شناسه خبر : 47632
دوشنبه 28 تير 1395 , 16:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تاوان جهل!

م.ر.ک.جانباز - بیاد داشته باشیم زمانی که تجمل گرایی تنومند شد , قیمتش را پایین شهر نشینان پرداخت کرده اند .
به یاد داشته باشیم هنگامی که بی وجدانی در جامعه حاکم شد,  نام هیمنه مردان باوجود را زیر آسفالت معابر و تابلوهای کوچه ها دفن کرده اند .
به یاد داشته باشیم زمانی که روبه صفتان زشت خو , اعمال و گفتار شما را تصدیق میکنند ویروسی کشنده در فتوت انسانی شما نفوذ کرده است .
به یاد داشته باشیم زمانی که تبلیغات دشمن و دشمنان برعلیه ما زیاد شد یقینا" در راه درست در حال گام برداشتن هستیم و عقب نشینی حکم سم مهلک برای ماست .
به یاد داشته باشیم هنگامی که از زیر سایه نورانیت اهل  متصل به ملکوت خارج شده باشیم, تمام دنیا را سیاه تر از آنچه دیگران می بینند خواهیم دید .
ایرانیان به یاد داشته باشند از ازمنه آرامیان تا تورانیان و پس از آن نام دشمن همان دشمن است و هر آن کس که در لباس دوست,  دستی بلند کرد و سلامی داد هنوز هم دشمن است و دشمن باقی خواهد ماند , پس به دشمن پشت نکنید که ایرانی همیشه از پشت خنجر خورده است .
دلاوران و رزم آوران و نامداران ایران, در این دوران جنگ سلاح های اتمی و بیولوژیک بیاد داشته باشند دشمن دیگر نیازی به آتش افروزی و کشتار نژادی ندارد, باسیاست دیپلماسی و روشنفکری و اصلاح عملکرد سیاسی و محوریت دروغین تفکر گفتگوی  فیس تو فیس، آخرین تیر کلت کالیبر چهل و پنچش را در جمجه ناشی ترین خوشبینان تمدن زده غربی خالی خواهند کرد.

 به یاد داشته باشیم, به یاد داشته باشند, به یاد خواهند آورد کسانی که محو تماشای چهره بزک کرده سیاست آیزن هاورها و نیکسون ها و اف کندی ها و هنری کسنجرها و مادلین آلبرایت ها شدند هنوز در حال دادن تاوان سختی بخاطر جهلشان هستند .
نام وعزت و مرام و جوانمردی پولاد مردان راستین این مرز و بوم را بعد از پایان دفاع مقدس بر سر کدامین میز سیاس چهار قاب ریز غربی براحتی باختید که اینچنین با غرض و بغض و کینه به سلاخی آنها همت گماشتید .

رادمردی و منش یکه سوران فلات پهناور ایران زمین به بلندای آسمان آبی خلیج پهناور همیشه فارس ایران زمین است که مهر تایید آن را عزت و عظمت دماوند و سبلان و  شیرکوه ضمانت کرده اند . یا علی مدد.

 عرض احترام و سلام دارم خدمت دلاوران گمنام سایت که با پهنای وسیع قلوبشان درک حاجت همرزمانم را کرده و لبیک گو ایثارگری می کنند .
نام عزت مام وطن . ونام شما بلند مرتبه باد . یا علی مدد .

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
ممنون دلاور ... خدا يار و ياورتان باشد ...مثل هميشه عالي
سلام جانباز م رک عزیزهمین که متنهای شمابزرگواران رامی بینم احساس میکنم هنوزبچه های جنگ درگوشه وکناراین کشورپهناوردارندزنده گانی میکنندهرچندکه ازداخل پاشیده شده اندازدرداعصاب وروان و....بازهم جای خوشحالی داردکه هرازگاهی بادوستان همسنگرم گپ وگفت داریم دوستان منکه دیگرنمیتوانم مثل قبل توسایت وزین فاش نیوزفعال باشم چون مریضیم بیشتره شده وخوردن 20سال انواع قرصهای اعصاب وروان من رادچارفراموشی کرده بخداقسم نهارکه میخورم شب یادم نمیادظهرچه خوردم به امام هشتم همین طوراستکه نوشتم خدادبدادزن وبچه های مارزمندگان برسدچون ازماهاگذشت ازاین ببعدهرلحظه بایدمنتظرمرگ شد.خدایاخداوندخودت یارویاوربچه های کم سن وسال من رزمنده باش چون ازوقتی که ازدکتربرگشتم ناامیدهستم چون دکترمن یک چیزهای مخفف گفت که من رانگران کرده نه اینکه فکرکنیدبنده ازمرگ میترسم به قران قسم ازمرگ هراسی ندارم چون 20سال استکه بدترازمرگ رادارم تجربه میکنم فقط وفقط نگران پسرانم هستم که هنوزبزرگشان14/5سالش است .خداوندبه همه رزمندگان دوران8سال جنگ نابرابرشفابدهد...اگرهرموقع که حالم کمی خوب باشدمثل الان سری به این سایت خوب میزنم چون به جناب آقای ساقی عزیزبدهکارهستم وارادت خاصی به این جانبازعزیزدارم خداوندطول عمری باعزت همراه باشفابدهدتااین دلاورعزیزبتواند ازحق وحقوق مافراموش شدگان دفاع کندوگفته های ماسوختگان رانشردهدتابعدهااین ناله هادرتاریخ بعضی ازمسولینی که حق مارزمندگان راپامال کردندرارسواکندایشاالله ...........یاعلی مددی که دگرنای ندارم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi