شناسه خبر : 47078
چهارشنبه 09 تير 1395 , 12:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت یک مدافع حرم از لشکر فاطمیون

تشییع شهید سید مهدی موسوی، نخستین شهید مدافع حرم اهواز
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان از شهادت شهید مدافع حرم نورالله فخری در دفاع از حرم آل‌الله خبر داد.
 
مهدی دیابی اظهار داشت: شهید نور‌الله فخری از مدافعان حرم عضو لشگر فاطمیون بود که در روزهای گذشته در سوریه به شهادت رسید.
 
وی افزود: این شهید والامقام در حومه حلب و در حین انجام عملیات مستشاری به‌دست تروریست‌های تکفیری به خیل شهدای مدافع حرم پیوست.
 
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری تشییع پیکر و آیین‌‌های ختم این شهید والامقام در حال انجام است تصریح کرد: این برنامه‌ها در روزهای آینده اطلاع‌رسانی عمومی می‌شود.
 
به‌گفته دیابی، برنامه تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام پس از انتقال به میهن اسلامی به اطلاع مردم شهیدپرور سمنان خواهد رسید.
 
وی با ابراز "شهدای مدافع حرم دفاع و پشتیبانی از ولایت را در عمل به همه ما آموختند" خاطرنشان کرد: شهدا مهم‌ترین داشته خود را در این دنیا نثار راه خداوند کردند تا خداوند نیز در آن دنیا بهترین داشته خود یعنی بهشت را به آنان ارزانی دارد.
منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi