شناسه خبر : 46779
چهارشنبه 02 تير 1395 , 09:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خاطره یک سردار سپاه از شهید مدافع حرم

 با حضور ده‌ها هزار نفر از روزه داران منطقه 15 تهران مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم مهدی بیدی در شهرک مسعودیه درحالی برگزار شد که خیل عظیمی از مردم قدرشناس این منطقه از ساعت ها قبل منتظر رسیدن پیکر این شهید در خیابان اصلی شهرک تجمع کرده و با مشاهده آمبولانس حامل جنازه شهید مهدی بیدی با فریاد یا حسین (ع) و یا زینب از وی استقبال کردند.

برنامه وداع با این شهید مدافع حرم ساعت 8 صبح با حضور همرزمان و رزمندگان لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) در حسینیه شهدای گمنام پادگان شهید سلیمانی نیز با شکوه خاصی برگزار گردید.

در این مراسم سردار حسین اسداللهی فرمانده لشکر27 ضمن بیان خاطره ای از بسیجی شهید بیدی اظهار داشت: آقا مهدی چند روز پیش نزد من آمد و خودش را معرفی کرد و گفت من بیدی هستم. خندیدم و گفتم: اما استوار و بدون هیچ لرزی آماده ی رفتن هستی. و واقعاً او همچنان که سال ها پیش در جبهه های نبرد حق علیه باطل استوار و مقاوم جنگید در دفاع از حرم حضرت زینب(س) نیز مردانه مبارزه کرد و به آنچه آرزویش بود رسید.

وی افزود: دشمنان ما می گویند گزینه های مختلفی روی میز دارند، آن ها هر ترفندی که می خواهند و هر گزینه ای که دوست دارند رو کنند همچنان که سال هاست برعلیه نظام ما توطئه می کنند اما بدانند ما با نثار خون خودمان همه ی این گزینه ها را باطل می کنیم ،خط سرخ شهادت و رسیدن به این وصال آرزوی همه ی ماست و هرگز نخواهیم گذاشت به حریم ولایت جسارتی بکنند.

دلاور بسیجی و رزمنده دفاع مقدس و مدافع حرم آل الله (علیهم السلام)مهدی بیدی 28 خرداد طی یک عملیات مستشاری در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهرش بنا بر وصیت خودش پس از تشییع در سبزوار در روستای بید شهرستان جوین به خاک سپرده خواهد شد.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi