شناسه خبر : 47384
یکشنبه 20 تير 1395 , 11:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طرح پایش سلامت جانبازان در یزد اجرا می‌شود

 

احمد ابراهیمی مدیرکل بنیاد شهید یزد
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت جانبازان در یزد گفت: تعداد ۲ هزار و ۴۲۷ جانباز اعصاب و روان در استان وجود دارد.
 
احمد ابراهیمی اظهار داشت: خدمات بهداشت و درمان "پایش سلامت جانبازان" از طریق پزشکان متخصص و عمومی به والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان ارائه می‌شود.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان خاطرنشان کرد: تقویت و برنامه‌ریزی جهت دیدار از بیماران بستری در مراکز درمانی و منزل و مراجعه به مراکز درمانی در سطح استان از جمله خدمات بهداشت و درمان این بنیاد است.
 
ابراهیمی تصریح کرد: تشکیل بیمه درمانی "پایش سلامت" جهت ارائه خدمات درمانی در منزل متشکل از پزشک عمومی یا متخصص، مددکار، مشاور، روانشناس فراخور مورد ارائه می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه باتوجه به افزایش عوارض جانبازی در جانبازان و ایثارگران نیاز است که کمیسیون برگزار شود افزود:  برگزاری کمیسیون‌های پزشکی، تعیین درصد، حالت اشتغال جانبازان که در سال 3 یا 4 نوبت انجام می‌شود از دیگر خدمات بهداشت و درمان اداره کل بنیاد است.
 
ابراهیمی با بیان این مطلب که بیمه پایه و تکمیلی جامع هدف از جمله خدمات واحد بهداشت و درمان است گفت: در تعاملی با مراکز قرارداد نسبت به پرداخت هزینه‌های درمانی جامع هدف اقدام می‌شود و در این راستا با پزشکان متخصص، داروخانه‌ها، مراکزخدمات درمانی و عقد قرارداد ارائه می‌شود.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان عنوان کرد: برگزاری اردوهای درمانی و تفریحی ویژه جانبازان، گروه‌های خاص، جانبازان شیمیایی، اعصاب و روان و قطع نخاعی از دیگر خدمات اداره بهداشت و درمان بنیاد است.
 
وی تعداد جانبازان شیمیایی در استان را یک هزارو360، اعصاب و روان را دو هزار و 427 و قطع نخاعی را 21 مورد بیان کرد.
منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi