شناسه خبر : 46582
چهارشنبه 26 خرداد 1395 , 12:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مخصوص 30/ 20 !

اسلام مشکانی- این کامنت مخصوص 20/30 است.

 سلام به کارکنان خبربیست وسی اگر لطف کنید درباره رسیدگی نکردن به وضعیت رزمندگان هم گزارشی تهیه کنید.چون باگذشت28سال از پایان جنگ هنوزکه هنوزه هیچ مسئولی درباره رزمندگان اظهارنظری نکرده چرا؟ و برای چی؟ منی که27ماه داوطلب به جنگ رفتم و آخرای جنگ درمنطقه جنگی بانه موجی من راگرفته که ازشانس بدم صورت سانحه ام امحاشده والان بالای20سال است که به متخصص های اعصاب و روان میروم که تمام نسخه هایش موجود می باشد، چرا مسئولین حق وحقوق ما رزمندگان راپامال کرده، چرادولت یک دفترچه بیمه درمانی که هیچ بارمالی ندار را به مارزمندگان دردمند درطول این30سال نداده؟

 گناه زن وبچه مارزمندگان چیست که عمرشان رابایک موجی بدون حقوق سپری کنند؟ مگر زن وبچه های ما رزمندگان دلشان ماشین نمی خواهد؟ مگر زن وبچه های مادلشان لباس وکفش و.....نودلشان نمیخواهد تاجلودروهمسایه شرمنده نباشند؟ مگرزن وبچه مارزمندگان دلشان مسافرت نمیخواهدوهزاران اماواگردیگر.

 حال هم باگذشت28سال ازپایان جنگ دولت های محترم هیچ خدماتی به مارزمندگان نداده اندکه بماند،یک دفترچه بیمه درمانی که قرار بود اول 93 به رزمندگان بدهند،هنوزکه هنوزه خبری نیست. چرا؟ چرا فقط رزمندگان بایدموردتبعیض قراربگیرند؟مگر رزمندگان برای کشور دیگه ای جنگیدن که حال باگذشت30سال هنوز قدمی که درخور این عزیزان باشد رادولت برنداشته؟ فقط یک اسم روی ماگذاشتند آن هم معسر یعنی گدا!

 چرابه این شیرمردان درطول این30سال توجهی نشده دلیلش چیست؟ مگرماغیرازایثارگران/آزادگان و.......هستیم که بین مارزمندگان و ایثارگران تبعیض قایل شدند؟..لطفا" از مسئول سایت تقاضادارم جوابی که بتواندمارزمندگان راقانع کند راتهیه وبه سمع ونظرمان برساند. ممنون اگرهم کسی خواست جوبی بدهد و یاراهنمایی کند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
طرح تلفيق ايثارگري اگر اجرا شود مشكل حل است ولي افسوس
اگر هر 6 ماه جبهه 5 درصد جانبازي تعلق بگيره اين بيعدالتيها رفع ميشه
باسلام.چقدر شما منت میذارید با این چندبارجبهه رفتن بابا یه خورده اززنبور عسل بیاموزید که یه سرباز تمامی عمر خود را جهت محافظت از کندو گذاشته وشاید در طول عمرش یک بارهم ملکه را نبینه حالا دوست عزیز حالابیایید خودمون را مقایسه کنیم واقعا ما چقدر بدیم ومنت میذاریم کی باید بفهمیم ماها سوخته ایم
محمدعلی خان دوست گرامیم بیشترتوضیح بده تامن ودیگردوستان ته حرفت رابدانیم اینطورکه تونوشته همه کلماتت ابهام داره واضح بگوببینم حرفت چیه کجازندگی میکنی که ازملکه زنبورهاسخن میگویی حتماخودت هم توی عسل هستی که اینطوربیان کردی.خوش بحالت که ......اگرتوهم دردمارزمندگان راداشتی وسرکارنمیتوانستی بری وشرمنده اهل وعیال میشدی اینطورصحبت نمیکردی پس بیشترتوضیح بده.........یاعلی مدد
برادر حق گرفتنی است،
سلام
چرا دو پهلو حرف ميزني عزيز با مايي يا دشمن
سلام ، دوست عزیز تمام ایرانیان میدانند به رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد ظلم شده لیکن تا زمانی که اصلاح طلبان مشغول نفوذ و سازماندهی نیروهای خود در حکومت هستند و هیچ ارگان نظارتی مانع نفوذ آنها نشود هیچ مشکلی برای آسایش و توافق سران قوا وجود ندارد اما چنانچه اعتراضی شود آنوقت دعوای سیاسی شروع میشود. این وضعیت تا زمانی پیش میرود که کسی معترض ورود عوامل نفوذی و اقدامات آنان نشود در غیر اینصورت آنها فتنه برپا میکنند. یعنی اگر از نفوذ و جابجایی نیروهای انقلابی جلوگیری شود آنها کاری میکنند آسایش سیاسی بهم بخورد.
این رویه سکوت در مقابل نفوذ علیرغم تذکرات رهبر معظم انقلاب تا جایی ادامه خواهد یافت که تمام عوامل نفوذ جریانات کشور را در دست بگیرند و به نقطه غیر بازگشت برسیم.
احضار مدیر مسئول کیهان به دادگاه که از نیروهای ولایتمدار و منتقد نفوذ نیروهای سکولار و حامی نیروهای ارزشی و ایثارگر در نظام است یا افشای فیش های حقوقی نجومی نمونه ای از گستردگی نفوذ در تمام مراکز حساس و قدرت حکومت میباشد که به قیمت آسایش و آرامش سیاسی دروغین ظاهری نیروهای انقلابی را به دادگاه کشانده و در آینده نزدیک بکلی از صحنه سیاست حذف خواهد کرد.
جناب محمد علی خان اگر اون زنبور عسل زبان داشت حتما فراتر از من و شما احقاق می کرد .دوم اینکه شما با کدام منطق و استدلال می دانید زنبور سرباز ملکه اش را نمی بیند .لطفا در کار خلقت وارد نشوید . رزمندگان و جانبازان در طول این چند سال فراموش شدند .یه فوتبالیست برای سه ماه دنبال توپ دویدن میلیارد . میلیارد از بیت المال حقوق می گیرد .اما رزمنده ای که بالای 60 . الی 70 ماه در خط مقدم جنگ بوده .هزاران استرس و بیماری در کهولت سن نابودشان نموده .بعلت عوارض ناشی از جنگ پول دارو را ندارد .در بدبختی و فلاکت و با سن بالای 50 سال هنوز مستاجر و شرمنده خانواده خویش هستند ..برای نان شب محتاج هر نامرد شدند .قوانین مجلس در مورد رزمندگان یا اجرا نمی شود یا اینکه با هزاران خفت و خواری و با منت و فخر فروشی .آن هم نصفه و نیمه اجرا می کنند .اما برای فوتبالی های نور چشمی که خلاف مقررات کارت معافیت گرفتند. با سلام و صلوات شبانه قانون مصوب نمودند .تا این عزیزمان آزرده خاطر نشوند .اما ما رزمندگان را معسر و گدا خطاب و از صدقه سری مدیران و فوتبالی های معظم ماهانه چیزی حدود 200 یا 400 تومن می دهند .اگر جنابعالی رزمنده تشریف هرگز از کلمه منت استفاده نمی کردید رزمندگان دنبال احقاق حق هستند ولاغیر
سلام خدمت جانباز معزز و گرانقدر حاج آقا ی ساقی . ..با توجه مشگلات و گرفتاری رزمندگان و با توجه ب اینکه حضرتعالی از نزدیک شناخت و همدرد با این جماعت بی حامی و عدم توجه بزرگان قوم نسبت به رزمندگان و عدم اجرای مصوبات مجلس در حق این بزرگواران فراموش شده .عاجزانه از محضرتان استدعای عاجل داریم .دردنامه این قشر فداکار را به رسانه های ملی منعکس نمایید و هرچند خدمات چند ساله و ارزنده شما و مجموعه ای تحت امر تان قابل ستایش است .و از همه رزمندگان و جانبازان گرامی تقاضا دارد .فقط به یک سایت بسنده نکنید .خواسته هاتان را باید از طریق رسانه تصویری و ملی مطرح و پیگیر باشید چون یک دست صدای ندارد
درود و صد سلام به مشكاتي عزيز و تاسف از افكار زنبور عسلي محمد علي؟؟؟؟
با سلام به همه همرزمان.. خداداند که ما یاور نداریم .گفتم شماکمی بخندید وانهایی که جفا کردن خجالت بکشن اینکه من میفهمم از هرجا مسئولان کم بیارن سر ماها خالی میکنن مثل همین چندلغاز که کمش کردن خدا میدونه من مشکلاتم از همه بیشتره ولی باید بخدا واگزار کنیم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi