شناسه خبر : 47057
چهارشنبه 09 تير 1395 , 13:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بکارگیری بازنشستگان در "بنیادِ شهید یزد"!

خدا را شکر که همیشه خداوند عالم راهی باز میکند تا ظاهرسازانی که با نقاب دین مردم را بیچاره میکنند، رسوا شوند. روزی اختلاس گران رسوا میشوند و روزی دیگر کسانی که با حقوق های آنچنانی دست در جیب مردم مظلوم دارند نقابشان کنار میرود و رسوا میشوند.

جانبازدهقان - خدا را شکر که همیشه خداوند عالم راهی باز میکند تا ظاهرسازانی که با نقاب دین مردم را بیچاره میکنند، رسوا شوند. روزی اختلاس گران رسوا میشوند و روزی دیگر کسانی که با حقوق های آنچنانی دست در جیب مردم مظلوم دارند نقابشان کنار میرود و رسوا میشوند. انشالله روزی هم برسد که نقاب تظاهر به دینداری و ایثارگر محوری کسانی که زالو وار بر پیکر ایثارگران افتاده اند کنار رود و خداوند رسوایشان کند.

باری به عرض میرسانم اینجانب جانباز جنگ تحمیلی برای چندمین بار که اگر دروغ نگفته باشم بیش از ده بار برای شغل فرزندم به بنیاد شهید و نزد مسئولین بنیاد یزد رفتم و مثل همیشه وعده سرخرمن دادند که در آینده حل میشود! و من مثل همیشه شرمنده فرزندم و خانواده ام شدم. من نمیدانم چطور برای بچه های ما کار نیست ولی برای آدمهای باز نشسته در بنیاد یزد کار وجود دارد!  الان در بنیاد شهید یزد به گفته چند نفر از کارمندان، هشت نفر کارمند بازنشسته که حقوقهای بازنشستگیِ بالای سه میلیون تومن دارند در حال کارکردن هستند و بدستور رییس بنیاد شهید استان یزد با آنها قرار دادهای کاری آنچنانی بسته شده است! و یا در قسمتهای مختلف دیگر، با آدمهایی قرار داد کاری دارند و به آنها پول میدهند که اصلا" نه جنگ را دیده اند نه فرزند جانباز یا شهید یا اسیر هستند.

از قرار معلوم، این عده از رفقا و دوستان آقای رییس هستند که لطف ایشان شاملشان شده است و متاسفانه هیچکس هم از او سئوال نمیکند که چرا یک کارمند بازنشسته را بکار گرفته ای در حالی که بچه های ایثارگر زیادی در یزد بیکار هستند!؟ به گفته یکی از کارمندان بنیاد یزد که مورد خشم رییس هم هست، اصلا" اقای رییس بنیاد یزد با بودن بچه های جبهه و جنگ و فرزندانشان در بنیاد مخالف است و تا جایی که بتواند آنها را تحت فشار میگذارد!

از طرفی چرا برای بچه من که درصد بالا هستم کار نیست ولی پسر مسئول اشتغال بنیاد که بیست و پنج درصد هست با سهمیه جانباز سر کار می باشد و استخدام شده است؟ به گفته کامند بنیاد یزد خواست آقای رییس هرچه باشد میشود!.

انشالله خداوند ریشه ظلم و بی عدالتی، حق کشی و حق مردم خوری را در بنیاد ریشه کن کند.

دهقان – از یزد

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
برادر دهقان
شما نور چشمی نیستی اگر بودی هم وام اشتغال میگرفتی هم کمکهای در اختیار مدیر شاملت میشد هم ÷سرت استخدام
فاش نیوز هم مطالب یزد را جایی میگذاره که کسی نبینه و نخونه
متاسفم برای مدیر این سایت
شایدم بنیاد یزد با ایشون هم سر سری داره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi