شناسه خبر : 47079
چهارشنبه 09 تير 1395 , 12:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه بسیج بنیاد به مناسبت روز جهانی قدس

متن بیانیه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز جهانی قدس به شرح زیر است:
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمین و مؤمنین در ماه مبارک رمضان
روز جهانی قدس تجلی آرمان فلسطین و فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن است.
طراحی هوشمندانه روز جهانی قدس و فرصت سازی برای نشان دادن وحدت و اراده امت اسلامی در قبال حل مسئله فلسطین و دفع غدّه سرطانی اسرائیل به‌عنوان اولویت اول جهان اسلام توسط حضرت امام خمینی (ره) یک تصمیم راهبردی بود که سبب شد در میدان رقابت سنگین و تنازع بین قدرت‌های جهانی، آرمان آزادی قدس شریف به‌مثابه یک ضرورت حتمی و تاریخی اسباب هراس و وحشت سردمداران سلطه و صهیونیسم بین‌المللی را فراهم ساخته است و آنان را وادار به انفعال و طراحی سناریوهای خباثت‌آمیز و جنایت‌کارانه در جلوگیری از گسترش دامنه تأثیرگذار مکتب و منطق مقاومت با راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی و فتنه‌های تروریستی در سرزمین‌های اسلامی کند. جنگ داعش و گروه‌های تروریستی تکفیری علیه عراق و سوریه و تهاجم وحشیانه آل سعود به یمن اقدامی در راستای امنیت سازی برای رژیم صهیونیستی تضعیف جبهه مقاومت و ظرفیت‌های انقلابی امت اسلامی و مقابله با انقلاب اسلامی است. به‌رغم تلاش زرادخانه‌های رسانه‌های غربی صهیونیستی در تصویرسازی‌های مخدوش و غلط از جریان مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی، هر روز شاهد روند توسعه‌ای آن هستیم به‌گونه‌ای که امروز تأثیر آشکار آن در کشور مسلمان و انقلابی یمن منجر به تولید ظرفیت‌های نوین ضد صهیونیستی در منطقه شده است.
روز قدس نمایانگر عمق راهبردی و دامنه‌ نفوذ تفکر و منطق مقاومت و ظلم‌ستیزی در جهان است، امروز سرزمین‌های اشغالی به یک محیط شکننده امنیتی تبدیل‌شده است و امنیت سازی برای اشغالگران و غاصبان سرزمین قدس نه‌تنها در دایره اراده و مدیریت رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و عربی آن نیست بلکه در مصاف با معادله‌ای قرار گرفته است که رزمندگان مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان و دیگر بلاد اسلامی در آن قدرت‌نمایی و نقش‌آفرینی می‌کنند.
امروز رؤیای تشکیل «خاورمیانه بزرگ» و «رژیم جعلی اسرائیل از نیل تا فرات» در صحنه‌ای معکوس به تقویت راهبرد دفع غدّه سرطانی رژیم صهیونیستی به تحقق آرمان آزادی قدس و تشکیل «فلسطین از بحر تا نهر» تعبیر شده است.
 مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران از بسیجیان و همکاران محترم تقاضا دارد همگام با آحاد ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی  با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس (۱۱تیرماه ۱۳۹۵مصادف با ۲۵ماه مبارک رمضان) شرکت نموده و با نمایش اراده و ظرفیت امت اسلامی در مصاف با راهبردها و سیاست‌های جنایت‌آمیز آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان آنان، موجبات دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی و ترس وحشت استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم نمایید.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi