شناسه خبر : 46675
یکشنبه 30 خرداد 1395 , 10:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همایش «گلشن وحی» ویژه خانواده ایثارگران

علی بیات گفت: در ماه مبارک رمضان امسال برنامه‌های مختلفی طرح‌ریزی شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری همایش گلشن وحی و مسابقات کتابخوانی اشاره کرد.

 

وی اظهار کرد: همایش گلشن وحی متناسب با برنامه‌ریزی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در هر یک از شهرستان‌ها برگزار خواهد شد که شامل چندین جلسه است.

 

معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان عنوان کرد: همایش گلشن وحی شامل قرائت قرآن ویژه خانواده جانبازان و ایثارگران است و در پی اجرای این برنامه در سطح شهرستان‌های استان، از فعالان قرآنی، ممتازان این عرصه و برگزیدگان تجلیل می‌شود.

 

این مسئول افزود:‌ در طول ماه مبارک رمضان برنامه ختم قرآن‌کریم توسط خانواده معظم شهدا و ایثارگران به‌صورت خانگی در شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: مسابقات کشوری مفاهیم قرآنی نیز در سطح استان به صورت متمرکز برگزار می‌شود و تا مهرماه ادامه خواهد داشت.

 

معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه این مسابقات همه ساله حداقل دو بار و در دو نیم‌سال برگزار می‌شود و در هر دوره شامل یک جزء از قرآن‌کریم است، ابراز کرد: این دوره از مسابقات شامل مفاهیم جزء 12 قرآن‌کریم و با پایان این دوره مسابقات مفاهیم جزء 13 قرآن‌کریم است آغاز می‌شود.

 

بیات اعلام کرد: بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن‌کریم در بهمن و اسفند سال گذشته برگزار شد که از برگزیدگان این مسابقه در همایش گلشن وحی در ماه مبارک رمضان تجلیل خواهد شد.

 

وی گفت: پیش‌بینی شده است مرحله کشوری بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن‌کریم در مهرماه امسال برگزار شود.

 
منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi