شناسه خبر : 47130
سه شنبه 15 تير 1395 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

میثاق جانبازان با شهیدان در معراج شهدا

شب گذشته معراج شهدای تهران میزبان جانبازانی بود که برای زیارت شهدای گمنام و شرکت در مراسمی تحت عنوان " همایش میثاق جانبازان با شهدا" در این محل مقدس گردهم آمده بودند.

فاش نیوز - شب گذشته معراج شهدای تهران میزبان جانبازانی بود که برای زیارت شهدای گمنام و شرکت در مراسمی تحت عنوان " همایش میثاق جانبازان با شهدا" در این محل مقدس گردهم آمده بودند.

به گزارش خبرنگارما، دراین محفل روحانی و معنوی که جمع کثیری از جانبازان با خانواده حضور داشتند، سردار شریفی مسئول ایثارگران فرماندهی کل سپاه پاسداران، سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امورایثارگران و سردار باقرزاده، مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح نیز جزء مدعوین بودند.

همین گزارش حاکیست، صابر خراسانی شاعر حماسه سرای کشورمان در مدح و منقبت شهدا و ایثارگری جانبازان قطعاتی از اشعار خود را قرات کرد و پایان بخش این مراسم، مداحی، گلباران تعدادی از شهدای گمنام حاضر درمراسم، اقامه نمازجماعت و صرف افطار درفضای باز معراج شهدای تهران بود.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi