شناسه خبر : 47105
چهارشنبه 30 تير 1395 , 09:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روستای بدون درصد

جانبازان مظلوم نساردیره از توابع شهرستان گیلانغرب استان کرمانشاه- لطفا" به خاطر رضای خدا صدای گلوی خشک فاقدین درصد جانبازان شیمیایی روستای نساردیره را که از سال ۶۷ حدود چهارصد نفر از آنان فاقد درصدند و هنوز به این حق خود نرسیده اند، متاسفانه هر زمان که کمیسیون تعیین درصد برایشان برگزار می کنند فقط تعدادی انگشت شمار!!!!!!!

 صاحب درصد می شوند و اکثریت جانبازان مظلوم این روستا، از درصد محروم می مانند. خدا شاهد وناظر است بر اینکه نود درصد افراد فوت شده روستا از سال ۶۷ تاکنون بخاطر جراحات عدیده شیمیایی کاملا مشکوک و با دردهای لاعلاج از دنیا می روند و بدون درصد و حتی یک دفترچه درمانی به دیار باقی کوچ می کنند.

 عزیزان، این جانبازان فاقد درصد بجز خدا کسی را ندارند که حق به ناحق پایمال شده آنان را برگرداند. بعنوان مثال چگونه است در روستایی که چند بمب شیمیایی به آن اصابت کرده است؛ خیلی از خانواده ها حتی یک نفر ازآنان را درصد نداده اند وخانواده های همسایه آنها همه یا تعدادی از اعضای آنان صاحب درصد شده اند؟

لطفا صدایشان را به گوش مسئولین برسانید .

اجرکم عندالله

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
فاش نیوزهای باغیرت ،با تعصب وانقلابی ازاینکه درد دل ما جانبازان فاقد درصد شیمیایی روستای نساردیره را منعکس کردید کمال تشکر وقدردانی را داریم . امید که مسوولین ذیربط هرچه زود تر در احقاق حق ما فاقدین درصد تمام تلاش خود را بکار گیرند .خداوند بزرگ به شما خیردنیا وآخرت عنایت کند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi