شناسه خبر : 47368
یکشنبه 20 تير 1395 , 09:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توزیع پوستر تصاویر شهدای مدافع حرم در فردیس

 حجت‌الاسلام ‌و المسلمین محمد سلیمانی با تبریک عیدفطر اعلام داشت: شهدا و ایثارگران در روزگاری که کشور در شرایط دشواری قرار داشت دین خود را به اسلام و مردم ادا کردند و امروزه شهدای مدافع حرم ادامه‌ دهنده‌ این راه هستند و ما باید یاد و خاطر تمامی شهدا به‌ خصوص شهدای مدافع حرم را در اذهان و جامعه زنده نگه‌داریم و زندگانی این عزیزان را سرمشق قرار داده و به جامعه انتقال دهیم.
وی در ادامه تصریح کرد: در راستای تجلیل و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطر شهدای مدافع حرم فردیس و به همت اداره‌ بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس و همکاری ستاد یادواره‌ شهدای فردیس تعداد 2000 عدد پوستر از تصاویر شهدای مدافع حرم فردیس چاپ و در سطح استان البرز و شهرستان فردیس توزیع شد.
مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ادامه داد: این پوسترها در ماه مبارک رمضان و در مراسم‌های افطاری که با حضور خانواده‌های شهدا برگزار شده بود، جلسات شورای اداری و در نماز عید فطر ادارات استان و شهرستان توزیع شده است که امیدواریم توانسته باشیم در ترویج فرهنگ ایثار شهادت در سطح شهرستان فردیس قدمی هرچند کوچک برداشته باشیم.
شایان‌ ذکر است شهرستان فردیس دارای پنج شهید لاله‌گون به نام‌های سعید قارلقی، علیرضا قنواتی، حجت‌الاسلام تمام زاده، عباس آسمیه و مرتضی مسیب زاده است. 

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi