شناسه خبر : 46700
یکشنبه 30 خرداد 1395 , 16:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ما دردمند شدیم و برخی ثروتمند!

رضا  زاهدی- از یادها رفته ایم و فراموش شده ایم. همان نکته اساسی ای که امام شهداء این روزها را پیش بینی کرده و دغدغه داشتند. فعلا" که به برکت وجود رزمندگان و خانواده معظم شهداء حقوق میلیاردی می گیرند و آب از آب تکان نمی خورد. هر مدیری در این مملکت بیش از ده مسئولیت رده بالا دارند و برای دریافت از جیب مردم هزاران ماده و تبصره دارند که به راحتی قانون را دور می زنند.

 برای کارهای خلاف شان کلاه شرعی هم بلدند. برای ورزشی ها میلیارد. میلیارد پول بی زبان دارند اما برای رزمندگان که نوبت می رسد هزار بهانه می تراشند. چرا چون تاریخ مصرف مان تمام شده است. فقط بلدند رزمندگان و جانبازان را سپر ترقی قرار داده و با شعارهای خوشگل و قشنگ آن هم در مقابل دوربین های صدا وسیما از نردبان این قشر فراموش شده بالا بروند و به ریش همه ما بخندند.

 فعلا که در این مملکت از صدا و سیما گرفته تا... در اختیار تازه به دوران رسیده هاست. نه از مدعی العموم خبری هست نه اینکه از مجلس تا در برابر این همه حیف و میل و بریز و بپاش های برخی لوده گران و لوده گویان ایستادگی کند. کسی نیست به این تیم های ورزشی نظارت کند که چرا برای بازیکنی که فصل قبل با 150 میلیون بازی کرده، به یکباره 900 میلیون تومن پول این ملت بدبخت را حیف و میل می کنید؟

 تا انتقادی هم که بشود متاسفانه تمام شبکه های رسانه ملی در اختیار این حضرت قرار می گیرد اما ایران چند سال کدام شبکه یا آقایان برنامه ساز را سراغ دارید تا مشکلات ایثارگران را به تصویر بکشد؟

  پس دوستان عزیز فقط به سایت تکیه و امیدوار نباشید مشکلات و درد دل هاتان را علنی کنید تا خدمت آقا منعکس شود. 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
روایت جنگ برای فرزندان رزمندگان وایثارگران و…..اززبان یک عده جنگ ندیده وتازه به دوران رسیده با ریخت وپاش کردن حق مارزمندگان به فراموشی سپرده شده /آقایان مسول شماخودرزمندگان راکه بانی اصلی این چنگ۸ساله بودن را به فراموشی سپردیدحال بابودجه های کلان که حق همین رزمندگان است ستادراهیان نورتاسیس کردیدبله کاربدی نیست برای نسلهای آینده ولی اول بایدبه خودرزمندگان توجه کنیدوبه مشکلاتشان رسیدگی. ۲۶سال است که جنگ تمام شده هیچ مسولی نیامده بگه رزمنده نوجوان دیروز که باشجاعتت دشمن راشکست دادی امروزدرسن کهن سالی باصدمه ای که ازجنگ به روح روان تو واردشده چکارمیکنی این کارراکه هیچ یک ازمسولین انجام ندادن که بماندفرزندان خودمان راازطریق آموزش پرورش ویادانشگاها به اردوی ستادراهیان نوراعزام میکنند برادرعزیزپسرمن وامثال من دارندمیبینندبه پدرانشان چه خدماتی این دولت داده که حال مارا یک عده ازجنگ بی خبر داردجنگ رابرایمان روایت میکند واقعامتاسفم برای آن دسته ازمسولینی که۲۶سال است داردتلاش میکندتاحق حقوق قانونی رزمندگان را بطورکل پامال کندکه۲۶سال است همین کارراکردن مارزمندگان یقین داریم که این تعدادکم ازمسولین که مخالف بارزمندگان هستن حتما یک دلیلی دارندکه وقتی اسم رزمندگان درصحن علنی مجلس می آیدمیگویندبارمالی دارد چطورمیشود۵۰۰میلیاردتومان بارمالی ندارد حق قانونی رزمندگان بارمالی دارد؟مارزمندگان هم به لط خدا وبایاری رهبرعزیزایران تاتحقق حقمان دادخواهی خواهیم کردتادیگران هم بدانند درجمهوری اسلامی ایران بعدازاتمام جنگ هیچ خدماتی به بازماندگان جنگ نمیدهند/رهبرکبیروبنیان گذارجمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)فرمودنگذاریدپیشکسوتان جنگ بعدازجنگ به حال خودرهاشوند حقاکه وصیت امام راحل را اجراکردن مرحبابه بعضی ازمسولین کارشکن که جمعشان هم اندک است اماکارهای بزرگی علیه رزمندگان.ایثارگران و…..میکنند خدایی هم هست.............یاعلی مدد
عین واقعیت و درستی؛ راه این رفع ظلم بیان و فریاد خود ظلم است
سلام بهشت وبالاتر لقای الهی برای آنها که باغیرت ابوالفضلی ازناموس ومملکت اسلامی دفاع کردند سرمایه واقعی ازآن مجاهدان است روزی که به جبهه رفتیم دل از مادیات بریدیم ازآنچه رنگ تعلق پذیرد آزادشدیم تا پرواز میسرشد پروازی درخون برای شهید وجانباز دیگر ازماپنجاه وشست میگذرد برگردیم به تماشای ذخارف دنیا نه به آن میرسیم واحتمال سقوط هست شبی نیست که خواب درستی داشته باشم اما آرزوهای متمولین بی درد برما حرام است ما ازجبهه برگشتیم تاپیام آورشهدا باشیم رسالتی داریم اگر آن پیام ایثاروشهادت رابرسانیم بالاترین سرمایه رابه کف آوردیم زندگی امام حسن را که مایه عبرت است مجددا مطالعه کنیم موفق باشید
سلام ، ماهها قبل به بودجه های خارج از شمول اعتراض کردیم که در اختیار مدیران قرار دارد تا هر گونه مایل هستند بدون محاسبات قانونی هزینه کنند. این روزها فیش های پاداشها و کارانه های نجومی باعث دلخوری برخی مردم شده که بارها از این سایت مقدس اعتراض کردیم. شهرداران یک درصد از بودجه عمرانی سالیانه را بابت پاداش دریافت میکنند تمام هیات مدیره ها سه درصد از بودجه کل شرکتها را دریافت میکنند. اگر فقط سه درصد درآمد شرکت برق را محاسبه کنیم که هر سال به دلایل مختلف برق را گران میکنند عددی نجومی و کهکشانی است . این موارد بر اساس قانون تجارت به هیئت مدیره شرکتهای دولتی پرداخت میگردد که اولا شرکت دولتی تابع قانون تجارت نیست ثانیا موجب تجملگرایی مدیران و در خارج نیز محلی برای خرج کردن پاداشهای نجومی نیاز دارد.
بدترین وضعیت تشکیل شرکتهای تعاونی تخصصی ادارات است که توسط مسئولان و پرسنل ادارات تشکیل شده و میتوانند در تمام مناقصه های همان اداره تحت مدیریت و نظارت خودشان شرکت کنند و در اولویت برنده مناقصه شوند. به این ترتیب فعلی حرام در قالب قانون تعاون شکل گرفته که کارفرما و دستگاه نظارت و پیمانکار یک شرکت تعاونی مربوط به مسئولان آن ارگان است.
اگر ایثارگری متقاضی تسهیلات قانونی و حقوق ایثارگری خودش باشد با طعنه و لطیفه میگویند بیت المال است اما چندین شرکت با سرمایه ملی در اختیار بنیاد است که سال گذشته بیش از 300 میلیون تومن به هیئت مدیره پاداش پرداخت شد.
مجلس قانون تصویب میکند اما آیین نامه اجرایی آن را به دستگاه اجرایی تفویض اختیار میکند. دستگاه اجرایی با توجه به آمار و اطلاعات طوری برنامه ریزی میکند که کفه سود به طرف دستگاه اجرایی باشد. برای مثال قانون تسهیلات مسکن ایثارگران در مجلس برای جانبازان بالای 25 درصد تصویب شده تا دولت یکصد متر زمین به قیمت منطقه ای حدود 6 میلیون تومن بعلاوه وام 20 ساله 4 درصد به جانباز واگذار کند لیکن در آیین نامه اجرایی که بنیاد با استفاده از آمار و اطلاعات تنظیم کرده متاسفانه شرط دو سال حضور جانباز در جبهه اضافه شده که با قانون مصوب مجلس که قانون بالا دستی و لازم الاجرا میباشد تضاد دارد لذا هزاران جانباز بی خانمان و مستاجر هستند در حالیکه برخی چند مرتبه تسهیلات مسکن استفاده کردند.
به این ترتیب هر ساله بودجه هنگفتی برای تخصیص زمین و وام به جانبازان بالای 25 درصد تخصیص یافته اما به جانباز نیازمند و واجد شرایط قانونی تحویل نگردیده است.
دیوان عدالت اداری موظف است کلیه مصوبات و آیین نامه های داخلی که با قوانین مصوب بالا دستی تضاد دارند ملغی نماید لیکن در ظاهر دستگاههای نظارتی با مصلحت اندیشی و ملاحظات سیاسی و جناحی اجازه دادند حقوق قانونی مردم و ایثارگران به نفع عده ای خاص مصادره شود اما به جانباز میگویند بیت المال است.
با سلام، شما که اینقدر از مسولین جنگ ندیده شاکی هستید، که حق هم دارید، میشه بفرمایید مسولین جنگ دیده که تعدادشان هم کم نیست و پستها و سمت های مهمی، هم دارند، چه گلی به سرمان زده اند،،،
من درمیان شماباشم یانبانشم، نگذاریداین انقلاب به دست نااهلان بی افتد.
امام خمینی ره
با سلام، شما که اینقدر از مسولین جنگ ندیده شاکی هستید، که حق هم دارید، میشه بفرمایید مسولین جنگ دیده که تعدادشان هم کم نیست و پستها و سمت های مهمی، هم دارند، چه گلی به سرمان زده اند،،،
سلام به دوست عزیزم که نام گلشان راننوشتند.بله شمادرست میفرماییداتفاقاهمانهاکه دوش به دوش هم داشتیم جنگ میکردیم حال باگذاشتن چندستاره یاقپه ماهمرزمهایشان رابطورکل ازیادبردندبماندکه ازیادبردندتازه مخالف باطرحهای پیش نهادی رزمندگان درمجلس هستندوقتی همرزمهایت کاری برایت نمیکندازدیگران چه گله /فکرنکنیدمارزمندگان چه کاری ازاین عزیزان تقاضاداریم فقط به فقط یک دفترچه بیمه درمانی تابتوانیم دردخودمان راکه ازجنگ به مارسیده رادرمان کنیم///واین هم که شمادوست گل گفتیدجنگ ندیده هامنظورم کسانی درستادراهیان نورصاحب پست ومقام شده اندکه اصلا نمیدانندجنگ یعنی چی /آنوقت این عزیزان می آیندبرای فرزندان ماجنگ راروایت میکنند/آخه دوست گلم انصاف بعضی ازمسولین کجارفته ؟آیاصاحب آن پست وصندلی نبایدازرزمندگان دلیرمیشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.......واگرنه چرا؟؟؟؟؟؟.....یاعلی مدد
با سلام خدمت تمامی جانبازان جنگ درمیادین عملیاتی وجبهه ها بنده عضو کوچکی از خانواده ستمکش وستمدیده ان زمان اقتدار ملی ایران با 15%جانبازی هستم بخداوندی خدا تمام مسیولین این خاک وتمامی دست اندرکاران نظام همه وهمه مدیون ایثارگریهای شما بزرگان وجانباختگان وسرافرازان دهه 50 الی70 یعنی سالهای جنگ هستند که حالا بر مسند واریکه قدرت کاغذ بازی نشستند واز خودشان قانون در میکنند که ایثارگران تا این مقطع یعنی همان درصد 25 حق دارند ومابقی ول معطلند ایا دزدیهای میلیاردی وحقوقهای 273میلیونی نشاندهنده ان ایثارگری نیست که تو براهتی زندگی واموراتت میگذرد ومن جانباز به قول تو زیر 25درصد با خانواده ام چه به سرمان میاید ایا به ریش من نمیخندی که هنوز هم به امثال تو کولی میدهم ایا از خودت نمیپرسی که اگر اون از جانگذشتگیها ی همین جانباز زیر 25درصد نبود من این قدرت واین درامد را از کجا باید میاوردم بله درست است جوان دیروز که پای در عرصه ومیدان جنگ نهاد تو خندیدی وگفتی که هستند افرادی که زمینه وپله ترقی ما شوند و حالا که بقول عزیزان دردمند زمان جنگ به سن کهولت وپیری رسیدیم ودستمان بجایی بند نمیشود خانوادهمان را هم به مثابه خودمان نردبان ترقی کرده اید وهمه چیز به اسم خانواده بزرگ جانباز وبه کام عده قلیلی درصد به نیستی وپوچی میکشید مگر خانواده ما چه گناهی کرده اند که شامل هیچ امکاناتی از این سفره الهی که خودمن وامثال من باز کرده اند نشوند بخدا این عین ناعدالتی که همان بی عدالتی است مگر فرزند من با فرزند جانباز بالای 25درصد چه فرقی دارد وچه گناهی باکرده که حتی با ان ازاده که با هر مدت اسارتی میتوانند از این خوان بهره بگیرند اما بچه های ما هیچ نصیبی عایدشان نمیشود عین بی عدالتی هست یانه من از شما میپرسم ایا کل دنیا این شکلی است به مجروحین زمان جنگ جهانی دوم در کشور امریکای ظالم واستثمارگر هنوز ارج و عزت مینهند ولی در کشور اسلامی ایران که صحبت عدل علی است چه تبعیضها که قایل نمیشوند ظالم واستثمارگر شمایید که حتی حق مردم خودت را به واقع نمیدهید چگونه دایه عدالت علی را درسراسر جهان شما میخواهید پیلده کنید درست است که هنوز دنیا به این اقایان حضرات اطمینانی ندارد بیایید قانون یا همه یا هیچ را پیاده کنید که دیگر جانباز وایثارگری به خاطر کلمه درصد نرنجد ما که باختیم فرزندانمان نبازند ما که بیهوده رفتیم نگذاریدفرزندانمان بیهوده شوند ما که سوختیم نگذارید خانوادهمان بسوزند ای شمایی که بر مسند قدرت نشسته ای بدان واگاه باش که روزی قهرمان این خاک بودیم حالا سوخته شما نبودید ما بودیم ودیدیم وحالا که برای فرزندانمان تعریفی از ان زمان میکنیم نگویند به چه قیمتی به خاطر کی وچی یعنی فدای عده خاصی شدید که حالا پشیزیهم ارزش قایل نمیشوند گناه کبیره به نامتات نوشته شده که ان کار عظیم را بی ارزش میشمرید با یک کلمه درصد وای بر احوالتان که همانا رهبر عزیزمان فرمودند که جانبازان وایثارگران دفاع مقدس را به حال خود رها نکنید که هر چه ما یعنی ایران دارد از جانبازی این جانبازان است نه درصد گیری درصدیها پس بیشتر به فکر قشر اسیب دیده زمان جنگ وخانوادهشان باشید که فردا باز همین قشر دستتان میگیرند درد زیاد صفحه .ووقت کم باشد که اثری در اذهان شما دولتمردان اقتدار وامید گذارم
به نظرم در کشور ما سلیقه ای با جانباز وجنگاور زمان جنگ برخورد میکنند درصورتی که تمام دنیا ازیک برنامه مشترک و مشخص که همانا خدمات رسانی به ایثارگر وخانواده وفرزندان است استفاده میکنند به مثابه کشور امریکای جهانخوار واستثمارگر که حق وحقوق بازداشت شده های زمان انقلاب اسلامی ایران که درلانه جاسوسی بودند را از ایران گرفتند وحتی گفتند اگر خودشان هم زنده نباشند به افراد خانواده حتی عروس ودامادهایشان غرامت پرداخت نمودند بله این تفاوت میان عدالت علی وعدالت به نوع استثمارگری است نه اینکه در یک خاک ویک هدف حالا بگویید درصد ملاک کمک به فرزندان ویا خود جانبازان است حتما باید 25درصد داشته باشی درغیر اینصورت تو که از خود گذشتگی نکرده ای والا چرا درصد تو 15 شده یعنی ملاک حضور دران برهه اززمان که عده ای در خانه هایشان نشستند واز جایشان تکان نخوردند وحتی امثال مرا به سخره گرفتند تفاوتی نیست بیخود از جان گذشتگی کردی تا شاید هم اکنون بر مسند قدرت قرار میگرفتی وتو حکم میکردی بخدا قسم این ستم دیگر بس است عمرمان به اخر رسید ونتوانستیم حداق حق فرزندانمان را ادا کنیم که بااین ناراحتیهای عصبی وروانی ما میسوزند ومیسازند حق را دولتهای خارجی ادا میکنند که به همه افرادی که درزمان نیاز حضور واقعی داشته اند بخود وخانواهشان با هر مقدار اسیب دیدگی ارزش میدهند نه با درصد تبعیض قایل شوند البته این راهم میدانم که سنگ سرد بر اهن کوفتن است چون دولتمردان ایران همه چیز را سلیقه ای ومتفاوت با کل جهان انجام میدهند که رهبر عزیزمان را از این همه بی عدالتی اگاه نمیسازند هی الا خیرالعمل من که نمیگذرم خداوند جواب بی عدالتیها را از خانواده کار شکنان وبد اهلان بگیرد
جنابان .سرداران .امرای نظام .همرزمان شهداء .جناب آقای سردار فیروزآبادی . جناب سردار جعفری . جناب سردار دهقان ..ما را چه شده است .آیا رزمندگی . جانبازی فقط در عده ای خاص خلاصه شده .دیگران باید در پیچ و خم زندگی همچنان فراموش شوند .مگر در برابر سفارش و تاکید حضرت روح الله مسئول نیستیم .یا مصلحت این است که گزینشی عمل شود .آیا شما بزرگان در برابر همرزمان و سربازان خود مسئولیت و تعهد ندارید .آیا با گذشت سه دهه از پایان جنگ تاریخ مصرف مان هم تمام شده است .ما را چه شده است که چشم دیدن همرزم خود را نداریم .ما رزمندگان همان کو خ نشین های خمین کبیر هستیم که هنوز کو نشین باقی مانده آیم .آیا رزمندگان و سربازان فدایی امام و رهبری به اندازه یک فوتبالیست تازه ب دوران رسیده نزد حضرات معزز ارزش و اعتبار نداریم .رزمندگان جانبازان که فقط برای لبیک به ندای امام و برای رضای خدا و دفاع از آب و خاک جان و جوانی و سلامتی خویش را کف دست نهادند که امروز هریک به انواع بیماری و جانبازی در عین کهولت سن شرمنده خانواده خویش گشته اند .اما کسانی که تازه ب دوران رسیده اند نه برای رضای خدا بلکه برای آرامش و آسایش و زراندوزی ثروت بادآورده از جیب این مردم . نزد بزرگان این کشور شهید پرور قرب و عزت و احترام دارند در این مملکت اسلامی مسئولان پرمدعا ما حاضر نیستند رزمنده ای را به حضور بپذیرند .چرا چون معسر و سر وضعی مناسب و در خور شان و مقام حضرات نداریم .اما برای دیدار با فوتبالی ها با تشریفات و با سلام و صلوات و با پاداش های میلیونی در مقابل دوربین های تصویری حتی از نردبان ترقی جانبازان و شهداء هم هزینه می کنند..معضلی که دامن این کشور و مسئولین ما را گرفته .آیا تاکنون دغدغه امام و رهبری را در خصوص ایثارگران علی الخصوص رزمندگان و جانبازان جامعه عمل به خود گرفته. آیا شما بزرگواران از وضع اسفناک جامعه بزرگ از جنگ برگشته اطلاع ندارید که در فلاکت و بدبختی به سر می برند .آیا نمی دانید همان کمک معیشتی که مجلس برای معسرین جنگ مصوبه نموده کامل اجرایی نشده کجای دنیا کدام سازمان را سراغ دارید که شب عید به جای عیدی و پاداش همان حداقل را هم درست پرداخت ننمودند .آیا شما بزرگان از این موضوع بی خبرید آیا شما سرداران و همرزمان شهداء نمی دانید که بنیاد شهید حق جانبازان را علاوه بر داشتن دلیل و مدرک و همراه با مستندات قانونی چندین سال است که بدلیل تحریم و فقدان بودجه حق را پایمال و حق الناس می کند .آیا شما عزیزان در برابر حق خانواده های ما مسئولیت ندارید . ما را در انتهای راه آن هم با انواع بیماری ناشی از جنگ و در عین کهولت سن به امان خدا رها نمودید . آیا این است عدالت علی ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi