شناسه خبر : 47060
چهارشنبه 09 تير 1395 , 10:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیهوده پول سپاه رو نگیر

محمد ملکی- نخستین مقصر خود رزمندگان هستند که بلافاصله پس از پایان جنگ، به‌طورجدی و اساسی کمر همت به مطالبه جایگاه و حق‌ و حقوق خویش نبستند و از این حق‌خواهی که ادامه و مکمل جهاد است غفلت کردند.
 

 واقعا" از دلم گفتی. بنده رزمنده 8 دفاع مقدس هستم. در سن 17سالگی به عنوان بسیجی در خط مقدم فعالیت داشتم. حدود یک سال به عنوان بیسیم چی و یک سال هم به عنوان رسمی انجام وظیفه کردم تا این که رفتیم عملیات مرصاد و جنگ تحمیلی رو تمام کردیم.

 بنده بنا به دستور پدرم که فرمود الان جنگ تموم شده، تکلیف خود رو بجا آوردی، نیازی به این نیست که بمونی تو سپاه، بیهوده حقوق بگیری، در حالی که این پول بیت المال است و این طور شد که از سپاه بیرون اومدم. خیلی هم فقیر بودیم و هستیم.

 بنده الان 48 سال دارم. نه خونه از خودم و نه شغلی دارم. کارگری می کنم شکم زن و بچه هایم رو سیر کنم. هر روز تو خونه بهم سرکوف می زنند.

از شما عزیزان کمک و راهنمایی می خوام که چی کار کنم؟

با تشکر از سایت و برادران زحمت کش

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
هیچی،چیکارکنی! دور ازجون بروبمیر!ایناهمین رومیخوان!اماجهت خالی نبودن عریضه بروتلاش کن وقت ملاقات باسردارجعفری بگیر،باکلیه مدارک جبهه وجنگ وجانبازی و... انشاءالله نتیجه میگیری،،،یک نامه هم بنویس بده دفترآقا،بی نتیجه نیست.موفق باشید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi