شناسه خبر : 46674
یکشنبه 30 خرداد 1395 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح سالن ورزشی تنیس روی میز جانبازان نخاعی مازندران

طی مراسمی با حضور جانبازان قطع نخاعی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، دادستان مرکز استان و مدیر کل ورزش و جوانان عصر بیست و نهم خرداد ماه سالن ورزشی تنیس روی میز ویژه جانبازان سرافراز قطع نخاعی مازندران در مرکز توانبخشی امام علی(ع) در شهرستان ساری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
عباس علی رضایی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با بیان فضیلت ماه رمضان گفت: ماه رمضان ماه بندگی و برخورداری از فیوضات معنوی و ره توشه ای الهی و سعادت بشری است.
وی با اشاره به عظمت ایثارگران اظهار داشت: هر قدمی که برای خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان برداریم در مقابل بزرگواری و عزت آنان ناچیز است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن تشکر از حمایت وزارت ورزش و جوانان افزود: همه مسئولان باید بستر مناسب امکانات و فعالیت های ورزشی ایثارگران را فراهم کنند.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام جعفری دادستان استان با اشاره به ویژه گی های ماه مبارک رمضان افزود: خدای متعال ماه رمضان را بر همه ماهها برتری داد.
وی تصریح کرد: ماه رمضان هم فصل رویش و هم فصل ریزش است لذا ما باید در این ماه با برکت، اهل حساب و کتاب باشیم.
جعفری گفت: ماه رمضان، بیداری و هوشیاری دل در امور شرعی و اجتماعی است لذا باید تلاش کنیم تا گناهان را از خود دور و خوبی ها را تقویت کنیم.
وی اظهار داشت: شما جانبازان عزیز، سنبل استقامت، مقاومت، ایثارگری، فداکاری و مایه سربلندی کشور هستید.
مدیر کل ورزش و جوانان مازندران نیز ضمن تشکر از تعامل و همکاری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، آمادگی خود را در ارائه خدمات ورزشی به ایثارگران بویژه جانبازان قطع نخاعی این استان اعلام کرد.
گفتنی است برای سه تن از جانبازان قطع نخاعی این مرکز که در خرداد ماه متولد شده اند به پاس تولدشان مراسمی برگزار شد.
این مراسم به همت مرکز توانبخشی امام علی(ع) استان برگزار شد.
لازم بذکر است مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پیش از افتتاح سالن ورزشی در دو برنامه جداگانه از جمله ((حضور در جلسه شورای اداری و ایراد سخنرانی و نشست با مدیر کل شیلات جهت پیگیری مسائل اشتغال ایثارگران)) در شهرستان بابلسر شرکت کرد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi