شناسه خبر : 46964
یکشنبه 06 تير 1395 , 14:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهید مدافع حرم حاج رضا رستمی مقدم/تصاویر

شهید حاج رضا رستمی یکی از سرداران نامی عرصه هشت سال دفاع مقدس بود که در خرداد ماه بدست تکفیری های داعش در سوریه به فیض عظمای شهادت رسید .

فاش نیوز - شهید حاج رضا رستمی یکی از سرداران نامی عرصه هشت سال دفاع مقدس بود که در خرداد ماه بدست تکفیری های داعش در سوریه به فیض عظمای شهادت رسید . او دلاوری از خطه شهید پرور لرستان بود که در دوران دفاع مقدس در منطقه کرخه و در لشکر 7 ولیعصر (عج) ، دوشادوش بچه های رزمنده اندیمشک و دزفول با دشمن متجاوز بعثی مبارزه می نمود .

شهید رستمی مقدم به دنبال حمله ددمنشانه نیروهای تکفیری به سرزمین های حرمین شریفین با شعار « کلنا عباسک یا زینب » به سوریه رفت و در عملیات اخیر خان طومان بعد از رشادتهای ، بی نظیری مظلومانه شهد شیرین شهادت را نوشید .

به همین منظور یادواره ای برای تجلیل از مقام شامخ این شهید در مسجد سیدالشهداء کوی فرهنگیان اندیمشک با حضور مردم و مسئولین این شهر منعقد گردید . این مراسم به همت تیپ سوم حضرت مهدی (عج ) سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان و همکاری ناحیه مقاومت بسیج ، معاونت اجتماعی شهرداری و دفتر امام جمعه اندیمشک برگزار شد . در این محفل نورانی حضور سردار مدافع حرم «رحمن پورجوادی» باعث تسکین دلهای داغدار حاضران در جلسه شد .   

لازم به ذکر است پیکر پاک و مطهر شهید حاج رضا رستمی در شهر خرم آباد تشییع و بعد در زادگاهش روستای سراب یاس به خاک سپرده شد . روحش شاد و راه سرخش پر رهرو باد .

گزارش از جعفری

تصاویر : محمد حسین نیازی ، برادرزاده غواص شهید کوروش نیازی از اندیمشک 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi