شناسه خبر : 47255
سه شنبه 15 تير 1395 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مگه جانبازان گدا و گشنه اند؟

مریم- من خودم همسر جانباز 70 درصد هستم. شوهرم دستش را از مچ و پایش را هم از بیخ ران از دست داده، پای راست هم که داغون شده، بدنش هم پر ترکش هست ولی من وشوهرم هیچوقت دنبال چیزهای دنیایی و تسهیلات نیستیم. واقعاً متاسف میشم وقتی میبینم اکثر خوزستانی ها فقط با نیش وکنایه با جانبازان برخورد می کنند.

 به خدا بنیاد چیزی به ما نمیده! روز جانباز هم که میشه یک شام به جانبازان میده. اون هم زنگ می زنند خونه، میگن بیایید بنیاد فیش غذا بگیرید، بعد بروید شام بخورید. مگه جانبازان گدا و گشنه و تشنه غذا هستند؟! واقعاً خیلی زشته. بعد یکی هم اونجا از جانبازها مرتب عکس میگیره تابگذارند رو صفحه بنیاد بگن ما به جانبازها میرسیم.

 به جان بچه ام اونهایی که فکر میکنن به ما میرسند مدیون ما هستند تا روز قیامت. من که نمی بخشمشون. من خودم دیسک کمر گرفتم. پاها واریس گرفته، به سختی میتونم کارهای زندگیم را انجام بدهم. شوهرم هم به خاطر وضعیتش خیلی مارا اذیت میکنه. ما را ساعت 2 شب از خونه میکنه بیرون.

 فقط از خدا میخواهم کمکم کنه. من کسی را در اهواز ندارم که بهش پناه ببرم. فقط خداوند هست که کمکم میکنه نه بنیاد جانبازان. بنیاد نمیخواد برا همسرای جانبازها کارت ایثار وتسهیلات بگذاره! مردم کم بهمون بی احترامی می کنند؟ یک عده هستند دزدی میکنند بعد این تسهیلات را میگذارند تا جانبازها، تو دید مردم باشند وسر مردم به جانبازها گرم باشه بعد جانبازها وخانواده هاشون را نردبان می کنند تا خودشون برن بالا.

 پسر من در دبستان شاهد درس میخوند. آنقدر مدیر ومعاون مدرسه بهمون توهین کردن که مجبور شدم بچه ام را وسط سال از مدرسه در بیارم بیرون. بعد من رفتم بنیاد گفتم که به بچه ام 25 روزه تکلیف ندادند. به مدیر هم که میگم به من میگه دلمون میخواد. یک کاری می کنیم که شما خانواده های جانبازها که تعدادتان هم کمه از مدرسه بروید بیرون تا همه یک دست بچه های معلم ها باشند.

 مگه توانید چکار کردند هیچ پیگیری نشد! مدرسه شاهد 350 میلیون پول در حساب مدرسه بود که معلوم نبود چی شده لابد دست‌هایی هم در بنیاد بوده که کسی پیگیری نکرده. حالا این جانباز های عزیز فکر می کنند حتماً خیلی به ما خانواده های جانبازان 70 درصد می رسند. البته بعضی جانبازها هستند که وضعشان خوبه که آن هم مربوط میشه به شغلشان. یکی میبینی شرکت نفتی بوده در جنگ جانباز شده. خوب این ربطی نداره به جانبازیش. چون قبلا شرکت نفتی بوده حقوقش را از شرکت نفت میگیره نه بنیاد شهید. این هارا به چشم دیدم که میگم. تنها چیزی که هست در مملکت ما دزدی هست وبی کفایتی وبی نظارتی. از ما هم میگذره ولی واگذاره اونهایی که ما را می سوزونند وناراحت کرده اند. میگذارم به خدا واهل بیت.

درضمن بنیاد تا به حال ما را هیچ سفر زیارتی و سیاحتی نبرده به قرآن قسم

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بنام خدا
ابتداسلام برشهدا.امام شهدا.ورهبرم سیدعلی که تنفس مابستگی به وجودش دارد.زن داداش عزیزم.خواهربسیارعزیزوارزشی ام همسردوست ورفیق وهمدردم جان بازبزرگوارسلام وعرض ادب.زن داداش اشکال نداره ازاین دست بی مهری هاوشقاوت هاکم نیست مشکلی نیست بالاخره میرسدروزیکه پایان شقاوت هاشودمهم اینستکه شمابرای آنهاییکه بایدعزیزباشیدهستیدبخداقسم ماجوانانی داریم که همه وجودشان غیرت است وهرکجانام جان بازی رابفهمندازجان مایه میگذارندزن داداش عزیزم توخواهرمنی تودراینرسرزمین بیش از500هزاربرادرشوهرداری دیگه چه نعمتی ازاین بالاتربخدابچه های جنگ جان بازان جنگ اگربفهمندکه برادری یازن برادری ناراحتی داشته باشه خون به پامیکنن این خودش بزرگترین نعمت است علی ایحال من بعنوان برادرت بابت بیمهری هاعذرخواهی میکنم.

...

نوشتید :

( مگه جانبازان گدا و گشنه اند؟ )

حق شماست که باید رسیدگی کنند .

...

هستیم .

...


سلام ، این روزها طبقه متوسط جامعه به طبقه مستضعف پیوسته اما خدا را شاکریم آقای عارف رییس مجلس نشد. نگاه کنید بنده خدا را چطور گیج و سرگردان کردند و از جنبه سیاسی وجودش را مکیدند و اینطور تنها رهایش کردند.
آن یکی همینطور دست آویز سیاستمداران باند ثروت و قدرت بود اما به احترام لباس روحانیت رییس جمهور شد البته خوب شد رییس مجلس نشد چون با اینهمه رفتاری که نشان از فقدان تجربه سیاسی دارد باعث پیشرفت افرادی بود که از نخبگان نردبان ساختند.
سلام قابل توجه بنیادشهید سریعا جواب دهید؟
خدالعنت کنه باعث وبانیش رو...آمین.
همسر گرامی جانباز 70 درصد واقعا با خواندن دلنوشته ات دلم خون شد چه گرگ سفتانی پست دارند ومسئولند وبا شمایی که جوانی ات رافدا کرده ای وجسم وروانت را در کنار جانباز 70 درصد اسیب زده ای چه ناجوانمردانه برخورد میکنند کاش رگ غیرت بعضی ها این جور مواقع وبرای شما ورم میکرد اخر اقایان پشت میز نشین بنیاد که بیشترتان جای مهر روی پیشانبتان پینه زده!! این مسلمانی است از خون شهدا شرم کنید کاش ما جانبازان تشکیلاتی منسجم داشتیم وجلوی بنیاد می ایستادیم حیف که تشکیلات وانجمن های اندکی که هستند گاها از انها جز تملق وریا نمیبیم از ماست که بر ماست
سلام مریم خانم . خدا اجر وافر به شما و همسر فدا کارت بدهد و همنشینی با خانم فاطمه (س) را انشاالله. از مردم شریف و غیور کشورمان ناراحت نباش زیرا آنها در تنگنای اقتصادی فرار داشته و متاسفانه یک عده گول تبلیغات دروغین و کثیف بنیاد و روانشناسان خود فروخته آنها را میخورند. در ضمن درد دل همه جانبازان را بیان کردین از شما ممنونم .
سلام.ماازفاش نیوزودیگرعزیران جانباروکل ایثارگران کشوردرخواست داریم که باتشکیل کمپین بزرگ بیاییم تاازحق وحقوق مان دفاع کنیم.همه تشکیلات دارندوحرف خودشان رامیزنندولی افسوس ماهنوزچیزی نداریم تادفاع کنیم..همت کنیدتابزرگترین کمپین کشورراایجادکنیم فقط همت بزرگان دکترساقی ودیگربزرگان ایثارگر راطلب میکندوبس...فقط همین کاررمزموفقعیت همه ی ماست.به امیدحق.عیدبزرگ مسلمان برهمگان مبارک. باتشکرازفاش نیوز.گیلان.
سلام جانبازگرامی خداوندبه تمامی جانبازان وبخصوص اعصاب وروانهاکه هیچگونه خدماتی درطول این28سال ندیدند//دوست من کی عمرمان لب بام امیده اگرکسی استکه بتواندحرف دل رزمندگان وجانبازان زیر25درصدهارابزندبسم الله مارزمندگان زجرکشیده تاآخرهستیم یاعلی
خواهر گرامی منم یه جانباز 70 درصد هستم و با تمام جانم حرف های شما را درک میکنم زیرا که خودم می بینم به شما همسران جانبازان به ویژه 70 درصدها چه مرارت ها و چه صدماتی وارد شده و میشود تنها چیزی که میتوانم بگویم اینه که امیدوارم خدا در قیامت لوح تقدیر و تشکر از دستان بانوی دو عالم فخر نبی ام ابیها حضرت فاطمه سلام الله به شما همسران جانبازان عطا کنه و به شما آنچنان که شایسته است مقام و مرتبت عطا کنه . یا علی
چي ميشد از حقوق هاي 70 مليوني حداقل ماهي 7 مليون هم به جانبازان 70 درصد ميداديد ... همه ي دروغگو ها مديون خانواده شهدا و جانبازان هستند ... حتي اگر يک کلمه ناحق گفته باشند...
شهدا و جانبازان شده اند نردبان و سپر عده اي کلاش و کلاهبردار که سمت هاي مملکتي هم دارند ... خدا بفريادشان برسد ... در همين دنيا بايد پس بدهند ...
آخ عزیزم ! من از همه بیشتر حرفتو درک می کنم . وای که نمی دونی وقتی روزنامه را دادن دستم که توش نوشته بود پدرم از فقر و نداری سلامتیشو از دست داده چه حالی شدم .
فکر کردی بعد مدتها وقتی یه رییس خوب پیدا کردمو اعتراضمو گفتم چی جواب دادن ؟
بگذریم !
کلا انگار اهوازی ها خیلی بی معرفتن ؟
اتفاقا چند روزی بیشتر نیست که یه همسر جانباز عین عین عین همین جملات را برای من گفت . منم خیلی براش درد دل کردم . به قران قسم !
عزیزم من دارم می بینم با اسم ایثارگر و جانباز چه سودهایی که نمی برن اما کاشکی میامدی می دیدی زندگی ما چطور خراب شد ؟
دنیای قشنگمو ببین به کیا واگذار کردم و می کنم !
عزیزم بی رودرواسی بهت می گم خوب دقت کن . ببین پشت پرده کثیف این آدمای ظالم بوی گند هوای نفس نمیاد ؟
اگه میاد بدون که کارت تمومه . پس تو همین فاش نیوز بمون تا با هم یه کار کارستان بکنیم . ارتباطتو با فاش نیوز حفظ کن تا به وقتش به یک مهمانی ببرمت که حال کنی . اونجا تو‌چشم هر کسی نگاه کنی فقط نور خدا رو می بینی . اگه کسی هم عکسی ازمون بگیره فقط برای اینه که تو چشم همه بکنه تا ببینند محفل شهدایی. که میگن یعنی چی !
حالا یخده دیگه صبر کن . فکر کنم سوز دلتو و التماس های من کارگر شده باشه تو این مطلب . بذار یه زنگ بزنم به آن رییس خوبه . ببینم بالاخره می خواد چکار کنه !
تعجب نکن . خب می دونی عیب رییس خوبا چیه ؟
ولش کن . حالا بعد تو مهمونی بهت می گم .
وووولک چه بود ؟ قصه درست کردید ؟ منم از درد بچه های جانباز م ر ک نمی تونم دیگه چیزی بنویسم .
یکی میگه سی سال ؟ یکی پانزده سال ؟
دیشب تا صبح نخوابیدم از بس فکرم مشغول شده بود ببینم این حرفا یعنی چه ؟
آقا ما یه کمک خواستیم سه ساله مطرحش کردیم ؟ هیچ شائبه فردی و این دنیایی بهش نیست . اونم دلیل داره ؟ ببین منم که نخوام بگم شهدا اومدن وسط به کمکم .
یه چیز بگم ؟ خداییش این سالها یعنی چه ؟ نکنه درباره آشنایی مون در عالم ذر حرف می زنید ؟ ... ها ؟
دارم میام . اگه راست میگی آدرس بده بیام تو روم این حرفارو بگید .‌
درود بر شما همسر گرامی و فداکار جانباز 70درصد، به نظر من باید به جانبازان بالای 60درصد کم درآمد توجه بسیاری کنند چون که واقعا سختی بسیاری خانواده هایشان میکشند.
متاسفانه جمعیت جانبازان که سرانش فاقد دغدغه هستند .و فقط برای عده ای خاص قلم و قدم می زنند ولی تاکنون هیچ حرکتی در جهت ایفای حقوق قانونی و شرعی جانبازان زیر 25 درصد از این حضرات دیده نشده است چون وابسته کسی نبودیم .اصلا اعتقادی به رزمنده . جانباز زیر 25 درصد ندارند .چند روز پیش آقای ناطق نوشته بودند .سپاه برای حاشیه نشین مبلغی معادل 500 میلیارد تومن هزینه می کند .اما بسیجی و جانباز زیر 25 درصد معسر در شب عید از گرفتن پاداش پایان سال فراموش میشود .حالا نه اینکه عیدی ندادند .بلکه همان مبلغی قانون معین نموده را هم کم کردند کدام کشور کدام سازمانی را سراغ دارید که در حق رزمندگانش و جانبازان اینگونه ظلم نمایید .بعد میلیارد میلیارد به حاشیه نشین ها و یا به دو بچه تازه دوران دوران رسیده فوتبالی چنین بریز و بپاش دارند .بعد در قبال کسانی جان و جوانی اش را برای اعتلای نظام و کشورش فدا کرده حقوق افسانه ای پرداخت می کنند .هر چند بنده اعتقاد دارم و بارها تاکید و خواهش نمودم که نوشتن فقط در این سایت و یا سایت های دیگر تخلیه درون و کاستن از درد و آلام است .چون سابقه ندارد که احدی از مسئولان پاسخگو باشد .مشگل ما تنها بدست حضرت امام خامنه ای باز میشود ولاغیر .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi