شناسه خبر : 47014
سه شنبه 08 تير 1395 , 11:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتشار کتاب «سوت آخر»

کتاب«سوت آخر» بازخوانی برش‌هایی از زندگی سردار شهید محمّد مجازی از فرماندهان گردان حمزه سیدالشهدا به قلم احسان احمدی‌خاوه توسط انتشارات 27 بعثت منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

در این کتاب می‌خوانیم:
محمّد لوله‌ی یکی از اسلحه‌های بسیج را گذاشته بود زیر گلویش. دستش روی ماشه بود و فریاد می‌زد. کوچه را گذاشته بود روی سرش.

-ای خدااااا! ای امام زماااااان! اینا نمی‌ذارن من برم جبهه. من خودمو می‌کشم. چرا نمی‌ذارین برم؟ رضایت می‌دین یا نه؟ اگه رضایت ندین به حضرت عبّاس، خودمو می‌زنم.
اوضاع بدتر از آن بود که بشود با پند و اندرز جلویش را گرفت. هر لحظه ممکن بود کاری دست خودش بدهد. بالاخره هم کلکش گرفت و با این ترفند موفق شد رضایت پدر و مادرش را بگیرد.
شب که شد، سر از پا نمی‌شناخت. بساط شوخی و خنده‌اش به راه بود. انگار نه انگار که تا همین چند ساعت پیش همین آدم، اسلحه را گذاشته بود زیر گلویش و همه‌ی اهل محل را خبردار کرده بود.

شناسنامه‌ی کتاب
نام: سوت آخر
نویسنده: احسان احمدی خاوه
طراح جلد: محمّد لیائی
نوبت چاپ:  اول/تابستان1394
تعداد صفحات: 208
شمارگان: 3000جلد
قیمت: 120000ریال

منبع: مشرق
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi