شناسه خبر : 47492
پنجشنبه 24 تير 1395 , 12:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اردوی آماده سازی تیم بسکتبال باویلچر اصفهان

جمعه؛ تجدید میثاق با شهدای اصفهان

تیم ملی بسکتبال با ویلچر در اصفهان برای پارالمپیک آماده می‌شود

خبرگزاری فارس: تیم ملی بسکتبال با ویلچر در اصفهان برای پارالمپیک آماده می‌شود

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان از برپایی اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در نصف‌جهان خبر داد.

محمدرضا باباگلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان که برای حضور در پارالمپیک آماده می‌شود، پنجمین اردوی آمادگی خود را در اصفهان برگزار می‌کند.

وی افزود: این اردو به مدت هفت روز در اصفهان برپا خواهد شد و ملی‌پوشان کشورمان تمرینات آماده‌سازی خود را در  دو نوبت در سالن مخابرات اصفهان پیگیری می‌کنند.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اصفهان یادآور شد: اعضای تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان، روز جمعه در گلستان شهدای اصفهان حضور پیدا کرده و با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند.

وی تصریح کرد: ایمان بک‌زاده تنها نماینده استان اصفهان است که در این مرحله از اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر حضور دارد و امیدواریم در ترکیب نهایی نیز جای داشته باشد.

به گزارش فارس، تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان که چند سالی به دلیل محرومیت بین‌المللی، امکان در شرکت در رویدادهای برون‌مرزی را نداشت، فرصت حضور در پارالمپیک را به دست آورده است.

عادل طرفی، وحید غلام‌آزاد، مرتضی ابراهیمی، علیرضا احمدی، حسن عبدی محمد صحی، امید هادی‌اظهر، محمد محمدنژاد، حکیم منصوری، محمدحسن سیاری، مرتضی عابدی، محسن طلوعی و اسماعیل حسین‌پور سایر ملی‌پوشان دعوت شده به این مرحله از اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر هستند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi