شناسه خبر : 46553
سه شنبه 25 خرداد 1395 , 12:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پرونده سلامت ایثارگران قزوین تشکیل می‌شود

مسعود بخارایی با اشاره به مجتمع درمانی صابرین اظهار کرد: ساخت این مجتمع از دو سال گذشته در دستور کار بنیاد استان قزوین قرار گرفته و در سال جاری به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان کرد: سهولت دستیابی جامعه هدف به خدمات درمانی، تشکیل پرونده سلامت و ثبت پایش سلامتی ایثارگران در سیستم سجایا از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی مجتمع درمانی صابرین است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین عنوان کرد: پزشکان در مجتمع درمانی صابرین با بررسی و پایش سلامت جامعه ایثارگران، راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم را در راستای بهبود درمانی آنها ارائه می‌دهند.

بخارایی خاطرنشان کرد: در مجتمع درمانی صابرین، چهار پزشک، تزریقات، پانسمان و مامایی مشغول به فعالیت هستند و به جامعه ایثارگران خدمات درمانی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر ارائه می‌دهند.

* راه‌اندازی داروخانه در جنب مجتمع درمانی صابرین

این مسؤول به راه‌اندازی داروخانه در جنب مجتمع درمانی صابرین نیز اشاره کرد و گفت: معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در حال رایزنی‌ است تا بتواند این داروخانه را به بهره‌برداری برساند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اضافه کرد: تمام ارائه‌ خدمات دارویی و تجهیزات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از طریق این داروخانه ارائه می‌شود.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi