شناسه خبر : 47637
سه شنبه 29 تير 1395 , 08:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست شورای مرکزی جمعیت جانبازان برگزار شد

نخستین نشست شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی پس از ماه مبارک رمضان برگزار شد.

فاش نیوز -  نخستین نشست شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی پس از ماه مبارک رمضان برگزار شد.

نخستین نشست شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی پس از ماه مبارک رمضان دیروز با حضور اکثریت اعضا در ساختمان شهید شکراللهی برگزار شد.

در این نشست که با دستور برگزاری کنگره جانبازان شهید و تصویب نهایی میزان حق عضویت اعضا برگزار شد، پس از تصویب نهایی پرداخت ماهانه 50 هزار تومان از سوی هریک از اعضا به مدت شش ماه، حسین اسرافیلی گزارشی در باره موانع و مشکلات برگزاری کنگره جانبازان شهید ارائه داد که مشکل اصلی برمی گشت به نبود آمار دقیق جانبازانی که به شهادت رسیده اند.

همچنین مشکل مالی و عدم همکاری نهاد های ذیربط نیز از دیگر موانعی بود که مطرح شد و قرار بر این شد که نشستی ویژه برای پیگیری این موضوع تشکیل شود.

 در ادامه نیز دکتر عبدالملکی از کارشناسان مسایل اقتصادی و استاد دانشگاه که مهمان ویژه این نشست بود درباره اقتصاد مقاومتی و بحث تحریم ها مطالبی را بیان کرد.

طبق اظهارات این استاد دانشگاه، 80 درصد تحریم هایی که باعث بروز مشکلاتی درکشور و بهانه ای شد برای عده ای که به توافق با دشمن به هرقیمتی اقدام کنند، تحریم های داخلی ای بوده که خود ما علیه همدیگر اعمال کرده ایم! به این معنی که بخش های مختلف اقتصادی کشور بجای جبران تحریم خارجی که 20 درصد می توانسته موثر واقع شود، به تحریم همدیگر پرداخته و به نوعی به دشمن در ایجاد فشار به مردم کمک کرده اند.

گفتنی است قرار شده از این پس در نشست های شورای مرکزی  از مسئولان کشوری و لشکری و کارشناسان برای پاسخگویی  درباره مسایل و معضلات مختلف دعوت به عمل آید.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
...

یکی دیگر از مقامات ارشد ترکیه نیز آن را تأیید کرده که هواپیمای اختصاصی

اردوغان از سوی دو جت F-۱۶ کودتاگران تعقیب شده، ولی به سلامت

در فرودگاه استانبول فرود آمده است.
...

جانباز خاکپور
اولش اومدم یه نظر برای این جلسه نوشتم نمی دونم چرا یه دفعه آفلاین شدم . اما بعد گفتم حالا بذار چند روز بگذره شاید ارسال شده باشه .
حالا می خوام تو کامنت بعدی یه چیز بهت بگم گلم !
اولا ما ظرفیتمون خیلی زیاده برای تحمل کامنتا . اون اخوی جانبازه بهمون یاد داده تو فضای مجازی باید چطور باشیم . اما شما یه جوری هستی منو می ترسونی ؟ چرا ؟
ببین شما دو تا کامنت بو دار فرستادی دلم ضعف رفت . یکیش منت گذاشته بودی و یکیشم یه جوری شادکامی کرده بودی ؟ اون جانباز هم یه اشاره کرد دو سال پیش خیلی حساس شدم .
جون قنبر بگو با من نبودید ؟
تازه اون کامنته که جوابم دادی دیگه جوابمو نمی دید برا این بود که یه کامنت ارسال کردم که بعد از فاش نیوز شرمنده شدم . می تونستم جواب احمد آقا رو بهتر بدم . بخاطر همین اون جواب رو دادم .
این ارقام سال و ماه منو نگران می کنه . به نظر من تو این سال و ماهها یه مظلومیتی هست که باید به دست فراموشی سپرده بشه و صلوات فرستاد . این جمله رو حاجی جانباز بهم یاد داد .
اینا رو گفتم که بدونی ، والا خوشحال می شم با همکاری هم بیشتر از جانبازا بنویسیم . هیچ چیز به اندازه این کامنتا اثرگذارتر نیست .

...

قنبر عزیز .

باید چیزایی بنویسیم که بچه های جبهه و جنگ را از فقر نجات بدهد .

و باید که از حاشیه دوری کنیم .

موفق باشی دلاور .

...

احسنت . خیلی با فضیلت و خردمندی . این آرامش بخش ترین جواب است متشکرم .
درسته ! باید بچه های جبهه و جنگ را از فقر نجات بدهیم . وای وای وای از اون فقری که من دیدم به بچه ها !!!
و یکی از عوامل فقر آنها ، پرت شدن آنها به حاشیه است!
خیلی غم انگیزه . خیلی

...

فقر بچه های جبهه و جنگ

خیلی غم انگیزه . خیلی

مصیبت باره

رشک آوره

خدا نصیب دشمنان نکند .

چه به روزگار اینان آورده اند

فقر

نداری

چادر نشینی

حاشیه نشینی

مستاجری

گرسنگی

مریضی

خدا خودش بفریادمان برسد

آمین .

...



با سلام ودرود خدمت مسوولین محترم جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی وسایت وزین فاش نیوز لطفا به خاطررضای خدا صدای گلوی خشک فاقدین درصدجانبازان شیمیایی روستای نساردیره را که از سال ۶۷ حدود چهارصد نفرازآنان فاقد درصدند و هنوز به این حق خود نرسیده اند ، متاسفانه هرزمان که کمیسیون تعیین درصد برایشان برگزار میکنند فقط تعدادی انگشت شمار ومعلوم الحال !!!!!!!صاحب درصد میشوند و اکثریت جانبازان مظلوم این روستا ، از درصد محروم می مانند .خدا شاهد وناظر است بر اینکه نود درصد افراد فوت شده روستا از سال ۶۷ تاکنون بخاطر جراحات عدیده شیمیایی کاملامشکوک وبادردهای لاعلاج از دنیا میروند و بدون درصد وحتی یک دفترچه درمانی به دیارباقی کوچ میکنند .عزیزان ، این جانبازان فاقد درصد بجز خدا کسی را ندارند که حق به ناحق پایمال شده آنان را به آنان برگرداند بعنوان مثال چگونه است درروستایی که چند بمب شیمیایی به آن اصابت کرده است خیلی از خانواده ها حتی یک نفر ازآنان را درصد نداده اند وخانواده های همسایه آنها همه یا تعدادی از اعضای آنان صاحب درصد شده اند ، لطفا صدایشان را به گوش مسوولین برسانید .اجرکم عندالله
با سلام و عرض ادب
اگه کسی متوجه شد که خروجی این نشست چه بوده، به ما هم بفرمایید. با تشکر.
روله روله ! ما رو باش به چه امیدی نشسته ایم ؟ سه ساله ما رو کاشتی ؟ هی میگم این ماه نه ماه دیگه یه همایش توپ برگزار می کنن که صداش می پیچه تو جامعه و صاحبان اصلی جامعه وقتی در یک طرح منسجم از سیاست علوی و نجابت فاطمی و شهدایی که حرف زدن یه اثرگذاری مثبت رو اذهان می ذاره ! اما حالا ببینا ؟؟؟
کلاس اکابر گذاشتی جمعیت جانبازان عزیز ؟ حالا نیای بگی اطلبوا العلم نمی دونم چی چی ؟
علم یاد بگیر اگه کسی جلوتونو گرفت اما اصلا این جلسات باید در راستای دیگه ای برنامه ریزی کنه ؟ چای و شیرینی گذاشتید جلوی خودتونو به خودتون آموزش می دید ؟
ده دفعه نگفتم هر عکسی رو چاپ نکنید !
خب راست می گن حالا که چی ؟
هی تعریفتونو می کنم اما هربار دریغ از آن بار !
نه انگار واجب شدم خودم بیام چند تا طرح فرهنگی بدم ببینم بازم پیدا میشه کسی که شما رو یاری نکنه ؟ عزیزم شما که به این راحتی میگید در تهیه یه هزینه کار شهدایی موندید پس چطور می خواهید رو افکار عمومی تاثیر بذارید ؟
جون قنبر نکنه این همه دفتر و دستک همش ... آخه چطور بگم ! روم نمیشه با تو بد حرف بزنم گلم
جلسه بعدی کیه ؟
وقتي جانبازان زير 25 را از خودشان ندونن ... اين نشست ها فايده اي نداشته و نخواهد داشت ... موفق نباشيد ...
باسم ظمن خسته نباشید به دوستان وارادت ،میخواهم یک انتقاد داشته باشم عزیزان حاضر درجلسه عمری ازمسئولین بالا وتصمیم گیر بوده اید و هیچ کار اساسی واثر گذار برای جانبازان انجام نداده اید حالا که از مسئولیت افتاده اید ، آمده اید وبه فکر پیگیری مشکلات جانبازان افتاده اید ،دوستان خسته نباشید لطف کرده وکار را به دیگر جانبازان بسپارید وبروید استراحت کنید آیا فکر نمی کنید که دیگر کارایی ندارید پس چرا اینقدر اسرار براین دارید که باز هم میخواهد رهبری کارها را بعهده بگیرد
باتشکر یاعلی
ما رو باش، داریم رو دیوار کی یادگاری می نویسیم!‌ً
سلام به شما بروبچه های پرتلاش فاش نیوز ۲۹ تیر ازشما درخواست کردیم تیتر بزنید مسوولین یک کمیسیون واقعی برای جانبازان مظلوم وفاقد درصد روستای نساردیره بگذارند وحقوق همه شیمیایی شده روستا را بدهند اما متاسفانه ۳۱ تیر که سالگرد بمباران شیمیایی روستا بود وتا حال هنوز شما درسایت خوبتان تیترنزدین .من که تا حالا سایت شما عزیزان را بسیار پرتلاش دیدم ومیدانم درد جانبازان رابدون سانسور مخابره میکنید .یا حق
با سلام برادر
کامنت شما دیده شد و در روز 30 تیر مطلبی با عنوان روستای بدون درصد هم در بدون ویرایش برای شما زده شد. وظیفه ما اطلاع رسانی ست که انجام دادیم برادر عزیز.
از شنیدن و خواندن شرایط سخت مردم روستای شما به شدت متاثر شدیم. خدا کمک کند و ان شالله مسئولین مطلب شما را بخوانند و اقدامی کنند. چون صحبت از تعداد زیادی در یک روستاست، این کار کاری نیست که بتوان به راحتی حل کرد. حقیقتا عزم یک مسئول را می خواهد که دستش به جایی برسد.
دوستان عزیز ما کارکنان جانباز شهرستانی سازمان تبلیغات اسلامی از نظر حقوق و مزایا وضعیت خوبی نداریم مسئولین سازمان تبلیغات اسلامی تو شهرستان های دور از مرکز واقعا حق ما کارکنان جانباز پایمال می کنند و وقتی که به وضعیت اعتراض می کنیم به ما انگ زیاده خواهی میزنند و از این رانت روحانی بودن هم سواستفاده می کنند خود من چند بار که به سازمان تبلیغات اسلامی مرکز نامه اعتراضی نوشتم در جواب می گویند به جزییات وارد نشو به خاطر خدا هر کس می تواند پیگیر باشد دست ما که به مرکز نمی رسد اقلا شما که مرکز تشریف دارید کاری کنید چرا که سازمان تبلیغات اسلامی می گوید ما نهاد انقلابی هستیم نه دولتی و بنیاد شهید هم می گوید شما کارمند دولت هستید و با ما نیست سازمان باید تمام حق و حقوق تان بدهد این طرف ما را زیاده خواه می داند اون طرف هم می گوید به ما مربوط نیست . تا نگاه کردم الان 26 سال است که در به همین پاشنه می چرخد خدایا فریاد رس تویی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi