شناسه خبر : 46587
شنبه 29 خرداد 1395 , 14:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز دوست داشتنی آسایشگاه امام تشییع شد/عکس

مراسم تشییع جانباز شهید "حسین زمانی" با حضور جمع کثیری از مردم محله ده ونک، و دوستان و دوست داران جانباز آن شهید برگزار شد.

فاش نیوز -  مراسم تشییع جانباز شهید "حسین زمانی" با حضور جمع کثیری از مردم محله ده ونک، و دوستان و دوست داران جانباز آن شهید برگزار شد.

بر پایه این گزارش، جانباز شهید "حسین زمانی" که پریشب پس از مدت ها بستری بودن در بیمارستان خاتم الانبیا به فیض عظمای شهادت رسید، صبح امروز با حضور جمع کثیری از مردم ده ونک، و دوستان  جانباز آن شهید از مقابل منزل آن شهید تشییع و دربقعه  امامزاده قاضی الصابر(ع) به خاک سپرده شد.

جانباز نخاعی "حسین زمانی مظفرآبادی" که از جانبازان قطع نخاعی از گردن بستری در آسایشگاه حضرت امام خمینی بود، جانبازی دردمند وصبور بود که حدود 35 سال با دردها و رنج های ناشی از مجروحیت و جانبازی ساخت و با روی گشاده دوران مقدس جانبازی را سپری کرد.

از خصوصیات بارز او این بود که با وجود شرایط سخت و وضعیت دشوار جسمی اش، دردها ومشکلاتش را اظهار نمی کرد و با روی خوش با همه برخورد می کرد. می توان تصور کرد که قطعا" از داغدارترین عزادارانش پرستارانی هستند که مسئولیت خدمت و رسیدگی به او را بر عهده داشتند چرا که حسین با همه آن ها دوستانه وبرادرانه برخورد می کرد و درمشکلاتشان با آنها همدردی صمیمانه ای داشت.

او قهرمان تنیس روی میز بود؛ قهرمان جهان و مسابقات کشوری؛ امروز یکی از اصلی ترین رقبایش درتنیس روی میز نیز درمراسم تشییعش حضور داشت و برایش می گریست!

امروز نام حسین که می آمد، حاضران هم برای امام حسین و هم برای او می گریستند. روضه حضرت ابالفضل برایش خوانده می شد و دست های بریده جانباز شهید کربلا، دست های حسین زمانی را در اذهان تداعی می کرد. دست هایی که هنوز هم مهربانی از آن نشان می گیرد.

تصاویر از أمیر حسین نصرالهی(فرزند جانباز شهید علی نصرالهی)

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
روحش شاد باد ...روحمان با یاد قهرمانان و پهلوانان شاد باد . جایگاه عرشی ات بلند مرتبه باد .

جنت مکانی که در امامزاده قاضی الصابر جای گرفتی اون کوچه امازاده همیشه شب جمعه ها شلوغه خوش بحالت نزد امام زاده خوابیدی . روحت شاد همرزم .

قهرمانان و پهلوانان هرگز نمی میرند .
روحش شاد و یادش گرامی
گلچین روزگار عجب خوش سلیقه است
میچیند آن گلی را که به همه عالم نمونه است

روحش شاد و یادش گرامی
روزگاری چون تهمتن بوده اند @لیک اینک استخوان و پرچمی@ به یاد شهدای مدفون در ارتفاعات کلکچال تجریش در تهران
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi