شناسه خبر : 46948
یکشنبه 06 تير 1395 , 11:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم شب‌های قدر در جوار مزار شهدای گمنام تهران

همزمان با شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) و آغاز شب‌های قدر مزار شهدای گمنام مناطق مختلف تهران آماده برگزاری مراسم شب‌های قدر و عزاداری امیرالمومنین علی (ع) به همراه نوحه خواهی و مرثیه سرایی هستند. 

در جنوب تهران و در محله خزانه بخارایی مراسم شب‌های قدر و شهادت امیر مومنان در شب های 19، 20 و 21 از ساعت 11 شب در جوار شهدای گمنام واقع در فلکه عباسی بوستان یادواره شهدا، حرم مطهر شهدای گمنام همراه با قرائت دعای جوشن کبیر و سخنرانی  عزاداری برگزار خواهد شد.

مراسم دیگری نیز در جوار مزار شهدای بوستان زمزم  تهران در روزهای 4، 6 و 8 تیرماه برگزار می شود. این مراسم از ساعت 22 و با سخنرانی آیت الله حاج شیخ مجید فتحی و مداحی جمعی از مداحان برگزار خواهد شد.

ویژه برنامه شب‌های قدر در جوار حرم مطهر شهدای گمنام کیانشهر واقع در اتوبان بعثت از ساعت 22:30 برگزار می‌شود.

همچنین در جوار شهدای بوستان فدک تهران نیز مراسم شب‌های قدر و عزاداری شهادت امیرالمومنین از ساعت 22:30 برگزار خواهد شد.

کهف الشهدای تهران نیز در شب‌های قدر میزبان عاشقان شهدا خواهد بود. ویژه برنامه شب‌های قدر در کهف الشهدای تهران نیز از ساعت 22:30 الی 3 بامداد برگزار می‌شود.

منبع: مشرق
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi