شناسه خبر : 47066
چهارشنبه 09 تير 1395 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار استاندار هرمزگان با مادران شهدا

جاسم جادری به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ، مدیرکل حوزه استاندار وروابط عمومی وهمچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان در این دیدارها ابتدا با مادر شهید مراد پیشگر دیدار کرد. 
این شهید متولد سال 1337 در میناب است که در دفاع مقدس به اسارت نیروهای بعثی درآمد و به علت جراحات ناشی از جنگ در سال 1375 به فیض شهادت رسید.
جادری در ادامه در منزل مادر شهید غلام حاتمی گوربندی حضور یافت که این شهید متولد سال 1347 است که در سال 1367 در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.
استاندار هرمزگان با مادر شهید علی اردیبهشتی نیز دیدار کرد. 
این شهید متولد سال 1337 است و در سال 1360 در جنگ تحمیلی به شهادت رسید.
جادری در این دیدارها با اشاره به اهمیت خدمت به خانواده های شهدا و تلاش برای رفع مشکلات آنها، گفت: مادران شهدا جایگاه والایی نزد خداوند متعال، پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) دارند.
وی ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) و گرامیداشت شب های قدر، بیان داشت: در این شب های گرانقدر دعا و استغفار از مادران بزرگوار شهدا می خواهیم تا برای رفع مشکلات ایران اسلامی دعا کنند چون به طور یقین دعای آنان مستجاب خواهد شد.
جادری ادامه داد: مادران شهدا جایگاه والایی نزد خداوند متعال، پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) دارند و ما وظیفه داریم به آنان خدمت کنیم و به طور مرتب با آنان دیدار داشته باشیم.
استاندار هرمزگان با قدردانی از رشادت و فداکاری مادران شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: این مادران بزرگوار با تربیت فرزندانی صالح و تقدیم آنان در راه دفاع از دین و ایران اسلامی نقش مهمی در آرامش و امنیت و پیشرفت کشور داشته اند.
وی با اهدای هدایایی از این مادران شهدا تجلیل و قدردانی کرد و پس از شنیدن مشکلات آنان، دستوری برای رفع این مشکلات صادر کرد.
استان هرمزگان یک هزار و 260 شهید و دو هزار و 500 جانباز 25 درصد به بالا تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi