شناسه خبر : 47010
سه شنبه 08 تير 1395 , 10:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع سه شهید سپاه در قروه

شهیدان علی پویا، کامران حسین پور، جواد کاکه جانی روز گذشته در درگیری با عوامل گروهک های ضد انقلاب در شهرستان سروآباد استان کردستان به شهادت رسیده بودند.
پیکر پاک این شهیدان روز سه شنبه در میان شعارهای مردم در محکومیت گروهک های ضد انقلاب و تداوم راه شهدا بر روی دستان مردم شهید پرور این شهرستان حمل شده و از مقابل ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه به سمت میدان اتحاد این شهر تشییع شدند.
پیکر پاک این سه شهید پس از تشییع در شهرستان قروه، برای خاکسپاری به زادگاهشان شهر دلبران منتقل می شوند تا در میان حزن و اندوه مردم و مسوولان این شهر در گلزار شهدا به خاک سپرده شوند. 
در آیین تشییع این سه شهید گلگون کفن آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان، علیرضا اشناگر معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان و جمعی از مسوولان استانی، شهرستانی، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم شهیدپرور این شهر نیز حضور داشتند.
بر اساس اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه، در درگیری سپاه با گروهک های ضد انقلاب در مهاباد و سروآباد، تعدادی از تروریستها به هلاکت رسیدند.
شهرستان قروه با 220 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
ســـــــــــلام برســــــــروآباد،برسه راه حزب الله،سلام برحاج ناصح محمدی سلام برسپاه سروآبادوسط آن باغـــــــــےڪه روزهاوشبهاراپاسداری کردیم سلام برددزلی وخانواده شهدای دزلی بخصوص خانواده حاج،ناصح روزهای عشق بازی رادرآنجابودم نوجوانی،جوانی،ودره هزارویک شهیدچه داستانی بودآنجا،درآن سرزمین دفاع همچنان باقیست وایکاش باهمه دربدری هادکترساقی این متن رابه دست یکی ازتصمیم گیران میرسانید.تاترتیبی برای اعزام من بدادندیااینکه روش مجدددفاع رابرایم میفرستادندمن بچه چهارمحالم ولی باکردستان آشنایی جنگی دارم انشاالله درخ است حقیرجهت اعزام به مسئول مربوطه،خواهدرسید،منتظرم یاحق
«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

مشیت الهی چنان بود که ،انسانی مومن و فداکار،پدری دلسوز و مهربان ، آزاده –جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس، سیمای محبوب خطه ی رنگین اورامانات و مریوان ، خدمتگزار صادق مردم شریف و زحمتکش،
مرحوم "حاج ناصح محمدی "
پس از سال ها خدمت صادقانه و اظهار عشق و علاقه و محبت قلبی به قرآن ،مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ، ندای رسا وملکوتی {{ارجعی الی ربک }} را اجابت نموده و روح پاکش به ملکوت اعلی بپیوندد و همه را ماتم و سوک نشاند .
آنچه بازماندگان را درتحمل این مصیبت یاری بخشید، الطاف خاصه وخفيه الهی و همدردی همرزمان ، همسنگران، دوستان و همه عزیزانی بود که بزرگوارانه ما را با حضور آرام بخش و دلسوزانه خویش مورد تفقد وعنایت قرار داده و مرهمی بر قلب داغ دارمان بودند،صمیمانه اظهار تشکر و سپاس گزاری نموده و حضور گرم و پرشور شما مسولان و خادمان نظام ، که نشانه قدردانی از زحمات خالصانه ایشان است را، ارج نهیم وچنانچه به علت تاملات روحی امکان تشکر وسپاس حضوری ازمسولان وسروران بزرگوار و ارجمند ، میسر نشد پوزش طلبیده واز درگاه ایزد منان برای خدمتگزارن اسلام و انقلاب ومیهن آرزوي سلامتی وموفقیت و سعادت و اجر عظیم الهی را داشته و نیکو ترین دعاهایمان را نثارتان میکنیم .
باتشكروسپاس فرآوان ،
خانواده حـاج ناصـح محمدي و اهالي روستاي دزلـي
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi