شناسه خبر : 46638
شنبه 29 خرداد 1395 , 11:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معافیت پرداخت مالیات فرزندان جانباز

 آیا در خصوص معافیت پرداخت مالیات فرزندان جانباز بالای 50 درصد یا از کار افتاده کلی قانونی وجود دارد؟ (منظورم مالیاتی است که از حقوق کم می شود)

ج - خیر, برابرماده ۵۶ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
 صد در صد (۱۰۰%) حقوق و فوق العاده شغل و سایر فوق العاده ها اعم از مستمر و غیر مستمر شاهد، جانبازان و آزادگان از پرداخت مالیات معاف می باشد.

اینستاگرام
مگر فرزندان جانباز 70%جزء شاهد نیستن پس چرا از چنین مزایایی برخوردار نیستند
براساس اصلاحیه طرح شاهدفرزندان جانبازان ۷۰%جزءفرزندان شاهد محسوب وب اساس رای دیوان عدالت اداری می بایست از مزایای فرزندان شاهد برخوردارباشد.
با سلام پدر بنده 49 ماه سابقه ايثارگري داشته اند كه 18 ماه از آن در جبهه و مابقي بعنوان نيروي ويژه بسيج(كميته) بوده است. ايشان در سال 76 فوت نموده اند و از هيچ يك از مزاياي خدمت در جبهه نيز استفاده نكرده اند و بنده و برادرم نيز هيچ استفاده اي بعنوان فرزند ايثارگر از اين سوابق نداشته ايم.(حتي براي كسر و يا معافيت از خدمت) و هيچ حقوقي نيز دريافت نكرده ايم با اينكه ظاهرا قانون مصوب است كه به رزمندگاني كه بالاي يكسال سابقه حضور در جبهه داشته باشند حقوق تعلق ميگيرد.
حال مادر بنده 60 ساله و از كار افتاده است و درآمدي نيز ندارد، آقاي مي توانيم مادر را بيمه ايثارگران نموده و از كارت طلايي درماني استفاده نماييم؟ و حقوق متعلقه را از كدام ارگان بايد طلب كنيم؟ و آيا به بنده و برادرم بعنوان فرزند ايثارگر معافيت مالياتي، استخدام، بيمه و يا حقوقي تعلق مي گيرد؟
با سلام و خسته نباشید
در خصوص خانواده جانباز 70 درصد که جزو خانواده شاهد محسوب میشه ولی از امتیازات و مزایا خانواده شاهد برخوردار نیستن حتما باید فکری کرد و این طرح اصلاح بشه و به قانون تبدیل بشه آن شالله
باعرض سلام و خداقوت ؛ به استحضار می رسانم که پدر مرحوم بنده 80 ماه جبهه به صورت داوطلبانه و بسیجی داشته اند که گواهی سپاه را هم دارم . می خواستم بپرسم که معافیت مالیات حقوق و معافیت حق بیمه سهم کارمند آیا شامل بنده می گردد؟ لطفاً قانون آن را اعلام بفرمائید تا به ادارات مربوطه داده شود . ضمناً ممکن هست موارد دیگری نیز به بنده تعلق گیرد ؟
سلام بنده فرزندجانبازهفتاددرصدهستم خوددولت وقانون میگه فرزندان جانبازهفتاددرصدجزفرزندان شهیدحساب میشن ومشمول امتیازات فرزندان شهیدان هستن
ولی همش دراسمه وهیچ چیزی شامل حالشون نمیشه یکیش مالیات برحقوقه
حتماپیگیری کنید
جانبازان شهیدان زنده اند...(مقام معظم رهبری)
سلام چرا سخت می گیرد حالا یه قانونی تصویب شده مثل مهریه کی داده کی گرفته...عین طرح صیانت که کسایی که تایید کردند حتی از محتوای قانون خبر ندارند خودشون هم افتخار می کنند که طرح صیانت اجرا شده...وقتی ازشون پرسیدن طبق تصویب خودتون تبلیغات توی فضای مجازی جرم هست گفتن نه ما مخالفیم می گی خودتون تصویب کردید مگن نه ما نخوندیمش فقط به کلیاتش رای دادیم بعد باید روی جزییات بحث کنیم...شما از این آدما چه انتظاری داری...انتظار داری بیاد برات کاری انجام بده...بخدا همش کشکه...همین قدر که نگفتن ما تروریست هستیم برید خدا رو شکر کنید...
آیا فرزندان، شاغل جانبازان از پرداخت بیمه و مالیات معاف هستن؟
سلام ایا فرزندان جانبازان 25/ از پرداخت حق بیمه و مالیات معاف هستن؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi