شناسه خبر : 46875
شنبه 05 تير 1395 , 12:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نتایج مسابقات فوتسال" جام رمضانِ" ایثارگران

مسابقات فوتسال جام رمضان ایثارگران در روز چهارشنبه مورخ 95/4/2 با برگزاری مسابقات رده بندی و فینال به کارخود پایان داد.

فاش نیوز - مسابقات فوتسال جام رمضان ایثارگران در روز چهارشنبه مورخ 95/4/2 با برگزاری مسابقات رده بندی و فینال به کارخود پایان داد.

به گزارش خبرنکار ما، این مسابقات سومین دوره از سری مسابقاتی است که تحت عنوان جام رمضان برای ایثارگران« جانباز، فرزند جانباز، فرزندشهید، آزاده، فرزند آزاده و خادمین ایثارگران(پرسنل بنیاد) » همه ساله به همت اداره کل تربیت بدنی و امور اردویی بنیاد و سازمان ورزش و شهرداری منطقه 14 برگزار می گردد.

این مسابقات با حضور 21 تیم، در دو رده بالای 42 سال و زیر 42 سال طی دو هفته برگزارشد و تیم ها با رقابتی فشرده و نفس گیر،به مصاف هم رفتند که در پایان نتایج ذیل بدست آمد.

رده زیر 42 سال:

- تیم شهید باقری (قهرمان)

- تیم شهید قاسمی (نایب قهرمان)

- تیم شهید خان محمدی (سوم)

- تیم شهید همت (چهارم)

رده بالای 42 سال:

- تیم شهدای مدافع حرم (قهرمان)

- تیم شهید حسینی (نایب قهرمان)

- تیم شهدای گمنام (سوم)

- تیم شهید مطهری (چهارم)

 

حواشی مسابقات :

* حضور ورزشکاران جانباز یک دست قطع، شیمیایی، اعصاب و روان، یک چشم مصنوعی و سایر مجروحیت ها علاوه بر زینت بخشیدن به فضای مسابقات، باعث شور و هیجان هر چه بیشتر این دوره از مسابقات شده بودند.

* سرپرست یکی از تیم ها ،(جمال جعفری) که جانباز ویلچری دو پا قطع بود چنان تیم اش را در مسابقات راهنمایی و هدایت می کرد و مرتباً در کنار زمین فوتسال با ویلچر، همگام با بازیکنان اش حرکت می کرد و آنان را مورد تشویق و ترغیب قرار می داد که این امر باعث شده بود  سایر حاضرین نیز تیم ایشان را تشویق نمایند.

* امسال داوری، سالن و میزبانی مسابقات از کیقیت خوبی برخوردار بود و رضایت ورزشکاران را برآورده کرده بود.

* حضور تعدادی از جانبازان با موهای سپید و سن بالای 60 سال در تیم های رده بالای 42 سال ازنقاط قابل توجه مسابقات بود.

* برای اهدای جوایز، مسئولین بنیاد، مددی و هادیان(معاون و رییس اداره مسابقات اداره کل تربیت بدنی) نورچه ای (معاون فرهنگی بنیاد استان تهران) و از سوی سازمان ورزش نیز، رضایی، عسکری و بهادران (رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، معاون و مسئول مسابقات سازمان) حضور یافته بودند و احکام، جوایز، مدال و کاپ مسابقات توسط ایشان به تیم های برتراهداء گردید.

* با توجه به حضور بالاترین مسئول مرتبط با ورزش شهرداری تهران (رییس سازمان ورزش) در پایان مسابقات و مراسم اهدای جوایز، ایکاش برای تشویق و ترغیب جانبازان معزز (با آن همه مشکلات جسمی و حرکتی) و فرزندان ایثارگران، لااقل مسئولین ورزش بنیاد (معاون فرهنگی و یا مدیر کل تربیت بدنی) نیز حضور بهم میرساندند تا همت و غیرت این عزیزان را که با وجود همه مشکلات در زمین فوتسال به نمایش گذاشته شده بود مشاهده می کردند و ایثارگران ورزشکار را مورد تشویق قرار میدادند!.

الله اعلم. شاید اطلاع نداشتندو یا وقت نداشتند و یا برایشان اهمیت نداشت! 

یک سئوال؟:

چرا برای اهدا جوایز مسابقات تشریفاتیِ و زرق و برقدارِ فوتبال "جام شهدا" همه مسئولین بنیاد (غیر از آقای شهیدی) درمراسم حضور می یابند اما در مسابقاتی که بنام ایثارگران است و خود جانبازان و ایثارگران در آن حضور دارند، کسی از مسئولین رده بالای بنیاد برای مراسم پایانی و اهدای جوایز مسابقات شرکت نمی کند؟ « این کم لطفی و بی مهری مسئولین بنیاد بارها و بارها در همه جشنواره هایی که جانبازان نخاعی نیز برگزار میکنند مشاهده شده است و البته چیز عجیبی بنظر نمی آید! ».

جزاین است که بقول معروف: نرود میخ آهنی در سنگ؟!

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام ،من هم از نزدیک نظاره گر این مسابقات فوتسال جانبازان بودم و واقعا خیلی هیجان داشتند و در زمین چنان فعالیت می کردند که انگار هیچ مشکل جسمی ندارند واقعا درود بر همت و غیرت این عزیزان.
همانطور که در گزارش آمده متاسفانه در هنگام اهدا جوایز از مسئولین زده بالای بنیاد خبری نبود ،قطعا با حضور آنان دلگرمی ورزشکاران ایثارگر بیشتر خواهد بود.
از بابت برگزاری چنین مسابقاتی که باعث ترغیب جانبازان به ورزش میشود تقدیر و تشکر می گردد.
با سلام و قبولی طاعات
مسابقات در سحح بالایی برگزار گردید و باعث شور و نشاط و رفاقت محکم تر بین جامعه هدف و کارکنان بنیاد گردید .
در این راستا جا دارد از زحمات مسیولین امر خصوصا آقای هادیان ، آقای آشناگر و سایر دوستان گرامی تقدیر و تشکر نمود . واقعا دستمریزاد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi