شناسه خبر : 47153
پنجشنبه 31 تير 1395 , 13:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طرح مهر ولایت برای حمایت ازخانواده شهداء اجرا می شود

مسئول امور ایثارگران سپاه از اجرایی شدن طرح" مهر ولایت" سپاه پاسداران در بین خانوادهای شهدا خبرداد.

فاش نیوز - مسئول امور ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اجرایی شدن طرح" مهر ولایت" در بین خانوادهای شهدا خبرداد.

 شب گذشته معراج شهدای تهران میزبان جانبازانی بود که برای زیارت شهدای گمنام و شرکت در مراسمی تحت عنوان " همایش میثاق جانبازان با شهدا" در این محل مقدس گردهم آمده بودند.

به گزارش خبرنگارما، دراین محفل روحانی و معنوی که سردار شریفی مسئول ایثارگران فرماندهی کل سپاه پاسداران، سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امورایثارگران و سردار باقرزاده، مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح حضور داشتند، سردارشریفی از اجرایی شدن طرح" مهر ولایت" در بین خانواده شهدا از سوی سپاه خبرداد که بر اساس این طرح، هر پاسدار به عنوان معینِ یک خانواده شهید انتخاب شده و موظف است مسائل و مشکلات خانواده شهید مربوط به خود را از نزدیک بررسی و برای رفع مشکلات، به امور ایثارگران منتقل کند.

رییس ایثارگران سپاه همچنین درخصوص توجه سپاه به مسائل روحی - روانی خانواده جانبازان گفت: قرار است که جانبازان به همراه خانواده های خود به سفر اعزام بشوند تا بخشی از مسائل روحی و روانی آنان کاسته شود. درکنار این هم، فقط بحث روح و روان مطرح نیست بلکه بحث معیشت جانبازان هم مدنظر است که بخش عمده ای از جانبازان ما، جانبازان عزیزبسیجی هستند که مشکل معیشتی دارند.

سردارشریفی ادامه داد: در خصوص ماده 38 قانون جامع، کارهای خوبی شده بود منتهی این احکام حقوقی برای بنیاد شهید نرفته بود، ولی بحمدالله با همکاری بسیار خوبی که بنیاد شهید داشت و علی رغم مشکلات اقتصادی که در کشور هست الان در حوزه پرداخت پاداش خانواده شهدا، کارکنان شاهد و مطالبات دیگری که وجود دارد  این بخش را بحمدالله با همکاری خوب و دستور ویژه ای که در این رابطه خود آقای انصاری دادند و از منابع داخلی بنیاد مبالغی را برای این موضوع گذاشتند، مشکلات کمتر شده است و از بهمن ماه 94 مرحله به مرحله تعدادی احکام حقوقی جانبازان را از بالاترین درصد یعنی از 70 درصد شروع کرده ایم و تا امروز 19 هزار نفر از عزیزان احکامشان صادر و به بنیاد شهید ارسال شده است که به طور متوسط 400 الی 450هزار تومان اضافه شده است.

وی اظهارامیدواری کرد: با آماده نمودن افزایش حقوق امسال نیز، اگر بنیاد بتواند در تیرماه اجرا کند، خواهیم فرستاد و اگر نه که برای مرداد اجرا می شود و این معوقات از اول فروردین 95 انشاالله به جانبازان عزیز پرداخت خواهد شد.

رییس ایثارگران سپاه همچنین ادامه داد: یک بحثی هم هست راجع به تبصره  ماده 38 که بیشتر برمی گردد به جانبازانی که پاسدار یا شاغل دستگاه های دولتی دیگری هستند، ولی در زمان اعزام و جانبازیشان بسیجی بوده اند و در حال حاضر هم از بنیاد هیچ حقوقی نمی گیرند؛ این ها یک بخشی هستند که حالت اشتغال بنیاد شهید نیستند و برای جانبازان درصد پایین است. برای آن ها هم یک اصلاح حقوق داریم که ما به صورت آزمایشی احکام حدود 200 نفر از این ها را برای ستاد کل فرستاده ایم که ان شاالله اگر تایید بکنند از طریق سازمان نیروهای مسلح درحقوق آن ها اعمال خواهد شد.  

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام عرض میکینم خدمت سردارشریفی بنده سربازوظیفه بودم حالاجانباز70درصدوحالت اشتغال میباشم چندسال پیش دررابطه باماده38تشکیل پرونده دادیم امابنیادشهیدمی گویدکسانی که بعدازقطع نامه جانباز شدندشامل آنها نمیشود بنده دوماه بعداز قطع نامه رفتم سربازی درآن موقع گروهک های ضد انقلاب باسپاه درگیربودند ومن همان موقع مجروح شدم .حالا ازسردار محترم خواهش میکنم مانع این تبعیض شوند.باتشکر
سلام برادر...شامل شماهم میشود،چونکه درماده۳۸ آمده درگیری بادشمنان داخلی یاخارجی!ترورو...
سلام من جانباز 25%هستم وتمام کار های مربوط به ماده 38 انجام دادیم ولی هنوز برای ما اجرا نشده چرا
این جانب جانباز35 وحالت اشتغال شرکت گاز هستم برای ماده 38مثل بقیه دوستان درشرکت گازاقدام کردم ولی بسیج شهرری اصلا مدارک مرا نگرفت ولی دوستان مشابه من درشرکت گازکمیسیون عالی راهم گزراننداین تبعیض برای چیست
سلام . سردار شریفی فرمودید : از کمک معیشت جانبازان معسر، از دی 94 کم کرده اید و قرار است به حقوق درصد بالا و حقوق بگیران اضافه کنید چرا؟ مگر اصل پایه و اساس ماده 190 در جهت تامین معیشت نیازمندان بسیجی بنا نشد،پس چرا به حاشیه رفت . دیوار معسرین و ضعیف تر ها کوتاه بود . یا بدلیل تحصن نکردنشان بود . کمی به عقب برگردید و نگاهی به سخنان خود بنمایید .فرمودید: چند سال است داریم تلاش میکنیم تا قانونی اجرا شود که بتوانیم برای این جانبازان معسر که تحت هیچ ارگانی نیستند (بنیاد و سپاه) حقوق دایر کنیم و بحمد خدا ماده 190 را پیشنهاد دادیم که در صورت تصویب این حقوق دایر میشود. اما سردار چه شد. آزادگان که همه شاغل بودند و یا حالت اشتغال الویت پیدا کردند چرا؟ تنگی نفس شیمیایی داشتند یا موجی بودند. (که بنیاد با ظلم فاحش که اینگونه جانبازان (معسر)را زیر 25% قرار داد تا برایشان بار مالی ایجادنشود) الان معسرین همان مجروحین هستند که واقعا در عذاب ونیازمند هستند و بعد آزاگان و حات اشتغالیان و بعد دو حقوق بگیران . سردار فردای قیامت باید جواب این نا عدالتی را بدهند پس شما اگر هنوز اعتقاد دارید بهتر است دوباره ماده 190 را مرور کنید قبلا بابت توجه شما ممنونم در ضمن فکر کنید من هم یک جهنمی هستم . اما جانبازان عزیز حرفهای من را به دل نگیرید چون من قانون گذار نیستم و فقط خواستم عدالت اگر هست برای همه اجرا شود ایثار یعنی همه شما عزیزان . خدایا مرا آنی به حال خود وامگذار.
سلام.حدمت سردارشریفی.بعضی هابه اندازه نودسال حقوق دریافتی مادرظرف چندماه حقوق وپاداش گرفتند!آنوقت مابخاطرامرارمعاش زندگی خودوفشارهای ناحق کلیه خودرابفروش بگذاریم.خدایاشاهدباش.قضاوت باشما .باتشکرازفاش نیوز.گیلان.
برادر گرامی با سلام
لطفا شماره تماس خود را برای سایت ارسال نمایید
سلام.جناب وکترساقی مدیرمحترم سایت فاش نیوزازتوجه شماوهمدردی بااین ایثارگرکوچک.ممنونم.خداوندبشماوهمه جانبازان گرانقدرسلامتی عنایت فرماید..باتشکر.مهربان
مسئولین باید بمیرند که شما و امثالهم بخواهید کلیه تان را جهت مخارج زندگی و قرض و .. به فروش بگذارید. وای بر ما به کجا رفتند مسئولین به این شتابان؟؟!!
سلام.هروقت بدرستی اجراشدومعوقه هاهم تمام وکمال پرداخت شد،جای تشکردارد،،،فعلأ یه کمی متشکریم.
یاسلام خواهشا یه فکری هم برای برادران شهدا که درزمان جبهه رفتن برادران بارمشکلات بیشتری به دوش آنهابودوالان که وقت نگهداری از والدین شهدااست این باربه دوش آنهااست وهیچگونه امتیازی ازبنیادتعلق نمیگیرد حداقل یک وام باسودکم به آنها بدهید تادیده شوند
با سلام
من جانباز40 دصد جبهه هستم آن موقع که مجروح شدم بسیجی بودم ودر هیچ جایی شاغل نبودم الان شاغل دولتی هستم.
خبری از این احکام وپرداختی که سردار فرمودند ندارم.
آیا شامل من می شود؟
در قبال دریافت حقوقهای انچنانی میتوان گفت برای جانباز هیچ کاری نکرده اید
با تشکر از فاش نیوز سردار شریف عزیز بسیجیها ی جنگ
ازشما خواهش داریم کمی هم به قسمت ایثارگران سپاه استان ها هم گوشزد کنید که با این رزمندگان دیروز که هرکدام چند مرتبه به عنوان سرباز آن پیر جماران به جبهه رفتند با احترام بر خورد کند برای سوال کردند از همین حکم بسیجی که بردارها نارحت شدند
با سلام خدمت سردار شریفی و سایت فاش نیوز
پدر من دوبار موجی شده در جنگ و در دو عملیات و دو صورت سانحه داره و اسمش تو لیست آمار مجروحین بیمارستان جنگی هست ولی با گذشت بیش از 30 سال که هر روز آثارش بیشتر میشه نظیر تشنج و مشکلات مغزو اعصاب و روان و چند بار فلج مغزی و از کار افتادن 70 درصد بدنش و ریه و ... وتمام متخصصان مغزو اعصاب بیماری پدرمنو ناشی از ptsd و دوران جنگ میدونن حالا کمیسیون پزشکی بنیاد و سپاه میگه باید مدارک بالینی هم زمان داشته باشی تا درصد بدیم آخه پدر من با بیش از 48 ماه جبهه و داشتن صورت سانحه که کمیسیون یگان تایید کردن همچنین اسمش تو لیست آمار مجرو حین هس حالا مدارک بالینی هم زمان که بیمارستان گم کرده از کجا بیاوریم این واقعا دور از انصاف هس رزمنده ای با این سابقه گوشه خونه افتاده باشه و و بعد از بیش از 30 سال آمپولها و داروهاشو روزی بیش از 30 عدد مصرف کنه و بگیم حمایت از خانواده ای شهدا میکنیم که باید بیشتر از این بشه ولی الان شهدای زنده بیشتر به شما نیاز دارن . لطفا رسیدگی کنین
با سلام ، اينجانب قبل از استخدام بعنوان يك بسيجي در سال ١٣٦٠ مجروح و جانباز ٧٠٪‏ نخاعي هستم بعد از مجروحيت در سال ١٣٦٦ به استخدام گمرك در امدم و الان بيش از ٣٥ سال است كه حقوق ايثارگري به اينجانب تعلق نگرقته است ، و بنياد شهيد فقط حق پرستاري به اينجانب پرداخت ميكند . ميخواستم از جناب سردار شريفي بپرسم ما چه گناهي مرتكب شده ايم كه بصورت داوطلبانه و بسيجي به جبهه اعزام شده ايم كه اينهمه مورد بي مهري مسؤولين قرار گرفته ايم ؟ من جانباز كه در دستگاهي كار كرده ام و دسترنج كار خود را گرفته ام چرا بايد با جانباز حالت اشتغال بنيادشهيد فرق داشته باشم ؟ چرا قانون اينهمه تبعيض بين جانبازان قائل ميشود؟ من مگه چند سال ديگه عمر ميكنم تا جنابعالي متوجه تبعيض قانون بشويد تا به خانواده من هم از حقوق ايثارگري بهرمند شوند؟
بنده هم جانباز 70 درصد هستم. سه نوبت مجروحیت و 40 ماه جبهه به عنوان بسیجی.
ولی به دلیل این که کارمند هستم فقط حق پرستاری می دهند. ولیافرادی را می شناسم که کارمند هستند و حقوق حالت اشتغال هم می گیرند.
چرا افراد تحت قانون کار باید از محل کار حقوق بگیرند و ار بنیاد حالت اشتغال و لی افراد شاغل در دستگاه های دولتی نه.
من به دیوان عدالت هم شکایت کردم. در پاسخ نوشتند باید به کمیسون ماده 16 شکایت کنی.
خیای خنده دار شده باید از بنیاد به خود بنیاد شکایت کنی.
الان 8 ماه است که به کمیسیون ماده 16 شکایت کرده ام ولی هیچ خبری نیست.
چرا شعارهای الکی می دهیم و چرا این همه تبعیض.
من فردی را میی شناسم که هم حالت اشتغال می گیرد و هم کار مند بود حالا بازنشست شده و امسال هم از طریق حالت اشتغال بنیاد باز نشست می شود. نوش جانش از من نگرفته اند به این شخص بدهند ولی من فقط می خواهم تبعیض را بگویم. درخواست من از فاش نیوز اینه که اطلاع رسانیش را شفاف کنه.
خوب همین حرف سردار شریفی.
مگر شامل من نمی شود پس کو.
ایشان گفته افرادی که با بسیجی و سپاهی مجروح شده اند و اکنون شاغل هستندحداقل اطلاع رسانی کنند چه قدم هایی برداشته شده و کار به کجا رسیده.
دوست عزیز قانون استخدام کشور ی میگه که هر شخص فقط یک کار دولتی میتونه داشته باشه اون شخصی رو هم که خودتون فرمودید چون شغل آزاد دارند مشمول قانون کار هستند و از طرف صندوق بیمه اجتماعی حمایت میشوند نه صندوق کارمندان دولت مثل این میمونه که بنده حالت اشتغال بنباد هستم و بیرون هم میتونم کار آزاد داشته باشم و بیمه خودم رو پرداخت کنم و در نهایت بازنشسته بشم و صندوق بیمه از من حمایت کنه و کاری به حالت اشتغال بنده نداره که جزوی از جامعه مستخدمین کشوری شده ام.
سلام . قرار پرسش و پاسخ با سردار شریفی چی شد ؟ سوال از شما پاسخ از سردار .تاریخ . 94/3/18 حدود 13 ماه قبل . اکثر جانبازانی که مشکل داشتن سوال کردند ولی از جواب سرادار و پیگیری شما خبری نشد . لطفا اطلاع رسانی کنید ممنون
سلام.
طبق اطلاع سرانجام قرار شده سووالات برای ایشان فرستاده شود و پاسخ داده شود.
برادر سردار بزرگور
آیا میدانید که جانبازان حالت اشتغال هنوز نمیدانند زمان بازنشستگی شان از زمان حکم حالت اشتغال , از زمان اخذ درصد یا زمان مجروحیتشان میباشد !!
و البته میدانیم که ما پیر شدیم و آیا این تبعیض نیست که هنوز ما بلاتکلیف باشیم و کارمندان دیگر دستگاه ها ظرف یکماه پاداش و مزایای بازنشستگیشان را میگیرند و ما ... هنوز نمیدانیم قوانین چگونه با برداشت های شخصی تفسیر آقایان خواهد شد !!
دقیقا همینطوره

باسلام خدمت سردار شرفی آیا درمورد ماده 38 که به جانبازان هفتاد درصد تعلق نگرفته است .که بعد از قطعنامه شامل این ماده میشوند.یا نه. ایا
این ماده به این دسته از جانبازان تعلق میگیرد یا نه. خواهشمندم هر کس در این رابطه اطلاعی دارد در اختیار بنده هم قرار بدهد.باتشکر جانباز هفتاد درصد .
با سلام بنده جانباز و برادر شهید یوسف قارلقی هستم دو سال است پرونده تبدیل عضویتم از کد۸۸ به رسمی علیرغم سیر مراحل و رضایت رده مسکوت مانده تیرماه ۹۵ باز برای هزارمین بار ب گزینش هوافضا رفتم میگویند چشم ولی عملا هیچ ب خدا خسته شدم دو سال است با حداقل حقوق زندگی میکنم وضعیتم نزدیک ب تکدی گری است و چندماه دیگر کدحقوقم قطع میشود نیروی حاج حسن مقدم شهید بودم چقدر زود فراموش شدیم هربار مستندهای حاج حسن را تلویزیون میدهد آرزو میکنم ایکاش با او رفته بودم زن و بچم هیچ ب دل مادرم ک مادر شهید است چ جوابی دارید ما ک سلامتیمون رفت حقوق و شغل هم روش
با سلام خدمت سردار شریفی و سایت فاش نیوز پدر من دوبار موجی شده در جنگ و در دو عملیات و دو صورت سانحه داره و اسمش تو لیست آمار مجروحین بیمارستان جنگی هست ولی با گذشت بیش از 30 سال که هر روز آثارش بیشتر میشه نظیر تشنج و مشکلات مغزو اعصاب و روان و چند بار فلج مغزی و از کار افتادن 70 درصد بدنش و ریه و ... وتمام متخصصان مغزو اعصاب بیماری پدرمنو ناشی از ptsd و دوران جنگ میدونن حالا کمیسیون پزشکی بنیاد و سپاه میگه باید مدارک بالینی هم زمان داشته باشی تا درصد بدیم آخه پدر من که بازنشسته سپاهه و با بیش از 48 ماه جبهه و داشتن صورت سانحه که کمیسیون یگان تایید کردن همچنین اسمش تو لیست آمار مجرو حین هس حالا مدارک بالینی هم زمان که بیمارستان گم کرده از کجا بیاوریم این واقعا دور از انصاف هس رزمنده ای با این سابقه گوشه خونه افتاده باشه و و بعد از بیش از 30 سال آمپولها و داروهاشو روزی بیش از 30 عدد مصرف کنه و بگیم حمایت از خانواده ای شهدا میکنیم که باید بیشتر از این بشه ولی الان شهدای زنده بیشتر به شما نیاز دارن . لطفا رسیدگی کنین
آیا بین فرزند شهید بیکار با فرزند جانباز 25درصد فرق نیست آخه کجای قانون آورده که سهمیه 25 درصد استخدامی ایثارگران با آزمون باشد بنده در آزمون شرکت برق شرکت کردم ولی فرزند جانباز 25 درصد قبول شد ولی منه فرزند شهید و فرزند جانباز 70درصد قبول نشد مگه قانون نمیگه اولویت اول فرزند شهید و بعد فرزندان جانباز بر اساس درصد جانبازی اقای مجتهد تورو خدا پیگیری کنید
با سلام ؛
اینجانب در سال 65 در عملیات کربلای 5 با عضویت بسیج و داشتن 13 سال سن مجروح شدم ،اکنون هم جانباز 70% بنیاد میباشم ، با هزاران مشکل و دردسر ادامه تحصیل داده ، مشکلاتم در هنگام تحصیل بقدر مضاعف بود که خانه و سر|پناهم را برای درس خواندن فروختم تا اینکه توانستم با گرفتن مدرک کار شناسی به استخدام اموزش و پرورش در ایم ؛ در این 30 سال که از مجروحیت من می گذرد به جزء حق پرستاری ار طرف بنیاد ریالی به من پرداخت نشده !!!؟؟؟ درد ناک تر از این بی عدالتی ؛اینکه از جانب سپاه هم هیچ احوالی از من و امثال من گرفته نشده !؟
سردار شریفی امکان داره بفرماید گناه حقیر و امثال ایجانب چی هست ؟
ازجانبازان 30 درصد بسيجي استان خراسان رضوي هستم بهمن1394برا کميسيون از طريق سپاه رفتيم برا برقراري حقوق ولي هنوز خبري نيست
سلام به خدمت سردار شريفي عزيز.
اينجانب به عنوان بسجي دوطلب در سال 64 در سن 17 به جبهه اعزام و در اواخر سال 65 در عمليات كربلاي 5 جانباز شدم. و بعد از چند سال با تن نيمه جانم خواستم تو جامعه فعال باشم استخدام يكي از بانك هاي كشور شدم و با دست رنج خودم دارم كار مي كنم و حقوق مي گيرم و سئوالم از سردار شريفي عزيز اين است كه حق ايثار گيري من كجاست؟و اگر بنده جانباز هم نبودم نمي توانستم با مدرك ليسانس استخدام جايي بشوم ؟
باسلام يه سوال دارم از متوليان امر كميسيون حالت اشتغال كه واقعا كميسيون حالت اشتغال چرا چندين سال است برگزار نميشود از جانبازان خراسان شمالي هستم با 53 سال سن و شاغل 3 سال است تقاضاي كميسيون حالت اشتغال دادم سال گذشته بنياد اعلام كردن مدارك زيادي جهت كميسيون خواستن همه رو تحويل دادم ولي متاسفانه هر وقت مي پرسيم بنياد ميگويد در نوبت هستيد و چند سال است اصلا كميسيون برگزار نشده و اگر هم در آينده برگزار بشه حداكثر براي هر شهرستان 2 نفر بيشتر پذيرش وجود ندارد واقعا اين چه بي ساماني و بي برنامگي در بنياد است كه با بي اعتنايي به ساحت جانبازان مسئولين آنها را دارند عملا زير پاشون له ميكنند يعني واقعا يك كميسيون حالت اشتغال اينقدر دنگ و فنگ داره كه نميشه لااقل سال يك مرتبه برگزار گردد. به خدا فرداي قيامت بايد در مقابل ميزان عدل روبروي رسول خدا وائمه اطهار (س) جوابگو باشيد. لطفا راهنمايي بفرماييد دردمون رو به كي بگيم
سلام سردار
بنده جانباز کادر بازنشته سپاه میباشم که حقوق بازنشتگی بنده بابت کادر کردنم در سپاه میباشد
چرا ماده 38 به ما تعلق نمیگیرد مگر ما جنگ نبودیم میگویند که چون دوران مجروحیتتون رسمی بودین تعلق نمیگیرد چه ربطی دارد چرا انقدر قاون های مسخره میذارید چه فرقی دارد ما که جانباز هستیم
الان بتاید چیکار کنیم تکلیف ما چیست؟؟؟؟لطف پاسخ بدید؟؟؟
من جانباز70دزصد عضورسمی وحات اشتغال جهادوکشاورزی هستم احکام لشگری دوازده سال مرا سپاه زده ولی جهادوکشاورزی میگوید ایین نامه اجرایی ان صادر نشده باید کی صادر کندوماچکار کنیم خواهشمندم پیگیری کنیدومنعکس شود. خوزستان
برادرای 70% سلام
هر که دارد هوس کرب و بلا بسم الله
هرکس کربلا تا کنون نرفته و بسیجی یا سپاهی ست در فراخوان ثبت نام کند
ان شالله زیارت ارباب با هم...
سردار پارسال فرمویدن 600 حالا شد 400 الی 450 که اینم دروغه من بسیجی 70 درصدم و 200 تومن بهم اضافه شد نه 600 یا 450 تومن
تورابخدا کی باید به فکر جانبازان بسیجی بازنشسته باشند هیچی به ما تعلق نمی کیرد و حتی از حقوق هو بیمه تامین اجتماعی کسر می کند
کمی هم بفکر بسجیان بازنشسته باشید
باسلام وخسته نباشید به فاش نیوز بنده یکی از هزاران بسیجی هستم که بعد از چند مرحله عزام و مجروح شدند تا آخرین روزهای دفاع مقدس سنگر را خالی نکردیم تا اینکه جنگ تمام شد وهر کس پی کار خود رفتند ما که سن سال نداشتیم شدیم بیکار تا اینکه قانون حالت اشتخال شدم تا به امروز با کمترین حقوق شرمند زن وبچه خود بودیم که با پیگیری های خالصانه سردار شریف عزیز حکم سپاه برایم زده شد وپیش زن وبچه خودسر شکسته نباشیم و بگویم رنجهای که در دوران نوجوانی کشیدیم پیش دیگران ارزش داردوخدا را شاکرم که هنوز کسانی مثل سردار هستند وهمچنان از حاجی آقا شعیدی کمال تشکر را داریم که بعد از چندین سال یک مرد در بنیاد پیدا شد به امید روزی که برای تمامی جانبازان این قانون عمال شود
سردار شریفی سلام ؛
کارت یکسان سازی جانبازان را چرا قطع کردید ؟
با سلام خدمت سردار تنها جملی که می توانم بگویم فراموش کردن کلیه جانبازان زیر 25 درصد ایا با حقوق 400 هزاتومان میشود زندگی کرد عیدی هم که ندهدید
با سلام خدمت سردار اگر دلت به حال جانبازان ایثارگران وبسیجیان می سوزد بیاید در تلوزیون بعد اخبار سراسری در مورد کارهای که برای ایثارگران کردید توضیه بدهید شاید اینجوری دل ما ارام گرفت ما که هنوز چیزی از این بنیاد ندیدیم عمر ما هم دارد تمام میشود ایا بهد مردنه ما کار درست میشود ایا ما ایثارگران در این دنیا زیادی هستیم ما منطز جواب هستیم
سلام سردار...درموردهدیه ایثارجانبازان هم دستوراقدام بفرماییدکه بعدازگذشت حدودأ۳۵سال هنوزم که هنوزه..........!!!
با سلام خدمت سردار ما جانبازان زیر 25درصد منتظر جواب هستیم این برج هم سر شد ولی حقوق ما درست نشد اگر کارمندانی که حقوقشان کم باشد میتوانید از حقوق جانبازان زیر 25در صد که حقوقشان زیاد است بردارید حقوق ما خیلی زیاد است ما که نمی توانیم این 400 هزارتومان را از جا بلند کنیم دولت به فکر هم هست الا جانبازان نمیشود جانبازان هم ببرید زیر نظر کمیته امداد شاید حقوق ما از ان طریق زیا بشود حتی انها هم از ما زیادتر میگیرند کم کم سن ما دارد میرسد 50
پس چرا با دایمی شدن قانون خدمات رسانی به ایثارگران ماده 51(فوق العاده ایثارگری)دربرخی ازارگانها ازجمله شرکت دخانیات ایران پرداخت نی گرددوهیچگونه زیربارنمی روند
ضمن سلام و خسته نباشید به همه دوستان ایثارگر و آنهایی که برای ایثارگران زحمت میکشند و همچنبن مسولان و کارکنان فاش نیوز،
والا بنده از ۳۰ سال پیش که مجروح شدم از روز اول به رییس بنیاد محل زندگی خودم میگفتم مشکل جانبازان مشکل معیشتی هست استان و تهران میرفتم همین بود حتی توی همین سایت چند سال پیش که میگفتم فقط به معیشت جانبازان برسید تا در دید مردم مشخص شود داذای ارج و ارزشی هستند(صحبت بنده قبل از شعار ترویج فرهنگ شهادت و ایثار بود) همین شما عزیزان ناراحت میشدید که فلانی اینطور حرف زدن در شأن و منزلت جامعه ایثارگری نیست و...... البته حق داشتید هنوز جوان بودید و فرزندانتان کوچک و نیاز مالی رو حس نمیکردید ولی امروز با افت قدرت بدنی و بزرگ شدن بچه ها نیازهای مالی دارن خودنمایی میکنن و گفتن خدا اجرت بده برای ما نمیشه رفاه و آسایش خانواده و مسولان خودشون باید عواقب رسیدگی نکردن به ایثارگران رو درک کنن که در سطح ملی میتونه خطرناک باشه و الا ما تکلیفمون رو انجام دادیم و منتظر حقمون هستیم چیزی که اسلام وعده اون رو در جامعه اسلامی و در زمان حیات شخص بیان داشته...... حق و تکلیف مکمل هم هست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi