شناسه خبر : 47371
یکشنبه 20 تير 1395 , 10:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معیار تعیین هدیه ایثار به جانبازان

س -  سلام. سوالی از محضر شما دارم .من آزاده و جانباز هستم و الان از بنیاد شهید حقوق می گیرم و قبلا در زمان اسارت سرباز سپاه پاسداران بوده ام . ولی الان از کارافتاده کلی هستم و حالت اشتغال بنیاد شهید می باشیم. خواستم بدانم که هدیه ایثار چقدر به من تعلق می گیرد و منطور از ضریب حقوقی چیست و بر جه اساسی محاسبه می شود؟ از لطف شما تشکر می کنم.


ج – ضریب ریالی عددی است که هر ساله توسط هیات وزیران تعیین و ابلاغ می شود و برای سال 95 عدد 1541 تعیین شده است . این عدد ضربدر عدد ثابت 150 ضربدر عددی که برای گروه های جانبازی تعیین شده است به قرار زیر :


ـ جانبازان زیر بیست وپنج در صد (25%) جانبازی مبلغی معادل بیست پنج (25)برابر ضریب ریالی ضرب در عدد یکصد وپنجاه (150)
 ـ جانبازان دارای بیست وشش در صد (26%) تا چهل درصد (40%) جانبازی مبلغی معادل چهل‌(40) برابر ضریب ریالی‌ضرب در عدد یکصد و پنجاه (150)
 ـ جانبازان دارای چهل و یک درصد (41%) تا پنجاه پنج درصد (55%) جانبازی مبلغی معادل (55) برابر ضریب ریالی ضرب‌ در عدد یکصد و پنجاه (150)
 ـ جانبازی دارای پنجاه وشش درصد (56%) تا هفتاد درصد (70%)جانبازی معادل هفتاد (70) برابر ضریب ریالی ضرب درعدد یکصد و پنجاه (150)
 ـ جانبازی دارای هفتاد درصد (70%) جانبازی به بالا مبلغ معادل یکصد (100) برابر ضریب ریالی ضربدر عدد یکصد و پنجاه (150)

اینستاگرام

...

به جانباز 5 % حقوق نمی دهند .

می گویند باید فقیر بمانید .

اصلاً بچه های جبهه و جنگ را ایثار گر نمی دانند .

نتیجه اینکه هدیه ایثار هم نمی دهند .

...

سلام
هدیه ایثار دیگر چیست؟
به جانبازان 25درصد هدیه ایثارتلق میگیرد به کجا باید مراجعه شود باتشگر
با سلام خدمت دوستان
من خیلی پیگیر شدم
فایده نداشت
می گویند ما سالهای 70 هست والان دیگر هدیه ایثار نمی دهیم
سلام جانبازان خیلی زجر میکشند به جانبازان رسیدگی نمی کنند و فقط شعار های دروغکی می دهند ریس جمهور و شهیدی که گفته بودند موقعه های جانبازان وایثارگران پرداخت میکنیم به در استانه انتخابات پس چی شد اقا همه قولها دروغن خدا به حال جانبازان و ایثارگران بسوزد
جریان هدیه جانبازان زیر 25 درصد چی هست من اتفاقی وارد این کانال شدم و 15 درصد مجروحیت و 18 ماه سابقه حضور در جبهه دارم ؟

اگر این حق قانونی است چرا مسیولین اطلاع رسانی نمی کنند ؟
سلام خسته نباشید هدیه ایثار را کی پرداخت میکنن و مبلغش چقدره ؟؟؟
باسلام بند جانباز32درصد ارتش می باشم وپایور ارتش بودم.وتا به حال هدیه ایثار را نگذفتم.اول -می توانم درخواست کنم -دوم از کجا باید درخواست کرد.چونکه بند به ایثارگران ل رفتم وگفتند که باید از ایثارگران تهران درخواست بدهید
هیچی خلاصه همون با خدا معامله کنید بهتره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi