شناسه خبر : 47346
شنبه 19 تير 1395 , 12:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

احداث یادمان شهدای گمنام هشجین خلخال

علی واحد شیخ احمد در آیین کلنگ زنی این یادمان گفت: این پروژه با پیش بینی ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار اولیه از محل اعتبارات تملک دارایی‌های استان آغاز و برای تکمیل و بهره برداری از آن ۳ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی گفت: ایجاد مجتمع زیارتی، فرهنگی در یک ساختمان نیمه کاره شهرداری و توسعه فضای سبز زمین‌هایمجاور محل احداث یادمان شهدای گمنام شهر هشجین از برنامه‌های دیگر توسعه فضای فیزیکی یادمان شهدای گمنام این شهر است که مد نظر مسئولین شهرستان بوده و به همت فرماندار خلخال و مسئولین منطقه به بهره برداری خواهد رسید.

علی نظری فرماندار خلخال نیز با بیان اینکه کوتاهی در رسیدگی به وضعیت گلزارهای شهدا در مناطق روستایی خلخال و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست اظهار کرد: ساماندهی گلزارهای شهدای مناطق مختلف شهرستان خلخال در دستور کار فرمانداری قرار گرفته است.

وی افزود: پروژه ساماندهی گلزارهای شهدای روستاهای خالی از سکنه نیز امسال از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران خلخال اجرا خواهد شد.

علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل نیز در پایان این آیین به همکاری در تکمیل پروژه احداث یادمان شهدای گمنام شهر هشجین قول مساعد داد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi