شناسه خبر : 47478
چهارشنبه 23 تير 1395 , 14:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

من یک مدیر مادرزادم!

جانباز شیمیایی 1- ما ایثارگران مادیگرا هم نیستیم ولی مثل همه انسانها خانواه ما هم حق دارد یک رفاه نسبی داشته باشد رفاه نسبی بخورد تو سر .....ما چرخ زندگیمان هم نمی چرخد. از کسانی که هزار جور دارو وقرص می خورند چه توقعات بیجایی دارند. می گویند کشور در شرایط سختی است یعنی چه؟ مگر چقدر از عمر ماها باقی مانده؟ چرا برای کسانی که بردند وخوردند ویک لیوان اب روش و راست راست راه میروند شرایط سخت نیست؟

 وقتی در قانون سیاست و یا کار کسی به کار نیاید و دیگر به او احتیاج ندارند، می شود مهره سوخته. ما هم زمانی که جنگ بود عزیز بودیم حالا استخوان در گلوییم. پس می شویم مهره سوخته. نسلی که از همه چیزش مایه گذاشت برای سربلندی و اعتلای وطنش حالا فراموش شده. مدال وتقدیر وعیادت به چه کار میاید؟ وقتی اصلا" ما را نمی بینند، آری توفیق داشتیم که در جبهه بودیم و اجرمان زیاد است! ولی این توفیق مثل مدرک دکترایی است که به درد قاب کردن می خورد و برای خودمان ارزش دارد وگرنه دیگران فقط با آن عکس یادگاری می گیرند. رزمندگان وایثارگران دلسردند و رنجورند وسرخورده از قوانینی که به راحتی آنها را دور زده و حقوقشان را نادیده گرفته. جوانیشان را دادند وحالا با انواع بیماری حتی نمی توانند کار کنند وخرج خانواده شان را بدهند وشرمنده آنها هستند. راستی حضراتی که فیش های نجومی می گرفتید و یا می گیرید وکسی جرات نمی کند به شما نزدیک شود. این بود معنی شعار از کجا آوردی اول انقلاب !! اختلاس، ارتشاء و فساد های کلان با ظاهری موجه!!

من رئیس بیمه هستم. حقوق صد میلیونی می‌گیرم تا صدها داروی ضروری و گران قیمت را از فهرست بیمه حذف کنم.
من رئیس امور بازنشستگان هستم. حقوق صد میلیونی می‌گیرم تا چند میلیون پاداش بازنشستگان را صدها روز به تأخیر بیندازم.
من رئیس امور استخدامی هستم. حقوق صد میلیونی می‌گیرم تا با ترفندهای مختلف مانع استخدام جوانان متخصص بشوم.
من رئیس بیمه کارگران هستم. حقوق صد میلیونی می‌گیرم تا حق بیمه میلیون‌ها کارگر را در بازی‌های اداری گم‌وگور کنم.
من رئیس خودرو‌سازی‌ هستم. حقوق صد میلیونی می‌گیرم تا خودروی ۶میلیونی را به قیمت ۳۰ میلیون به میلیون‌ها نفر قالب کنم.

من رئیس کمسیون پزشکی بنیاد هستم حقوق بالای صد میلیون میگیرم که حق جانبازان را در کمیسیون پایمال نمایم
من رئیس مادرزاد هستم. حقوق صدمیلیونی می‌گیرم تا بگویم که برای ادای تکلیف و شوق خدمت به ارزش‌های انقلاب، رئیس شده‌ام و فرزندان من و تمام بستگان سببی و نسبی من هم برای ادای تکلیف (حتی پیش از رسیدن به سن تکلیف) رئیس خواهند بود. فرزندان مردم هم فعلا بیکار بچرخند و صبر کنند تا از این شرایط خطیر و برهه حساس بگذریم، بعد بیایند در آزمون‌های استخدامی ثبت نام کنند ببینیم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
باید صحبتهای این برادرمون رو با طلا نوشت
سلام عزیز شما گلید ولطف دارید تمام دوستان در این سایت استاد ما هستند من به همه ارادت دارم
احسنت
رضایی جان شما بزرگوارید که ما را قابل دانستید وکامنت گذاشتید ممنونم
من اگر نیم نگاهی بکنم سوی بُتی، معصیت است!
تو اگر صیغه کنی جمله بتان،
مرحمت است!!؟
من اگر سیبی از این باغ بچینم،
دزدم!
تو اگر باغ همه غصب کنی
مصلحت است!!؟
من اگر از در میخانه گذشتم،
نجسم!
تو اگر دود کنی نصف جهان،
عافیت است!!؟
من اگر شکوه کنم نزد خدا
کفران است!
تو اگر تکیه زنی جای خدا،
معدلت است؟!!
من که در آتش حق سوخته ام،
گمراهی است!
تو که جز کِذب نیاموخته ای،
منزلت است؟
عاقبت سهم من سوخته جان،
نیران است
سهم آن معدن تزویر و ریا،
مغفرت است!!؟
این ترازویِ عدالت که تو را
گشته نصیب…
چه کسی داده به دستت
که چنین خوش جهت است!!!!؟؟

جمال عزیز شعرتان زیبا ست
سلام دوست گرامی درد را نمی فهمند چون از نوع مردم نیستند شعار انتخاباتی را رها کن شعاره وقتی به قدرت میرسند فراموش میکنند انقلابی را باید تفسیر کرد اگر تفسیر کردید میبینید هیچ کدام انقلابی نیستند روزی که ترم تحصیل کردم سیزده سالم بود بعد آموزش پادگان دو کوهه رفتیم چون قدم نسبت به همرزمان کوچک بود ترسیدم مرا خط مقدم نبرند آخرین فکرم را بکار بردن رفتم آشپز خانه و یک حلب پنچ کیلوی روغن نباتی زیر پایم گذاشتم اما فرمانده فهمیده بود همه را صدا زد من ماندم تنها وسط میدان نخندید در آغوش کشید و گفت جنگ را ما خواهیم برد و من را به منطقه فرستاد وقتی کمیسیون رفتم با مدارکی که داشتم و ریه ام سوخته بود و صفر در صد زدند من خندیدم گفتم باختیم ما رزمندگان بازندگان اصلی بودیم البته در دنیای مادی این آقایان الان هم که همه ماشالله تو جنگ بودند شما خدایی یک آقا زاده در جبهه دیدید من ندیدم هر کس خطایی میمنه میگه آق زاده موجی است و عیبی ندارد بگذارید عربها سیر شوند شاید بعدا به من تو صدقه دادند دو بار ایران را ویران کردند عربها هنوز هم ما دلبسته آنها هستیم خدا آگاه است که روزگارمان سخت است تمام انشعاب قطع شده به بانک بدهکاریم و چه آینده ای داریم باختیم خدا قوت رزمنده معامله با خداست خدا نگهدار ت اگر بدانی چه فسادی میشود موجی تر میشوی خدا رحمت کند آقا مهدی باکری را می دانست چه میشود که اجازه نداد حتی پیگرش برگردد روحش شاد بقول آقا مهدی دق خواهیم کرد
سیافی جان دلنوشته ات دل ادم را خون میکند کاش مشنیدند کاش درک میکردند صورت سانحه داریم گواهی بیمارستان داریم مدرک همزمان میخواند راستی عزیزم ادمیت وانسانیت کیلویی چند تازه بیشتر کار ما دست همان اقازاده های تازه به دوران رسیده افتاده که نه میاورند ومیگویند ضفر درصد دیگر ما غیر خودی هستم وضدانقلاب واقازاده ها شدند انقلابی با فیش های نجومی که ارث پدرشان است نه بیت المال!!!؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi