شناسه خبر : 47569
یکشنبه 27 تير 1395 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بی تعهدی در وجودتان نهادینه شده

سید رضا- دربیابان گر به شوق کعبه خواهی زدقدم ، سرزنش ها گرکندخارمغیلان غم مخور.

برای حفظ نظام اسلامی و حراست از کشور عزیزمان این جان و جسم ناقابل کمترین هدیه ای ست که تقدیم داشتیم و به آن افتخار می کنیم ، انشاا... مورد رضایت و پذیرش حضرت حجه بن الحسن (عج ا...فرجه) قرارگرفته باشد. ناقص شدن امثال ما و شما که دربهترین طریق و تحت فرماندهی ولایت فقیه بود پس ناراحت نیستیم.آنانی که به اصطلاح خودشان کیفشان کوک است و چنگ دربیت المال می اندازند و به صغیر ، کبیر و یتیم رحم نمی کنند درحقیقت قیامت را از یاد برده اند.

عزیز دل، جبهه و جهاد و جانبازی و آزادگی کجا و این دو روز دنیا که عده ای سرسفره انقلاب اسلامی حاضر شدند و آماده خوری کردند و هر روز شکم هایشان فراخ تر می شود و حیا نمی کنند کجا ، تفاوت از زمین تا آسمان است. متاسفانه کسانی که قراربود درنهاد مقدسی کمر خدمت برای خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان ببندند هم انگار دچار فراموشی شدند و نگاهشان در راستای نگاه همان آماده خورها قرارگرفت و مثلا خواستند ازقافله عقب نیفتند.

بعضی از این فیش های حقوقی عجیب و غریب، یعنی این آقایان درمدت یک ماه به اندازه پاداش پایان خدمت سی سال یک کارمند آموزش و پرورش که آن را هم دو سال عقب انداختند و قسطی پرداخت نمودند، حقوق می گیرند؟. تازه ما فقط فیش حقوق این ها را دیدیم و تعجب کردیم ، اگر میزان دریافتی های آن ها را فقط در5 سال نگاه کنیم وام های چند ده میلیونی و چند صد میلیونی باکارمزد 4% و 2% یا هیچ! وام خرید خودرو مثلا 120 میلیون تومان، وام مسکن  250 میلیون تومان، وام ضروری 80میلیون تومان!! هزینه سفرحج تمتع! هزینه ازدواج فرزندان! هزینه سفر و.... تازه بعضی از این مدیران و کارکنان فقط تا پایان خدمت رسمی اقساط را پرداخت می کنند و پس ازبازنشستگی دیگر تعهدی به پرداخت ندارند و به اصطلاح بخشوده می شود.

چند صد شاید هم هزاران از این مدیران و مسئولان بوده اند و هستند و خواهند بود که هرماه به اندازه 2سال یک کارمند فقط حقوق می گیرند حالا مزایای دیگر بماند درحالی که یک جانباز بالای 50% آزاده حق مصرف داروی با کیفیت خارجی ندارد، اصلا کسی توجه نکرده و نمی کند که این رزمنده بسیجی این همه ترکش و گلوله در بدنش هست آیا زنده است، مرده است، چه می کند، درد می کشد، نمی کشد، کجا هست،چه جور زندگی می کند، زن و فرزندش دراین بیست و اندی سال چه ها که نکشیدند، جور بیماری اعصاب و روان و موج گرفتگی این جانبازان آزاده که هنوز ترکش ها و گلوله ها در بدنشان هست را چه کسانی کشیدند؟ آیا کتک خوردن بچه ها و همسر این جانبازان آزاده را مسئولان بنیاد دیده اند؟ چرا همسر و فرزندان جانبازان آزاده زیر مشت و لگد این جانباز که گاهی بی اراده هرکاری می کند قرار بگیرند و بخاطر حفظ آبرو دم نزنند و متاسفانه هیچ مرجع و نهادی احساس مسئولیت نمی کند؟ متولی این جانبازان چه کسی هست؟ ما که تابحال نفهمیدیم. آیا از همسر و فرزندان این جانبازان تا به حال پرسیده اید که در برابر خشم بدون اراده پدرشان چه می توانند بکنند؟خداوند متعال به همسر و فرزندان این جانبازان هزاران بار بیشتر اجر می دهد اما کسانی که متولی این جانبازان و آزادگان بودند و هستند واقعا روز قیامت چه جوابی به خداوند می دهند؟ اف برشما مسئولان بی تعهد ریاکار این قدر توجیح هات مختلف برای خودتان ترسیم نمودید که بی تعهدی دروجودتان نهادینه شده و درحقیقت از غیرت خالی شده اید.

وقتی دروغ ها و ریاکاری های شما را می بینم فقط به خداوند متعال پناه می برم، نه برای خودم، برای شما که نمی دانم چطور مورد بازخواست قرار می گیرید. ما و امثال ما درپایان عمرمان هستیم، همسر و فرزندان ما هیچگاه شما و امثال شما را باور نمی کنند، هیچگاه شما را نمی بخشند و هیچگاه شما را حلال نمی کنند. حساب ما و شما باشد برای قیامت.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
رئیس کمیته تحقیق‌وتفحص از بنیاد شهید در مجلس نهم، بر ضرورت جداسازی سیستم‌های اقتصادی از بنیاد شهید تأکید کرد.
امیرخجسته با اشاره به ضرورت جداسازی سیستم‌های اقتصادی از بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: با توجه به اینکه بنیاد شهید یک سیستم خدماتی است باید همه توان مدیریتی بنیاد شهید صرف خدمات‌رسانی مطلوب و مناسب به خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان شود؛ اما درحال‌حاضر وجود سیستم‌های اقتصادی در این مجموعه افکار مدیران را در سطح ملی و استانی مشغول کرده به‌طوری‌که خدمات‌رسانی به خانواده شهدا مطلوب نیست.
خجسته با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران با مشکلات بسیاری مواجه هستند، افزود: به طور قطع، در حوزه بهداشت و درمان دولت باید تمام توان خود را به‌کار گیرد تا مصوبات مجلس در حوزه ایثارگران عملیاتی شود اما تاکنون به این موضوع عمل نشده است.
او با انتقاد از اینکه خانواده شهدا از ١٢‌ هزار ملک و سیستم اقتصادی عریض‌وطویل در بنیاد شهید هیچ بهره‌ای نمی‌برند، تصریح کرد: متأسفانه ایثارگران برای حل مسائل پیش‌پاافتاده و جزئی مانند دریافت وام باید پیچ‌وخم‌های بسیاری را طی کنند.
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجلس نهم، با اشاره به اینکه در سیستم‌های اقتصادی بنیاد شهید‌ میلیاردها تومان بیت‌المال از جامعه ایثارگری حیف‌ومیل می‌شود، گفت: با توجه به موارد گفته‌شده به دفتر مقام معظم رهبری، پیشنهاد شده است هرچه سریع‌تر سیستم‌های اقتصادی از بنیاد شهید جدا شده و این سرمایه‌ها به فروش برسد تا بتوان به داد ایثارگران و رفع مشکلاتی بهداشت و درمانی آنها رسید.

سلام .تا اوایل سال جاری بسیاری از همرزمان در سایت حضور ی فعال داشتند و تقریبا به همه کامنت ها پاسخ و درددل میکردم .اما مدتی است .حضور دوستان عزیز کم رنگ شده ..البته بنده خودم بیش از یک سال و اندی قبل تقاضا نمودم که فقط به نوشتن و دادخواهی تان اکتفا نکنید .. چرا .چون که یقین پیدا کردم 99 درصد مسئولین مملکت وقت سرکشی به این سایت دردمندان جنگ که به دنبال احقاق حق شان هستند. ندارند چون به نفع شان نیست .چندین سال بنده اسباب زحمت این وزین هستم با اینکه جامعه بزرگ و دردمند ایثارگران هرچه تلاش نمودند .نوشتند .خواهش کردند اما احدی از بنیاد .سپاه یا ....در مقام پاسخگویی دیده نشدند .اما شاهد بودم .جانبازان عزیز زیر 25 درصد و...چند بار در اخبار شبکه های جمهوری اسلامی پیامی دادند بلافاصله در اخبار سراسری پخش شد .پس نتیجه تلاش ما در رسانه های ملی و یا روزنامه ها خیلی سریع قابل انتشار است . ..اما نوشتن در این سایت .مخصوصا خاطرات رزمندگان معزز باعث یادآوری و پاسداشت و یاد و نام شهداء .همرزمان .احساس پویای جامعه ایثارگران .و آشنای زندگی جانبازان برای جوانان . شاید هم باعث شرم بعضی از کسانی که ما را به کل به حاشیه راندن است .شاید شرم کنند که در حق فرزندان امام و رهبری بیش از حد جفا و ستم نمودند ایثارگرانی ک واقعا مظلوم واقع شدند .شاید روزی شرم کنند که با گذشت سه دهه از پایان جنگ هنوز که هنوزه هیچ قدمی در جهت رفاء حال جانبازان و رزمندگان برنداشتند .اما در بین این شاید ها از همرزمان و سرداران محترم سپاه بیش از این ها انتظار بود چه شده که ما را به امان خدا رها ساختند .چرا سرداران محترم سپاه امرای بزرگوار ارتش همرزمان و سربازان دوران دفاع مقدس را فراموش نمودند .که چرا در برابر زیاده خواهی کمسیون پزشکی بنیاد هیچ عکس العمل را نشان ندادند .زیرا آن فرمانده و مافوق .من و ماها نیک میدانند که کثیرزیادی از رزمندگان پس از مجروحیت و بدون توجه به عواقب فرار از درمانگاه ها جهت حضور در خط مقدم . یا عملیات عطایش را لقایش ترحیم میداند که همان بزرگواران در بسیاری از مصاحبه ها اذعان داشتند ولی چرا در عمل علیرغم گزارشات مکرر از برخوردهای زننده بنیاد نشین هیچ صدای از این حضرات شنیده نمی شود
سلام بشما سيد بزرگوار و احسنت به اين قدرت قلم ... بيشتر بنويس عزيز برادر
گرد دوران چند روزي بر مراد ما نرفت .......دائما يکسان نباشد حال دوران غم مخور
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi