلات جامعه نخاعی کاسته شود همکاری می کنند.
2- هرهفته بصورت مرتب روز سه شنبه جلسه انجمن تشکیل و مرتبأ موضوعات مبتلا به جانبازان نخاعی بررسی و پیگیری می گردد و بعضی از آنها واقعا نه تنها به دست انجمن بلکه به دست  دولت هم مرتفع نمی شود.
3-در انجمن چند تا کمیته فعالیت دارند که به خوبی کارهایشان را پیگیری و به نتیجه می رسانند مثل کمیته بهداشت و درمان ، کمیته فرهنگی ، کمیته مناسب سازی ، کمیته اردویی و مسافرت و عتبات عالیات و کمیته تربیت بدنی . همه اعضای کمیته ها به جد موضوعات و مشکلات را پیگیری و اگر هیئت مدیره مصوبه جدیدی داشته باشند پیگیری و انجام و روز جلسه گزارش می دهند.
4-هر دو سال که انتخابات شروع خواهد شد تعدادی از جانبازان مدعی می شوند و موقع انتخابات بنا به دلایلی حاضر نمی شوند و فقط از دور نظاره گر و به عملکرد انجمن انتقاد می کنند که کمی از انصاف به دور باشد.
5-تمام اعضا با عشق و علاقه کار می کنند علی الخصوص حاج آقا اسرافیلی که اکثر کارها به عهده ایشان است .
6-اگر دوستان در انتخابات رای نمی آورند و به عنوان هیئت مدیره انتخاب نمی شوند ولی می توانند به عنوان یکی از اعضای کمیته ها فعالیت کنند و بخشی از کار انجمن را بر دوش بکشند .
7-بعضی از دوستان اعتراض یا پیشنهاد دارند وقتی از آنها برای همکاری در انجمن دعوت می شوند دلایل زیادی می آورند و برای همکاری تشریف نمی آورند ولی باور کنید حرف تا عمل خیلی فاصله هست و این گوی و این میدان ......باور کنید کار کردن در انجمن عشق می خواهد .
امید است در انتخابات آینده انجمن دوستان عزیزی که واقعا توانایی بیشتری دارند تشریف بیاورند و مشکلات جانبازان نخاعی را بیشتر پیگیری نمایند و از دوستان درخواست دارم کمیته های انجمن به روی همه باز هست و برای فعالیت نیاز به حضور شما عزیزان دارد.

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، با تشکر از زحمات عزیزان آیا در شهرستانها نمایندگی وجود دارد؟ اگر نمایندگی تشکیل نشده چطور میتوان از شهرستان با دوستان همکاری شود؟
دوست عزیزم جناب آقای اسدزاده
انصاف داشته باشید. من در این مطلب اولا از دوستان انجمنی واقعا و از صمیم قلب تشکرکردم بخاطر زحمات بی شائبه وبدون چشمداشت و بعد اینکه متوجه باشید که من دشمن نیستم.
دوستی هستم اتفاقا عضوانجمن و بااکثردوستان هیئت مدیره و گروه پیگیری آشنایی دارم.
عقیده من این بود که در مطلبم ذکر شد. نه خدای ناکرده میخواستم نانی برای تنور خودم گرم کنم و نه قصد کاندیداتوری دارم و نه قصد و غرضی وجودداشته.
هدف نهایی از نگارش مطلبم این بود که انجمن هم از ظرفیتهایش بدرستی استفاده کند و هم از اهرمهای فشاری که میتواند استفاده کند. مانند تجمعات قانونی برای فشار بربنیاد و دولت.
بدانید که سن من و شما دیگر کفاف انتظار برای به نتیجه رسیدن جلسات با مدیران بنیاد و دولت و ... نمیدهد. پس باید چاره ای فوری اندیشیده شود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi