شناسه خبر : 47399
یکشنبه 20 تير 1395 , 15:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

می توانم بازنشست شوم یا خیر؟

احمدی- بنده جانباز40% وشاغل دولتی با 25 سال سابقه خدمت هستم.مدرک دانشگاهی دارم وپیش از استخدام بصورت بسیجی در جبهه وعملیات مجروح شدم. 50 سال سن دارم.ومتاهل و سه تا بچه. با این اوصاف : برای بازنشستگی واستفاده از سنوات ارفاقی که برای ایثارگران در نظر گرفته شده می توانم بازنشست شوم یا خیر؟ مشکل وسوال من در خصوص پاداش پایان خدمت هست: آیا در صورت بازنشستگی واستفاده از سنوات ارفاقی که برای مشاغل سخت مصوب شده و به ایثارگران هم این سنوات داده شده می توانم 30 ماه پاداش پایان خدمت ( برای یک سال خدمت پاداش یک ماه ) بگیرم یا فقط پاداش همان 25 سال خدمت را به من می دهند؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام حیف صد حیف...... اگه ایثارگران بازنشسته شوند، مسولان از آن به بعد سربسر چه کسانی بگذارند و اذیت و آزار کنند، دکترها با سر کل ما استاد شدند، با مجروحان رنگ وا رنگ جبهه ها، در بحث آموزش و پرورش هم همینطور.
خدمات ایثارگران برای بشریت بیشمار است.
با سلام خدمت دوست عزیز در صورت موافقت و داشتن شرایط بازنشستگی ارفاقی با 30سال سابقه بازنشست می شوید و پاداش 30روز هم تعلق می گیرد ضمن اینکه حقوق بازنشستگی هم به اندازه آخرین حکم زمان بازنشستگی می شود
طبق اطلاعات و تحقیقات بعمل آمده سنوات جانبازانی که از تسهیلات ارفاقی جانبازی استفاده می کنند محاسبه نمی شود .بعبارت روشن تر جانباز شاغل دارای 25سال سنوات خدمت رسمی فقط می تواند پاداش 25سال را دریافت نماید و سنوات ارفاقی مشمول پاداش نمی شود.مضافا اعلام می گردد مصوبه مجلس در خصوص جانبازان به عنوان مشاغل سخت و زیان آور سالها قبل تصویب شده است لیکن با کمال تاسف این قانونی نادیده گرفته شده است و قابل اجرائی نمی باشد و دولت بعنوان اجرای صحیح قانون و مجلس بعنوان ناظر بر قانون هیچ گونه ورودی در اینخصوص نداشته است
قابل توجه کلیه ی جانبازان بسیجی حالت اشتغال آموزش وپرورش

وزارت آموزش و پرورش هیج گونه تمایل و اراده ای جهت اجرای ماده 39 را ندارد . جانبازان حالت اشتغال هرچه سریعتربه دیوان عالی کشور دادخواست بدهند.
به اطلاع عزیزان همکارم میرساند اینجانب یوسف زاهــدی نیا جانباز 70 % حالت اشتغال آموزش وپرورش درمورخه ی 22/04/1395 شخصاً به اداره ی ایثارگران سازمان بسیج کل کشورمراجعه کردم و ازمسئول مربوطه جناب آقای آلوئیان درخصوص دلایل عـدم اجرای ماده 39 توسط وزارت آموزش وپرورش را جویا شدم . ایشان فرمودند ما از ابتدای تصویب قانون مربوطه چندین بار با ستاد شاهد وایثارگران وزارت آموزش وپرورش بصورت مکتوب درخواست ودعوت کرده ایم مسئول ستاد یا نماینده خودشان را جهت اجرای ماده 39 اعزام نموده تا اقدام لازم صورت پذیرد . اما متاسفانه تا کنون هیج پاسخی به درخواست ودعوت ما نداده اند . وتنها بهانه ای که دارند می گویند اجرای ماده 39 نیاز به آیین نامه دارد . اما جناب آقای آلوئیان به صراحت میگویند که اجرای ماده 39 جهت برقراری حقوق جانبازان حالت اشتغال برابرنیروهای مسلح نیار به آیین نامه ندارد . زیرا وزارت آموزش و پرورش تمایل و اراده ای جهت اجرا ندارد . چرا که در چندین وزارتخانه ماده 39 درحال اجرا می باشد ازجمله وزارت جهاد کشاورزی و… عزیزان همکار حالت اشتغال بنده ازایشان پرسیدم اگروزارت آموزش و پروش هرگزنخواهد این ماده را اجرا نماید.یا همینگونه به تعلل خودش به بهانه ی آیین نامه اجرای قانون را به تأخییربیندازد تکلیف ما جانبازان متقاضی چیست ؟ ایشان فرمودند تنها راه شکایت نمودن به دیوان عالی کشوراست . به همین دلیل به همه شما عزیزان توصیه می کنم هرچه سریعتر با مراجعه به دیوان عالی کشور دادخواست الزام وتمکین آموزش وپروش به اجرای ماده 39 را ارائه نمایید تا انشاالله زودتر به نتیجه برسیم .
والسلام .

سلام برادراحمدی...قانون خیلی چیزابرای جانبازان نوشته ومجلس هم مصوب کرده!قابل اجراهم هست،،،اماباشکایت ودوندگی!متآسفانه!!!شکایت به دیوان عدالت ، شکایت به کمیسیون اصل ۹۰مجلس و... ...!!!انشاءالله که نتیجه میگیری.موفق باشید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi