شناسه خبر : 46794
چهارشنبه 02 تير 1395 , 09:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدعیان خط امام(ره) در برابر اسلام

بررسی رفتار فتنه‌گران در حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری بیانگر این مطلب است که آنها علی‌رغم ادعای پیروی از خط امام(ره) با دین امام که پایه نظام جمهوری اسلامی را تشکیل می دهد، مخالفت داشتند.

به گزارش خبرنگار گزارشگر، بررسی رفتار فتنه‌گران در حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری بیانگر این مطلب است که آنها علی‌رغم ادعای پیروی از خط امام(ره) با دین امام که پایه نظام جمهوری اسلامی را تشکیل می دهد، مخالفت داشتند. آنها در هر جا سیاست و اهدافشان اقتضا می‌کرد در مقابل شرع و احکام اسلام قرار گرفتند و تعابیر خود از این اقدامتشان را نیز به گونه‌ای ارائه دادند که گویا اسلام واقعی را آنها فهمیده و اجرا می‌کنند. این در حالی است که تضاد رفتارهای فتنه‌گران با اصل دین و مذهب تشیع در بسیاری از رفتارهای آنها کاملاً هویدا بوده و هست. نمونه این مسئله می‌توان در حضور ضد انقلاب و مخالفین سرسخت دین اسلام در ستادهای فتنه و حمایت آنها از جریان موسوم به جنبش سبز عنوان کرد که با کوچکترین اعلام برائتی از سوی سران فتنه روبه‌رو نشد!
روند شکل‌گیری این فضا از آنجا آغاز شد که ابتدا فضای کشور به سوی التهاب و درگیری سوق پیدا کرد و در این فضا سر و کله همه جریاناتی که به نوعی با نظام اسلامی ایران سر کینه و عداوت داشتند پیدا شد. پس از آن‌که سرویس‌های جاسوسی استکبار فضا را برای پیاده‌سازی برنامه‌های خود مناسب دیدند، با فرمانی که به عوامل خود در داخل کشور دادند وظیفه نفوذ به ستادهای انتخاباتی سران فتنه را به بهائیان، لائیک‌ها، سلطنت‌طلب‌ها، مارکسیست‌ها و توده‌ای‌ها سپردند. با نزدیک شدن این عناصر بی‌دین به سران فتنه و تاثیرگذاری روی آنها، نتیجه آن شد که پیش از انتخابات یکی از کاندیداهای فتنه‌گر یا همان رقیب آرای باطله(!) در بیانیه‌ای به دفاع از به اصطلاح حقوق حزب برساخته از اسرائیل، یعنی بهائیان پرداخت.
نگاهی به متهمان فتنه سال 88 نیز به خوبی نشان می‌دهد که این دشمنان قسم خورده دین خدا از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به نظام اسلامی فروگذار نکرده و تمام سعی خود را در ایجاد آشوب و اغتشاش و ایجاد ناامنی برای مردم به کار بستند و همچنین به دلیل ارتباط تنگاتنگی که با اربابان آمریکایی و انگلیسی خود داشتند ضمن جاسوسی و وطن فروشی با انتقال اخبار اغتشاشات و وضعیت فتنه‌گران، خوراک رسانه‌های بیگانه را تامین کرده و موجبات فشارهای بین‌المللی و به اصطلاح حقوق‌بشری علیه جمهوری اسلامی را فراهم می‌آوردند.
بعد از پایان یافتن حوادث سال 88 هم به کرات این مسئله از سوی باقی مانده جریان فتنه روئیت شد. به این ترتیب که باقی‌مانده‌های این جریان با اتکای به قبح‌شکنی سران فتنه در سال 88 در سال‌های بعد به طور رسمی با عوامل گروه‌هایی همچون منافقین و بهائیان دیدار کردند و بابت حقی که از آنها در نظام اسلامی ضایع شده است! دلجویی نمودند.
نمونه دیگر در رفتار فتنه گران که در سال 88 خون بسیاری از مردم را به جوش آورد و مقدمه حماسه 9 دی شد، توهین به ائمه و مقدسات اسلامی بود. فتنه‌گران که ادعای مسلمانیشان گوش فلک را کر کرده است در روز قدس با شیشه‌های آبی که در دست داشتند به خیابان آمده و ضمن اغتشاش و آشوب گلوی خود را با شعار به نفع رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی پاره کردند. حرمت‌شکنی سربازان اسرائیل که به نمایندگی از آنها با نظام اسلامی می‌جنگیدند به همین‌جا ختم نشده و ضمن انکار وجود نازنین حضرت امام زمان(عج) بی‌شرمی را به حد اعلا رساندند. آنها که همچون گروهک تروریستی منافقین، منافقانه شعار الله‌اکبر را به عنوان دست آویزی برای فریب عوام قرار داده بودند، در روز عاشورا ضمن اهانت به حضرت امام حسین(ع) و آتش زدن پرچمی که نام مبارکشان بر روی آن بود و همچنین حمله به عزاداران حسینی عمق بی‌اعتقاد خود به اسلام و پیشوایان معصومش را به نمایش گذاشتند. فتنه‌گران بی‌دین در روز عاشورا ضمن رقص و پای‌کوبی در خیابان‌ها، به گونه‌ای وحشیانه با چماق و سنگ به سمت نمازگزاران نماز جماعت ظهر عاشورا حمله کرده و تعدادی از آ‌نها را مجروح و قلب مردم مومن و مسلمان را جریحه‌دار کردند.
بعد از این اتفاقات باره هم چیزی که هیچ گاه مشاهده نشد، اعلام برائت سران فتنه از این اقدامات و جریانات حامی آن بود؛ سرانی که خود را پیرو خط امام و اسلام می‌دانستند!
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi