شناسه خبر : 47036
سه شنبه 08 تير 1395 , 12:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی ازسردیس شهید بهشتی در کرمان

سردیس شهید آیت‌الله بهشتی با حضور موحد رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان درخیابان عدالت کرمان رونمایی شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در این آیین از شهید بهشتی به عنوان سرور و سالار شهیدان انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: سالروز شهادت این شهید گرانقدر به عنوان روز قوه قضائیه نامگذاری شده است.
یدالله موحد افزود: شهید بهشتی به عنوان معمار و بنیانگذار قوه قضائیه نقش بی بدیلی در تحقق عدالت همه جانبه در کشور داشته اند.
وی ادامه داد: آینده نگری و برنامه ریزی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ویژگی های بارز شهید بهشتی بود.
وی گفت: نقش شهید بهشتی آن قدر در شکل گیری ساختارهای سیاسی کشور موثر بود که امام خمینی (ره) در جمله ‌ای رسا و گویا در وصف شهید بهشتی فرمود: «شهید بهشتی یک ملت بود برای ملت ما."

همچنین شهردار کرمان در حاشیه آیین رونمایی از سردیس شهید بهشتی اظهار داشت: سردیس شهید بهشتی به مناسبت هفته قوه قضاییه و بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه توسط شهرداری منطقه یک کرمان رونمایی شد.

وی بیان داشت:ارتفاع سردیس شهید بهشتی یک متر و عرض آن 70 سانتی‌متر است و به پاسداشت شهید بهشتی  توسط  یکی از هنرمندان کرمانی ساخته شده است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi