شناسه خبر : 46574
چهارشنبه 26 خرداد 1395 , 15:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست انجمن جانبازان با فرمانده هوافضای سپاه

نشست اعضای انجمن جانبازان نخاعی با فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزارشد.

فاش نیوز - نشست اعضای انجمن جانبازان نخاعی با فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزارشد.

به گزارش فاش نیوز به نقل از روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، پیش از ظهر روز گذشته، تعدادی از اعضای این انجمن  با حضور در دفتر سردار" امیرعلی حاجی زاده" فرمانده هوافضای سپاه، با این فرمانده عالیرتبه نظامی نشستی برگزار کردند.

در این دیدار صمیمانه، حسین اسرافیلی مدیرعامل انجمن  گزارشی از روند شکل گیری و فعالیت انجمن و برنامه های دردست اقدام ارائه داد و با عنایت به نامگذاری سال جاری به نام «اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری ضمن درخواست از سردار حاجی زاده و متخصصین متعهد آن یگان برای بهرمندی از توانایی آنها در حمایت از تولید ویلچر برای استفاده جامعه جانبازان و معلولین، از فرمانده هوا فضای سپاه خواست برای ارج نهادن به زحمات و خدمات پرسنل و متخصصان صنایع موشکی، دستور دهد تا برنامه دیداری از "شهرزیرزمینی موشکی" ایران برای جانبازان نخاعی ترتیب داده شود تا جانبازان نیز به سهم خود، از نیروها و متخصصین موشکی تقدیر نمایند.

در ادامه سردار امیرعلی حاجی زاده ضمن ابراز خرسندی از وجود این انجمن و تشکیل این نشست گفت: با وجود پتانسیل بالایی که در خانواده شهدا و جانبازان وجود دارد، میتوان از این پتانسیل در جهت رفع مشکلات داخلی استفاده لازم را بُرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص تبعیت نکردن از جبهه استکبار و توجه به انقلابی ماندن و پشتوانه داخلی برای حل مشکلات افزود: یکی از عمده اهداف متعالی که انجمن جانبازان باید به آن توجه کند تبیین اهداف انقلاب برای نسل کنونی می باشد. چرا که بیان اهداف انقلاب از زبان جانبازان و ایثارگران تاثیر بالایی در پذیرش آن توسط جوانان دارد. انجمن باید در همه فعالیتهای خود بصورت انقلابی عمل کند تانقش خود را بخوبی ایفا کند.

سردار حاجی زاده با ابراز ناراحتی از شنیدن مشکلات و معظلاتی که جانبازان با آنها دست به گریبان هستند، ضمن حمایت از پیشنهاد ارائه شده انجمن در خصوص تولید ویلچر با توانمندی  متخصصین داخلی، از طرح انجمن برای بازدید جانبازان نخاعی ازیکی از شهرهای زیرزمینی موشکی کشور استقبال کرد.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
آفرین برانجمن و اطلاع رسانی خوبی که وجود دارد.
امیدوارم این نشست ها و ملاقاتها منشاء برکات و رفع مشکلات جانبازان نخاعی گردد.
از سردار حاجی زاده و اعضای انجمن متشکریم. خدا قوت رزمنده...
سلام و عرض ادب
بنظرم این یکی از بهترین کارهای بزرگواران در انجمن هست
اگر بتوانیم مشکلات مربوط به عدم ساخت ویلچر در داخل کشور را به سمت توانایی ها و توانمندیهای برادران در سپاه مخصوصا سردار حاجی زاده ببریم و از تخصص فنی آنان در راستای تولید تجهیزات مورد نیاز مدد بگیریم اتفاقات خوبی خواهد افتاد و سالانه چند میلیون دلار ارز کشور جهت خرید انواع ویلچر خارج نخواهد شد.
اتفاق خوبی است اگر که بیفتد.
منظورم تولید ویلچر با توانمندی دانشمندان و متخصصان هوافضای سپاه میباشد.
انشاالله که موفق باشید تا از ریخت و پاشها و گرفتن پورسانتها درحین خریدویلچر از خارج و فسادی که دربنیاد وجود دارد جلوگیری بعمل بیاید.
از انجمن که اینگونه جلسات را برگزارمیکند متشکریم. ولی باید پیگیر بود که فراموش نشود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi