شناسه خبر : 46919
یکشنبه 06 تير 1395 , 08:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«از آسمان» ویژه برنامه شهدای مدافع حرم

در ایام شهادت حضرت علی (علیه‌السلام) سه ویژه برنامه از شهدای مدافع حرم، بر روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. در نخستین قسمت که امروز شنبه ساعت 17:50 پخش خواهد شد، گوشه‌ای از زندگی شهید سید اسماعیل سیرت‌نیا به تصویر کشیده می‌شود؛ شهیدی که اهل شهر رشت بود و علمدار جبهه فرهنگی آن دیار.

در قسمت دوم، «از آسمان» به سراغ شهید اصغر فلاح پیشه از یادگاران دوران دفاع مقدس می‌رود که برای دفاع از حریم اسلام عازم سوریه شد. شهیدی که در دوران دفاع مقدس بی‌سیم چی حاج احمد متوسلیان و شهید همت بود و چندی پیش به همراه سردار شهید فرزانه در سوریه به شهادت رسید اما پیکرش هنوز به وطن بازنگشته است. این برنامه نیز یکشنبه ساعت 17:50 تقدیم بینندگان عزیز خواهد شد.

آخرین قسمت از ویژه برنامه‌های ایام شهادت امام علی (علیه السلام) و لیالی قدر، اختصاص به شهید محمد آژند دارد. دو ماه پیش از تولید این برنامه، از آسمان به روایت گوشه‌ای از زندگی شهید محمد آژند پرداخت و چشم انتظاری این خانواده برای بازگشت پیکر شهیدشان را به تصویر کشید. پس از پنج ماه انتظار، پیکر شهید محمد آژند نیز بازگشت و مزار او جایی شد برای ذکر واگویه ها و نجواهای خانواده و همرزمان وی با او که می‌توانید این برنامه را روز دوشنبه ساعت 17:30 مشاهده نمایید.

«از آسمان» کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر خورشیدی فرد است که طی امروز و فردا شنبه، یکشنبه ساعت 17:50 و و دوشنبه ساعت 17:30 در جدول پخش برنامه‌های این شبکه قرار دارد.

منبع: مشرق
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi