شناسه خبر : 47084
چهارشنبه 09 تير 1395 , 14:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراخوان انجمن جانبازان نخاعی برای راهپیمایی روز قدس

انجمن جانبازان نخاعی از آحاد امت سلحشور و روزه دار، به ویژه ایثارگران و جانبازان را به حضور در همایش ملیِ استکبار و صهیونیست ستیز "روز قدس" فراخواند.

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی از آحاد امت سلحشور و روزه دار، به ویژه ایثارگران و جانبازان را به حضور در همایش ملیِ استکبار و صهیونیست ستیز "روز قدس" فراخواند.

به گزارش روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی، درآستانه روز جهانی قدس روز ملی مبارزه با صهیونیزم و حمایت از ملت مظلوم فلسطین، این انجمن با صدور بیانیه ای از مردم روزه دار و ایثارگران دعوت کرد در راهپیمایی روز قدس حضوری فعال داشته باشند. در این بیانیه آمده است:

"اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود." (امام خمینی ره)

یک بار دیگرروز قدس باز می‌گردد تا پایداری امت اسلامی در اشغالگری و مصیبت‌های دردناک قهرمانان این امت در مبارزه با دشمن اشغالگر صهیونیستی و حامیانش را به ما گوشزد کند.
 اشغال فلسطین آغاز طرح بزرگی با هدف ایجاد حس‌ خواری و ذلت در میان امت اسلامی و در نتیجه، اجرای پروژه بزرگ صهیونیسم علیه توانایی‌های مسلمانان بود. اما مقاومت فلسطین و موضع‌گیری ملت‌های مسلمان، از اجرای این طرح جلوگیری کرد و با آمدن انقلاب اسلامی ایران، صاعقه‌ای بر سر صهیونیست‌ها و حامیان آنها فرود آمد. آن‌گاه مقاومت اسلامی در فلسطین و جنوب لبنان به وجود آمد تا در شریان جهان اسلام خونی جوشان را به جریان اندازد که بازگرداندن جایگاه کریمانه امت اسلامی در روی زمین را  بشارت دهد.
صهیونیست‌ها و قدرت‌های بزرگ جهان به محض اینکه پیشرفت امت اسلامی را مشاهده کردند، با انفجار مناطق مختلف جهان اسلام و ریختن خون مسلمانان و غارت اموال و نفت آنان سعی کردند جلوی آنان را بگیرند. اما در این فضا که قتل و ویرانگری بر همه جا خیمه زده است، شاهد ندای عزتمندانه جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تمام این چالش‌ها و همچنین پایداری ملت فلسطین هستیم که شهدای بسیاری را در انتفاضه سوم مسجد الاقصی تقدیم کرده‌اند. ما همچنین شاهد ندای ملت‌های مسلمان و همه آزادگان جهان هستیم که در مناسبت‌های مختلف هر سال به ویژه روز جهانی قدس، فریاد می‌زنند تا اعلام کنند مسئله فلسطین هنوز در قلب‌ها زنده است و ظلم‌هایی که در حق امت اسلامی روا داشته می‌شود به هیچ وجه از یادها فراموش نخواهد شد.
در این دوره از زمان که دست جنایتکار وکثیف صهیونیستها از آستین آل سعود و اخیرا از آستین نظام ضد اسلامی ترکیه در آمده وبا تاسیس گروه تکفیری داعش حاشیبه امنی برای اسرائیل  بوجود آورده اند،مسلمانان و آزادگان جهان مسئولیت بزرگی در برابر خدا و نسل امروز و آینده ملت‌های خود دارند؛ مسئولیت نابودی بزرگترین ظلمی که در حق ملتی شده است که سرزمینش اشغال و فرزندانش آواره شده‌اند.
بی شک وعده الهی حق است که:: «وَعَدَ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنکُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُم فِی الْأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ وَلَیُمَکِّنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضَی لَهُمْ وَلَیُبَدِّلَنَّهُم مِّن بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا».
لذا انجمن جانبازان نخاعی ضمن شرکت در مراسم روز قدس از جامعه ایثارگری دعوت می نماید،هر چه با شکوهتر در این مراسم شرکت نمایند.
کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
اینهمه سال راهپیمایی کردید به کجا رسیدید ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi