شناسه خبر : 46936
یکشنبه 06 تير 1395 , 10:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دلایل واهی مدیران

ماده۶۵ قانون جامع به اعطای نشان ویژه به ایثارگران اشاره دارد.

در این ماده آمده است: به منظور تجلیل از همسر، فرزند، والدین شهدا، مفقودان، اسرا و همچنین جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان جانبازان ۲۵درصد و بالاتر و رزمندگان، به آنان نشان ویژه اعطا می‌شود.

اعطای نشان ویژه تابع آیین‌نامه اجرایی خواهد بود که در کارگروهی متشکل از نمایندگان بنیاد، معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، ستاد کل نیروهای مسلح با مسئولیت معاونت حقوقی و امور مجلس رئیس جمهور حداکثر ظرف مدت6 ماه تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران در تاریخ 24/2/93 در جمع مدیران بنیاد شهید گیلان به حذف اعطای نشان ایثار و شجاعت به برخی از خانواده‌های ایثارگران به دستور رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: این امر در راستای برداشتن تبعیض‌ها بوده است. اگر قرار باشد اجرای هر طرحی را به یک دلیل واهی و بدون مطالعات کارشناسی حذف کنند باید منتظر حذف سلیقه‌ای اغلب طرح‌ها بود. منطق حکم می‌کند روش‌های اعطای نشان به منظور ایجاد عدالت را باید اصلاح کرد نه اصل طرح را حذف کنیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi