شناسه خبر : 46835
پنجشنبه 03 تير 1395 , 16:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت زیبنده شهید تهرانی مقدم

شهادت زیبنده شهید سرلشگر تهرانی مقدم بود

 
 
شهیدخبر(شهیدنیوز): قائم مقام بنیاد با تاکید بر اینکه شهادت شهید حاج حسن تهرانی مقدم، بهترین انتخاب برای او از سوی پروردگار بود، گفت: شهادت زیبنده او بود و او توانست با صداقت و شجاعت در نزد خداوند، مقام معظم رهبری و مردم نامدار شود.
  

سردار محسن انصاری روز چهارشنبه، 2 تیر ماه 95 در دیدار با مادر شهیدان علی و حسن تهرانی مقدم با اشاره به روحیه پرتلاش، مومن و معتقد و علاقه مند به تحول در سردار سرلشکر شهید حسن تهرانی مقدم، گفت: همه توان موشکی جمهوری اسلامی ایران و اقتدار و حضور ایران اسلامی در منطقه حاصل فکر، اندیشه، انگیزه و تلاش های شبانه ریزی این شهید بزرگوار و تیم همراه او است. 

 

قائم مقام بنیاد با تاکید بر اینکه شهادت شهید حاج حسن تهرانی مقدم، بهترین انتخاب برای او از سوی پروردگار بود، افزود: امروز یکی از بزرگترین حساسیت های دشمنان جمهوری اسلامی ایران به خاطر توان موشکی ایران است که با شجاعت و لیاقت شهیدانی مانند تهرانی مقدم برای تحقق سخنان امام خمینی (ره) در مورد از بین رفتن اسراعیل به دست آمده است. 

 

دکتر انصاری با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار مردی انقلابی، صبور، ولایی بود که همیشه به اقتدار و اعتلای جمهوری اسلامی ایران می اندیشید، خاطرنشان کرد: شهید حسن تهرانی مقدم توانست در کنار قدرت مردمی، توان سختی را ایجاد کند؛ شهادت زیبنده او بود و او توانست با صداقت و شجاعت در نزد خداوند، مقام معظم رهبری و مردم نامدار شود. 

 

قائم مقام بنیاد خاطرنشان کرد: او به امامت و رهبری و ولایت وفادار بود و سعادت دنیا و آخرت خود را در این مسیر می دانست، به طوری که ولایتمداری او نمونه و زبانزد دوستان بود. او بنیانگذار یگانی در سپاه شد که در دوران دفاع مقدس و به خصوص جنگ شهرها و تجاوزات هوایی و توپخانه ای و موشکی ارتش بعثی عراق به مناطق مسکونی، برای دفاع از مردم سر از پا نمی شناخت و کاری کرد که دشمن بعثی ازکار خود پشیمان شد. 

 

سردار انصاری ادامه داد: شهید حسن تهرانی مقدم پس از مسئولیت اجرایی در نیروی هوایی سپاه، به دنبال تحقیقات، دانش، و خودکفایی و اقتدار ایران اسلامی بود و در راه اقتدار جان به جان آفرین تسلیم کرد و به برادر شهیدش و کاروان بزرگ شهدای انقلاب اسلامی پیوست. 

 

لازم به ذکر است در این دیدار که صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و رسولی معاون بیمه ایران نیز حضور داشتند، مسایل درمانی مادر شهیدان تهرانی مقدم پیگیری شد. 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi