شناسه خبر : 46847
جمعه 04 تير 1395 , 12:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

منافقان و صدام های امروز را بشناسیم

محسنی اژه ای :باید منافقان و صدام های امروز را بشناسیم

تهران -ایرنا -محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه در جمع خانواده های شهدای قوه قضاییه با تاکید بر اینکه پاسداشت ارزش ها و آرمان های شهدا در گرو شناخت عاملان شهادت آنهاست گفت: باید منافقان و صدام های امروز را بشناسیم.

 

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای که در جمع خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران قوه قضاییه سخن می گفت، پاسداشت ارزش ها و آرمان های شهدا و ادامه راه آنان را منوط به شناخت منافقین و صدام های امروز و مقابله با آنها دانست.
وی افزود : اگر می خواهیم حرمت شهدا را حفظ کنیم باید عامل اصلی شهادت فرزندان این سرزمین را که آمریکاست به خوبی بشناسیم و او را به خاک ذلت بنشانیم.
وی بر ضرورت حفظ حرمت و ارزش های شهدا، جانبازان و مقام شامخ آنها تاکید کرد و گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم. هم جامعه و هم مسئولان باید مقام شهدا، جانبازان و خانواده آنها را گرامی بدارند و ارزش ها و اهدافی را که این عزیزان به خاطرش جان خود را از دست دادند حفظ کنند.
معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اینکه شهدا افرادی هستند که ره صد ساله را یک شبه طی کردند، افزود: شهدا راه و مسیر تعالی را به سرعت طی کردند و به مقصد نهایی که جوار رحمت الهی بود رسیدند.
محسنی اژه ای آمریکا را عامل اصلی توطئه ها و جنایت ها علیه جمهوری اسلامی دانست و با اشاره به استمرار دشمنی آمریکا با ایران تاکید کرد: اگر در گذشته آمریکا این شیطان بزرگ از طریق منافقین و صدام جوانان ما را به شهادت رساند امروز نیز ازطریق منافقین و صدام های جدید با ما روبه رو می شود.
وی افزود: باید دید امروز شیطان بزرگ از چه کسی حمایت می کند و چه کسانی را به میدان می فرستد که به ارزش های ما بتازند و ناهنجاری ها و بی عفتی ها را افزایش دهند و به ستون و خیمه اصلی نظام ضربه وارد کنند.
سخنگوی قوه قضاییه با تبریک هفته قوه قضاییه، یاد و خاطره شهدای دستگاه قضا، شهید بهشتی و ایثار جانبازان و ایثارگران را گرامی داشت و بر ادامه راه آنان تاکید کرد.
این مقام قضایی همچنین ابراز امیدواری کرد در آستانه شب های قدر همه مسلمانان بتوانند به خوبی از مواهب این ایام معنوی و پر برکت بهره مند شوند.
در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از مقام خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان قوه قضاییه تجلیل شد.
اجتمام **2181 **1446

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi