شناسه خبر : 46975
سه شنبه 08 تير 1395 , 09:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سخت ترین عملیات ها در سوریه بر عهده «تیپ زینبیون» است

حجت الاسلام علیرضا پناهیان در شانزدهمین اجتماع مدافعان حرم گرامیداشت شهدای «تیپ زینبیون»که در میدان امام حسین(ع) برگزارشد، با بیان اینکه روز به روز جلسات عزاداری ما جدی تر می شود بیان داشت: جلسات عزاداری به خصوص جلسه مدافعین حرم، جدی ترین جلسات سوگواری برای اهل بیت در طول تاریخ است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در زمان دفاع مقدس مسجد جایگاه خود را برای رزم و جهاد پیدا کرد، گفت: امروزه هیئت ها معنای خود را پیدا کرده و این‌ها، بیرق ها و دسته های عزاداری رزمندگان آماده دفاع از حرم هستند.

حجت الاسلام پناهیان حضرت علی(ع)، حضرت حمزه(ع)،امام حسن(ع) و امام حسین(ع) را از اولین مدافعان حرم رسول خدا برشمرد و عنوان داشت: همه عزاداران امام حسین(ع) یک روز خود را در مقابل این سوال قرار می دهند که آیا من حاضر هستم جانم برای حرم فدا کنم و این سوالی است که هر کسی در نهان خانه دل باید به آن پاسخ دهد.

وی در ادامه به رزمندگان تیپ زینبیون اشاره کرد و گفت: تیپ زینبیون سپاهی از پاکستان هستند که مردانه مانند حزب الله لبنان و دیگر رزمندگان در عراق و سوریه از حرمین شریف دفاع می کنند و سخت ترین قسمت های جنگ و عملیات های مجاهدانه در عراق و سوریه را برعهده دارند.

حجت الاسلام پناهیان در خاتمه گفت: امروز هر فریاد شما نوری در حمایت از رزمندگان خط مقاومت است.
 
منبع: تسنیم
اینستاگرام
من تعجب میکنم چرا اینهایی که عاقبت دفاع از حرم رو به این خوبی میدونن خودشون و یا اطرافینشون یک نفر هم از این فیض بهره مند نمیشن واقعا اینا مردم رو چی فرض کردن هشت سال بهترین جوانان مملکت رو به جنگ فرستادن دریغ از یک نفر از خویشاوندان خودشون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi