شناسه خبر : 47648
سه شنبه 29 تير 1395 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دردنامه رزمنده ای خطاب به سردار " نقدی "

باگذشت نزدیک به بیست‌ و هفت سال از پایان جنگ تحمیلی عراق، بخش بزرگی از جامعه رزمندگان هنوز به جایگاه و حق‌ وحقوق حداقلی خود دست نیافته‌اند

(رزمنده) سیدحسین محمدی - بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت برادر بزرگوار و بسیجی جناب آقای سردارنقدی، ریاست محترم و عالیقدرسازمان بسیج مستضعفین.

با سلام، عرض ادب، احترام وارادت وقبولی طاعات وعبادات، باگذشت نزدیک به بیست‌ و هفت سال از پایان جنگ تحمیلی عراق، بخش بزرگی از جامعه رزمندگان هنوز به جایگاه و حق‌ وحقوق حداقلی خود دست نیافته‌اند؛ در حالی‌ که بیشتر آن‌ها از دوران میان‌سالی عبور کرده و فرصت چندانی برای دستیابی آنان به جایگاه شایسته مجاهدان و تحقق حقوق شرعی، ملی و انسانی ایشان باقی نمانده و هیچ قانونی نیز تاکنون حداقل حقوق رزمندگان را تأمین یا حتی تأیید نکرده است! با آن‌که در شرع ما بر احقاق حقوق رزمندگان تأکید شده و در صدر اسلام نیزعینیت یافته ولی متاسفانه امروزه در همه کشورهای توسعه‌ یافته نهادینه‌ شده است.

این ظلم، ازآن‌ رو مضاعف است که این قشر مظلوم و محروم، حتی توان مالی و پشتیبانی برای ایجاد یک تشکل پیگیر، برای احقاق حقوق خود یا حتی تأمین هزینه‌های این پیگیری را ندارد و رزمندگانی هم که شاغل هستند بار مالیات کمر این عزیزان را شکسته است! درصورتی‌که اگر عدالتی در قوانین و مقررات ایثارگران بود در مرحله اول باید مثل بقیه ایثارگران معافیت مالیاتی و یک مقطع تحصیلی بالاتر و سایر امتیازات و مزایا، شامل این عزیزان می‌شد. درصورتی‌ که این عزیزان ازلحاظ قوانین و مقررات موجود هیچ‌گونه جایگاهی نداشته، هیچ‌گونه ارتقاء شغلی ندارند؛ و چه اهانت‌ها، توهین‌ها وبی احترامی ها که به این عزیزان نشده است! 

درعمل هیچ کاری برای رزمندگان نشده است و همه چیز درحدحرف و شعار است. سند راهبردی یاهمان قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران باوجود داشتن نقطه‌ ضعف‌های زیاد و گذشت بیش ازیک سال از تصویب وابلاغ نهایی این سند، هنوز ازلحاظ قانونی هیچ‌گونه جایگاهی تعریف نشده است و می توان گفت که این قانون بزک شده، زمانبر است. و مواردکاربردی مثل معافیت مالیاتی، افزایش مقطع تحصیلی، ارتقاء شغلی که جزء مشکلات اصلی این عزیزان است، در مورد این عزیزان اجرایی نشده است. درصورتی‌که هدف از نگارش این سند برقراری عدالت و یکسان‌سازی قوانین و مقررات ایثارگران است.

برقراری عدالت و یکسان‌سازی قوانین و مقررات ایجاب می‌کند که به رزمندگان نیز مثل آزادگان عزیز به ازای مدت حضور داوطلبانه در جبهه‌ها درصدی جانبازی تعلق گیرد.

چه بیماری‌هایی که رزمندگان مستاصل ما دچار آن شدند؛ و بعضی از این عزیزان به‌واسطه این بیماری‌ها از دنیا رفتند و آنانی که زنده هستند با این بیماری‌ها درگیرند! گویا در عمل هیچ کس به فکر این عزیزان نیست.

نخستین مقصر در این معضل ملی، خود رزمندگان هستند که بلافاصله پس از پایان جنگ، به‌طورجدی و اساسی کمر همت به مطالبه جایگاه و حق‌وحقوق خویش نبستند و از این حق‌خواهی که ادامه و مکمل جهاد است غفلت کردند.

مقصر دوم، رسانه‌هایی هستند که عامدانه از توجه به نیازها و حقوق رزمندگان در ایام پس از جنگ طفره رفتند و تنها به خدمات و خطرات و خاطرات آنان در دوران جنگ پرداختند و این قشر را «متعلق به گذشته» و «به پایان رسیده» جلوه دادند!

سومین و مهم‌ترین مقصر، مسئولانی هستند که در جایگاه و چهارچوب اختیارات خود از بازماندگان جنگ و حقوقشان دفاع نکردند و به‌جای ادای دین، آنان را به حاشیه راندند و از یاد بردند. مسئولانی که به حقوق و مطالبات هر قشر و قوم و گروه و حزب و جنس و صنف و شغلی اهمیت داده‌اند و وکیل و خادم هر کس بوده‌اند به‌جز ما رزمندگان که به آنان اعتماد کردیم و می‌پنداشتیم که پشتیبان و دلسوزمان هستند و سرانجام به یادمان خواهند افتاد! و حق ما را ادا خواهند کرد. اما در حق ما قصور کردند یا حتی از نام ما استفاده ابزاری کردند و از حاصل جهاد ما سفره ای پهن کردند، بی‌آنکه خدمتی به ما کنند.

بسیاری از متولیان امور، فراموش کرده‌اند که تمامیت ارضی، ثبات، امنیت، اقتدار، عزت و آبروی کشور و صلابت نظام مرهون کدام قشر است!؟ حتی از یاد برده‌اند که آسودگی، ثروت، لذت، رشد و پست و مقام خویش را وامدار چه کسانی هستند!؟

اگر جز این بود، رزمندگان حقیقی را که استخوانشان در جنگ و عوارضش خردشده است و باید در اولویت هرگونه رسیدگی باشند، به حال خود رها نمی‌ساختند تا حافظ منافع مرفهان بی درد، مدافع مطالبات سیاست‌بازان و خدمتگزار بهره‌برداران انقلاب و جنگ باشند. گناه بسیاری از رزمندگان که امروزه فقیر و گوشه‌گیر و درمانده، در اجتماع سرافکنده‌اند و محتاج نان شب و شرمنده خانواده خویش‌اند عمل به وظایف ملی، دینی و اخلاقی بوده که همینک از دردِ بی توجهی به خود می‌پیچند.

لذا این گناه به گردن مسئولانی است که خواسته یا ناخواسته از تکلیفی که در برابر وفادارترین مدافعان اسلام، نظام و کشور دارند، قصور کرده اند.

ما جان، جوانی و سلامت و آسایش و پیشرفتمان را به‌پای جنگ هزینه کردیم و مردانه و نستوه، بار دفاع از کشور را بر دوش کشیدیم و فرسوده و رنجور شدیم تا پس از دفع تجاوز دشمن، ملت بزرگ ماخوب زندگی کنند و شأن، آبرو و منزلت داشته باشند و به طبع آن ما رزمندگان نیزدست‌کم به‌اندازه دیگران از رفاه و ثروت برآمده از حفظ و نجات کشور برخوردار شویم نه آن‌که فرودست و منزوی باشیم و گرفتار فقر، زجر، بیماری، حسرت و پریشانی بشویم تا قهرمانان دروغین و دیگرانی که در امنیت و آرامش پشت جبهه، مشغول تاراج، زراندوزی، پیشرفت بودند، پس از جنگ نیز محصول مجاهدت و نقش ما در نجات، ثبات، صلابت، اقتدار و آبروی نظام اسلامی را غصب و دستاوردهای جهادمان را تصاحب کنند و ما را زیر چکمه‌های زر و زور و تزویر خویش به نابودی بکشانند و در مقابل خدماتی که باید به رزمندگان ارائه بدهند وانمود کنند که رزمندگان صرفاً باخدا معامله کردند و استثنائاً و برخلاف دیگر اقشار، هیچ‌گونه چشمداشتی ندارند!

ما اگرچه در روزگار جنگ و پس‌ازآن، سن اندکی داشتیم و البته گرفتار بازماندگی‌های ناشی از جنگ شدیم، اما اینک آگاهانه و مصمم آمده‌ایم تا ارزش‌های راستین جهاد را از دستبرد و دست‌کاری و تحریف نجات دهیم و فرهنگ پایمردی و مجاهدت و مقاومت را آنچنان‌که بایدوشاید در جامعه زنده سازیم تا جایگاه غصب شده و حقوق پایمال‌شده خویش را نیز بازستانیم و یادآور شویم که «مدیریت جهادی» بدون حضور و مشارکت «مجاهدان» شدنی نیست. دیروز، در ده‌ها عملیات برای آزادسازی اراضی اشغال‌شده کشور و دفاع از اسلام، انقلاب، نظام، جان، مال و ناموس مردم جنگیدیم و هر خطر و ضرری را به جان خریدیم و امروز برای بازپس‌گیری حق‌وحقوق پایمال‌شده خودمان و احیای فرهنگ تحریف یا فراموش‌شده هشت سال دفاع جانانه، به مبارزه و دادخواهی بر خواسته‌ایم تا حداقل از نابودی فرزندان خویش جلوگیری کنیم تا مبادا آنان هم در آتش بی‌عدالتی‌های ناسپاسان و قدرناشناسان بسوزند. و البته نگذاریم جامعه و نسل‌های پس از جنگ، توسط دکانداران ارزش‌ها و غاصبان نام و جایگاه ما، گمراه شوند و صحیفه‌ای مخدوش و تحریف‌شده از فرهنگ و تاریخ دفاع هشت‌ساله ما بر جای بماند.

در این نبرد نابرابر، ما به‌جز شهامت، پایمردی، صداقت و گذشته‌ای پرافتخار، چیزی نداریم که به میدان آوریم، اما تا حصول نتیجه و تحقق یکایک مطالباتمان از پای نخواهیم نشست و مصمم هستیم که احقاق شأن و حقوق خویش و احیای فرهنگ راستین دفاع هشت‌ساله را رأساً پیگیری کنیم.

در برابر ما نیز مخالفان و غاصبانی از اهالی زر و زور و تزویر صف‌کشیده‌اند که مجهز به رسانه‌هایی پرشمار در داخل و خارج از کشور هستند و برای نابود ساختن نسل و فرهنگ ما از هیچ دروغ، تهمت، تخریب، ضربه و خیانتی ابا ندارند. امیدواریم بعدازگذشت 27 سال از دفاع مقدس درجهت ترویج فرهنگ ایثار وشهادت وبرقراری عدالت و یکسان‌سازی قوانین و مقررات ایثارگران، حضرتعالی و مسئولین در عمل هرچه زودتر کاری برای این عزیزان انجام دهید. ان شاء الله تعالی. باادب و احترام و تشکر فراوان.

تاریخ اقدام: ۱۳۹۵/۰۴/۱۳ تاریخ پاسخگویی: ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ پاسخ پیام: "سلام علیکم برادر عزیز پیام شما را خواندم ،در مواردی کاملا حق با شماست .البته تا آنجا که در اختیارات مجموعه است و مقدور است تمام تلاشمان را برای اکرام و احقاق حقوق ایثارگران می کنم و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد. انشاالله موفق باشید."

بنام و یاد خدا وبرای خدا. اینجانب متن بالا رادرمورخه ذکرشده، تحویل دفترمقام معظم رهبری مدظله العالی، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، ریاست محترم جمهوری اسلامی و معاونین محترمشان، اعضای هئت محترم دولت، دبیرمحترم شورای نگهبان، ریاست محترم بنیادشهید و قائم مقام محترمشان، ریاست محترم ستاد نیروهای مسلح و ریاست محترم سازمان بسیج داده ام. که تاکنون ریاست محترم بسیج همانطوریکه دربالا مشاهده می کنید.پاسخ داده اند.

ازکلیه همسنگران فداکار وایثارگرخواهشمندم پیگیری فرمائید.فراموش نکنید حق گرفتنی میباشد.

من الله التوفیق...با کمال تشکرو قدردانی ازسایت ایثاردوست و وزین فاش نیوز ...با ادب واحترام وتشکرفراوان

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
با سلام اگر کمی غیرت بود وضع رزمندگان الان این نبود من رزمنده هرجا نامه نوشتم که بنده شیمیایی هستم و فقط دارو می خواهم کسی به دادم نرسید کمیسیون بدوی تایید کرده فوق تخصصهای متمد خودشان تایید کردن پس چرا درصد جانبازی نمی دهید بابا دردمان را به کی بگوییم چرا هیچ کس جواب امسال بنده را نمی دهن چرا
برادر تماس بگیر تاراهنمایت کنم
برادر رزمنده با سلام
جناب بابایی برای راهنمایی شما، شماره تماس فرستاده اند. این شماره نزد سایت است. اگر مایل هستید، با سایت تماس بگیرید تا شماره ایشان به شما داده شود.
فقط اینوبگم من تمام این ۲۷سال داد زدم و دویدم ولی نتونستم حقی که گفتی گرفتنی است بگیرم. وحالا فرض کن این یک خواسته آخرین خواسته یک جانباز ۲۰درصدازهمین جناب سردار نقدی است. آن هم هزینه صدور گذرنامه وفقط کرایه اتوبوس برای رفتن به زیارت حرم امام حسین است.شاید آقا امام حسین واسطه شدند وخداوندهمانجا قبض روحم کرد.دنیا وزندگی برای طالبان دنیا.من خیلی وقتها مطلب به فاش نیوز ارسال میکردم. بعدوقتی دیدم تلاشم آب درهاون کوبیدن است. باخودم گفتم حداقل همین یک ذره غرورم راحفظ کنم.بارها گفتم مثل آدم مردن را به سرخم کردن درمقابل متظاهرین ترجیح میدهم فاش نیوزی های عزیز این قسمت رو سانسور نکنید. خوب دقت کردیدعناصرانتحاری داعش اکثراً افرادی سرخورده هستند.بیش ازاین نگفتم چون مطمعن هستم تمام دوستان خیلی خیلی بیشتر ازمن فهم وشعور دارند ومنظورم راکامل فهمیدند.حالا وقتی کسی باعقیده قصد انجام این کارها را بکند.دیگر چه شود
سلام ، دیپلماتهای برجام چند سال ضمن دریافت حق ماموریت و اقامت در لوکس ترین هتلهای دنیا بشدت از دستاورد بی فایده برجام دفاع میکنند. چطور انتظار دارند رزمندگان و جانبازانی که سالها در بدترین شرایط بین مرگ و زندگی در میدان جنگ حضور داشتند و بزرگترین دستاورد تاریخ اسلام را رقم زدند بروند فراموش کنند و هیچگونه حقی را مطالبه نکنند؟
اقدام عجولانه اجرای یکطرفه برجام در تخریب صنعت هسته ای کشور موضوعی تکراری بوده زیرا در دفاع مقدس نیز پس از قبول قطعنامه هنگامی که نیروهای ایران جزیره فاو و مجنون و شهرهای بصره و مندلی و خانقین را در محاصره داشتند و رژیم بعثی در یک قدمی سقوط کامل قرار داشت آنجا هم مسئولان ایرانی عجولانه اقدام کردند و قبل از اجرای شروط قطعنامه توسط رژیم بعثی عراق مسئولان ایرانی بلافاصله محاصره و استیلای قدرت نظامی را که با ایمان و خون هزاران شهید و جانباز بدست آمده بود ترک کردند و به مرزها بازگشتند. به این ترتیب رژیم بعثی پس از قبول قطعنامه از نابودی حتمی نجات پیدا کرد و چند نوبت به مرزها هجوم آورد و عملیات مرصاد را رقم زد علیرغم پیروزی رزمندگان متاسفانه وادار به عقب نشینی و نابودی غرامت و سایر شروط قطعنامه شدند.
اگرخودمان پیگیر باشیم آنها مجبور ند جوابگو باشند
بزرگوارفکرمیکنی درصد بدن چی میشه همه راگفتی ولی اصل مطلب رومحافظه کاری کردی ان هم اینکه متولی اصلی که سپاه وبسیج هستند رزمندگان راازهمان ابتدا رها کردندبه حال خودشون مگرنه اینکه اعزام کننده به جبهه ها این بزرگواران بودندحال اگه بری به یکی ازهمین نواحی سپاه حتی پرونده ات هم پیدانمیشه چرا تشکلات ارتش حداقل سراغ میگیرندبه دردهم نخوره کارت ایثاری دادندبه رزمنده هاشون ولی سپاه خیلی بی مهری کرده سرداران بزرگوارنازشستشون !!!!!!!!!!!
با عرض سلام و احترام خدمت شما”
احتراما با عنایت به تصویب و ابلاغ سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان و گذشت بیش از 1 سال از این سند و با توجه به اینکه دستورالعمل این سند در تاریخ 94/12/24 به شماره 24206/127/18/19 بصورت مشترک توسط ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع ابلاغ شده، اما هیچ یک از بند های این سند به خصوص بند احتساب سوابق کارکنان دولت در مناطق جنگی که در بند دستور سوم این ابلاغیه آمده تاکنون اجرایی نشده لذا از شما محترم عاجزانه استدعا دارد در رابطه با موضوع اقدام و پیگیری لازم را در جهت اجرای حداقل امتیازاتی که بار مالی ندارد مرحمت بفرمایید. با سپاس
مسئولین انقدر غرق در جمع اوری ثروت و زر و رور ومقام وپست هستند که گوشاشون کر شده صدائی نمیشنوند جنگ قدرت ومقام ذهنهایشان را مخدوش کرده وچشمها کم سو طوری که دیگر 8سال دفاع ورزمندگان در ایام الله ها وتبلیقات ها یادشان میاد تصور کنید اگر روزی کارگر ساختمانی در حین کار دچار صدمه بشود کارفرما باید همه هزینه ها واینده اش را با بیمه و....تامین کند چرا چون در حین کار صدمه دیده اما متاسفانه به اندازه ان کارگر ساختمانی هم رزمندگان قانون ندارند که مورد حمایت قرارگیزند بله جانبازان غیور 70 درصد حقشان است تکریم شوند با بهترین شکل اما سایر رزمندگان هم باید فراموش نشوند جانباز ان زیر 25 درصد بخصوص شیمیانی ها اعصاب روان را در قوانین کم اهمیت جلوه دادن دوستان جانبازی که شیمیائی هست نمیشود معیار درصد را برایش محاسبه کرد چون مشکل ریه ها هرروز بدتر میشود ویا اعصاب روان با بالا رفتن سن حادتر میشود به نظرم باید اینها مورد توجه ویزه قرار میگرفتن که نگرفتن جالب تر فرزندان دوستان جانباز ما در دانشگاها مساعدت میشوند کم ویا زیاد اما شخص جانباز زیر 25 درصد نه این موارد بارها نوشته شده وبارها بگوش مسئولین رسیده اما بجای حل مشکل در مصوبات بعدی بندها مشمول زیر 25 کلا حذف میشود که جای تعجب دارد نمونه هایش زیادند کاشکی متولیان امر بسیج ونیروهای مسلح به این نامه ها واعتراضها بها دهند ودرصدد رفع مشکل برایند وسلام
درودبرمعلم جانباز.حرق است که بردل می نشیند...سپاس.
سلام به معلم جانباز واقعا که معلم همه ي مايي برادر عزيز و گرامي تمامي دلنوشته ات عين حقيقت و حرف دل اکثر جانبازان است ... خواهش ميکنم بيشتر بنويس از کمسيون پزشکي ... از دانشجويان 20درصد که خودشان جانباز هستند ...واقعا اينها نمي فهمند يا خودشان را به کوچه علي چپ زده اند ... الان بالاي 50 سال سن داريم اخه ديگر کي ميخواهند به درد بي درمان ما رسيدگي کنن ؟ اين کجاي عدالت است ...
سلام.خدمت سردارنقدی بنده درسال 59به فرمان امام بزرگوار.ره.درطرح لبیک ارتش بیست میلیون توسط شهیدجوادعادلی ثبت نام وعضوشدم درسال 59و60مجروع ودرسال 79حالت اشتغال بنیادگشتم ازحقوق ششصدتومان تاالان وکه بالای یک میلیون فیش داریم ولی تاحال رنگ یک میلیون حقوق راندیدم 5سال بعلت بدهکاری ومعوقات به بانگهاودردهای دیگروقرض وووووگذراندیم خواستم بگم این ضعیف ترین حقوقی است که ماجانبازان داشته وداریم که اگرمسوولین تدبیرمیکردندامروزه ماآواره وسرگردان وشرمنده کوچه وبازار ودوستان ووووونبودیم.سردارخودتان قضاوت کنیدوپیگیرشویدتاحداقل یک درامدفقیرانه داشته واینقدرشرمنده این وآن نباشیم.والله قسم حق مااین نیست ودهه اولی هاسوختیم وسن وسال مابالارفته وفراموش شدیم .کسی هم ماراتحویل نمیگیردوفریادرسی نیست.لطفامراتب ومشکلات مارارسیدگی وازآنجاییکه ازدیداررهبرمعظم انقلاب هم محروم هستیم شمابه گوش ایشان برسانید.به تمام کشورکلیه مواردواسنادومدارک رادادیم ولی حتی یک زنگ نزدندونپرسیدند!!!باتشکرازفاش نیوز.مهربان.گیلان.
ممنون برادر بزرگوار جناب مهربان عزیزم ماهم دلمان به همین کامنتها واظهارنظرها وسایت وزین وارزشی فاشنیوز خوشه درد ورنجمان را از روی صداقت وبدون واهمه ابراز میداریم تا بدخواهان نظام بدانند که ضمن اعتراض به کردار بعضی از مسئولین ونجو می ها وکدخدادوست تان وبرجام افرینان اعلام بداریم وهم محکم تر از همیشه به ارزشهای نظام اسلامی پای بند و لازم باشد با جان دل فرزندان جانفشانی خواهیم کرد سایه مقام معظم رهبری مستدام باد امین
سلام، احسنت تمام کمال واقعیت.
اما؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من دوستی یا دلسوزی یا......... را نمی بینم، که پاسخ دهد.
براستی چه شده آیا ما در انقلابیم یا بیرون انقلاب باور کردنی نیست این همه ظلم به مردان مرد جنگ حق بر باطل.
مسولان شما مسئول چی هستید؟
سلام.جناب دکترساقی کامنتهای مارابگذارید..تشکر.دردماهابه مغزواستخوان رسیده بگداریدهمه بخوانندو بدانندوقضاوت کنند..ممنونم.
بسیج مستضعفین چرا دستورالعمل سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان را اجرای نمیکند خواستار پیگیری این موضوع هستیم
بنظر سپاه به عنوان متولی اصلی این مساله باید پیگیر و پاسخگو باشد که متاسفانه...!؟ ارتش داره اقداماتی میکنه اما سپاه در کمال تعجب نه!؟ باید مسئولین سپاه و وزارت دفاع و ستاد مشترک فکری اساسی کنند خصوصاً با مقرره رسیدگی به وضع رزمندگان معسر و تکلیف قانونی در اینخصوص.
یاحق
فقط غیرت میخواهد که متاسقانه .............
از نویسنده این مطلب جناب محمدی سپاسگزارم .بسیاری از دوستان و دردمندان رزمنده و جانبازان زیر 25 درصد دنبال احقاق حق و بیان مشگلات هستند .اما از دوست گرامی آقای ناطق که قلم خوبی دارند چرا به جای بیان خواسته . فقط تلاش می کنند که این دولت را به جهت تحریم های ظالمانه و برجامیکه فقط یک سال از عمر آن گذشته را تخطئه و زیر سوال ببرند اینکه امام امت پایان جنگ را قبول فرمودند و تکلیف منو شما و دیگر بزرگان قوم اطاعت بوده حالا اگر مرکز حکومت عراق هم در تصرف رزمندگان باشد را باید تخلیه و به مرزهای بین الملل رجوع کنیم .انگاری همه دولت ها از نظر جناب ناطق گنه کار بودند الا دولت اعتدالی که همه بدبختی ما ایرانی ها از بی تدبیری ایشان است .اگر آن روز قطعنامه سازمان ملل را کاغذ پاره قلمداد نکرده بودند پرونده هسته ای ایران با راهنمایی حضرت آقا هرگز به شورای امنیت ارجاع نمی شد هرگز هیچ ابرقدرت جرات منزوی کردن ایران اسلامی را نداشت مضاعف اینکه این سایت وزین جای برای درددل رزمندگان و احقاق حقوق پایمال شده ماست نه اینکه تمام سعی و تلاش مان این باشد که از الان وارد انتخابات آینده شویم .و همه را بد و فقط احمدی نژاد را پاکدست قلمداد کنیم کسی که 11 روز قهر کرد و دولت را رها نمود .کسی که باعث آبروریزی در صحن علنی مجلس را رقم زد . لذا ضمن پوزش از همه دردمندان جانباز و رزمندگان مظلوم .اینکه به مسئولین نامه می نویسند بسیار خوب است اما هیچ دردی را دوا نکرده و نخواهد کرد .چون تجربه این چند سال ثابت کرده که هیچیک از مسئولان نه به این سایت رجوع دارند و نه اینکه جواب میدن لذا فقط به شبکه های تصویری ملی . روزنامه و اخبار ها پیامک ارسال بفرمایید جزء این دست مان به هیچ جای نخواهد رسید ..متعاقبا از همه همرزمان عزیزم پوزش میخواهم
درود خدابربرادر محمدی عزیزکه به بهترین شکل ممکن وضعیت رزمندگان اسلام را تحلیل فرمودید.جناب محمدی اگر تمایل دارید. تلفنی یانشان شبکه اجتماعی رااعلام فرمایید تا سایر همسنگران بتوانند با شما تشریک مساعی داشته باشند. ارادتمند فولادی
کمسیون عالی سپاه شیمیایی مرا تایید کرده بنیادشهید مرا صفردرصد دانسته اعتراض کردم.درکمیسیون تجدیدنظر چهارپزشک جمعا سه دقیقه برای معاینه من وقت گذاردند. کمیسیون بنظر میرسد. فرمایشی مافیایی وازقبل برایش خط مشی تعریف کرده اند. بخاطر تامین مخارج زندگی وداروهایم فرزند شانزده ساله ام ترک تحصیل کرده. دلم کباب شده. شرمنده خانواده شده ام.گمان نمیکردم سرنوشت ما به اینجا بکشد. اما به لطف و عنایت خداوندی صبر جمیل پیشه کرده ام.درعین بیکاری بیماری بدهکاری توکل به خدا.
با سلام ، برادر سيد حسن محمدي رزمنده و همسنگر لطف كنيد ادرس پستي اقاي سردار نقدي را از همين كامنت إرسال نماييد ، با تشكر
بسمه تعالی
محضر برادر گرامی سردار نقدی سرباز وفادار ولایت و رهبری
سلام علیکم
احتراما به استحضار می رساند اینجانب جانباز قطع نخاع هفتاد درصد ساکن خطه گرم جنوب که در سال 1360 در حالی که بیش از از 18سال سن نداشتم به فرمان امام خمینی رحمت الله علیه توسط بسیج مستضعفان عازم جبهه حق علیه باطل شده ودر عملیات ازاد سازی ابادان (ثامن الاائمه مجروح شدم .گرچه دو بار دیگر با شرایط جانبازی و بر روی ویلچر عازم جبهه های حق علیه باطل شدم و در لشکر 19 فجر در قسمت تعاون حضور داشتم.لاکن تا کنون نه بسیج ونه سپاه پاسداران هیچگونه تعهدی وخدمتی برای جانبازان بسیجی نداشته .حتی قانون خدمات هماهنگ را در حق ما عمل نکرده.گرچه هدف از رفتن به جبهه دفاع از مملکت ونظام مقدس جمهوری اسلامی به فرمان امام خمینی وایین اسلام ناب محمدی بود وهست.اما این انصاف است که جانبازان بسیجی که داوطلب دفاع از ناموس کشور کردند مورد بی توجهی وکم لطفی ارگانی که پدر انها حساب می شود قرار گیرد.جواب خانواده وفرزاندانمان را چه بدهیم.می گویند شما کجای این دایره حمایت نظام هستی چرا کسی جویای حال شما نمی شود.مگر شما را نمی بینند.وقتی مستند حمایت از معلواین جنگی کشورهای خارجی از تلویزیون پخش می شود .ما شرمسار خانواده می شویم.سردار عزیز عمر ما از پنجاه گذشته تمام دنیا را به یک نخاعی بدهند برایش اهمیتی ندارد.وهیچگونه استفاده ای از مادیات برایش ندارد.بخصوص در این سن وسال که خانه نشین شده اند.حداقل حمایت معنوی ودلداری وسرکشی وحرمتی می گذاشتند.ایا شما این مطالب را مطلع هستید.ایا شما حرمت نگه می دارید.جانبازان بسیجی مستضف ومحروم ومظلوم جامعه هستند.خدایا بین ما وانهایی که در حق ما جفا می کنند خود حکم کن
دستورالعمل سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان را که توسط ستاد کل ابلاغ شده و مهلت 1 ماهه جهت اجرا تعیین شده پس از 5 ماه از آن اجرایی نشده پیگیری کنید
بنام خدا
سلام برادر عزیرم احمدی اولا ان سند را دوباره مطالعه فرمایید هیچگونه امتیاز الزام اوری برای عزیزان رزمنده در ان دیده نمیشود بعضا کار کروهی متشکل از ده یا یازده نهاد و وزارتخانه باید این سند بی مصرف را عملیاتی نمایند در ثانی متوالی رزمندگان در این سند مشخص نیست . مثلا بنیاد مسئول عزیران جانباز و ازاده و خانواده محترم شهدا میباشد اما در این سند اصلا متوالی برای اجرای مصوبات کارگروه وجود ندارد . در ثانی شاهکار این سند بی ارزش . ناکارامد . شفارشی . بی ارزش . که تنها کاغذهای ان بدرد لبو فروشیهای زمان خردسالی ما میخورد . این بند است که مصوبات این سند در صورت وجود امکانات مالی امکان پذیر است.. این سند بسیار توهین امیز تر از مصوبه سال ۸۶ میباشد که رزمندکان را از مجموعه ایثارگران خارج نمودند . اقای ساقی شما مقاله حقیر را در زمان درج نمودید چندین نامه به تمام نهادهای متولی از ریاست جمهوری . سپاه و ...... نهایتا بیت رهبری با عنوان نام و منصب اجتماعی ما بعنوان ایثارگر را بما برگردانید را نه تنها نوشته بلکه بصورت ایمیل برایشان ارسال نمودم تنها یکی از مقامات توسط تلفن موکدا و تحکیم امیز فرمودند در اینگونه موارد که باعث تهیج رزمندگان میشود بیش ازاین اصرار نفرمایید . پس شما برادر عزیزم نیز خواهش میکنم در خصوص حقتان دخالت نکنید
امیدوارم.این.نامه.هم.سنگر.عزیزمو.مسئولین.شنیده.باشندیادتان.رفته.نه.یادتان.نرفته.از هرف.امام.که.فرمودند.نگزاریدپیش.کسوتان وجهادوشهادت.درپیچ وخم.روزگار لح. شونند.ولی.هرجاکه.این.هرف.به.نفع.مسعولان.باشد.ازاین.پیام.امام.سوء استفاده.مکنندولی.اگربه زررشان.باشد.میگن.نه.امام.همچین.پیامی.نداده.امیدوارم.مسعولین.تادیرنشده.حق.این.پا.برهنگان.دوران.دفاع.مقدس.رامحقق.کنند و رزمندگان.دوران.دفاع رافراموش.نکنند.چون.همین.بسیجان.بودند.که.اسایش.وامنیت.امروزرا.فراهم.کردندلازم.به.ذکرایت.که.هر.وقت.لازم.باشد. باز.همین.بسیجیان.هستند.که.بایک.دصتور.امام.خامنه.ای.دشمن.رادرهمان.نقطه.خفه.خواهد.کرد.بااحترام.بسیجی.زجرکشیدی.دوران.دفاع.
قاسمعلی.خدابنده
با سلام ودرود خدمت ایسارگران خوشبحال جانبازان ارتش حداقل مسلولین ارتش بفکرشان هستند یه جواب به جانبازان میدهند سربازان ارتش حق ایسارگران ماه سربازان سپاه مسعولین بزرگوارسپاه نه بفکرمان هستند ونه جوابی میدهند ده سال کمک معیشت بگیرهستم ازماهی 150هزارتومان الان ماهی 400 هزارتومان هرجامیرم میگویند تعداد سربازان شما زیاداست اعتبار نداریم دولت محترم بوجه نمیده چونکه حقوق بزرگواران کم نشود جانبازان زیر25درصد ازامارخارج شدند بدشانسی آوردن
بنام خدا
سئوالی است که ذهن حقیر را درگیر نموده سازمانهای نظامی مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی وظایفشان کاملا مشخض است چه در زمان دفاع و چه در زمان صلح اما سازمان بسیج مستعضفبن که پس از جنک از بسیج سپاه پاسداران به این نام تغییر نام داد .در زمان جنگ وظیفه ان سازمان دهی نیروهای دواطلب و اعزام انها پس از اموزشات نظامی به میادین دفاع بوده . اما حال کار این سازمان عریض و طویل چیست عزیزان بسیجی که از اقشار مختلف جامع هستند بلا استثنا ( مگر فرماندهان ان که از عزیزان پاسدار ) میباشند و یقیننا حفوق خود را از سپاه دریافت میدارند . حقوقی نمیکردند و در حال حاضر هیچگونه جذب و سازماندهی و اعزام بصورت جدی وجود ندارد اذا بودجه ۱۰۷۰ میلیاردی این یازمان در خصوص چه امری بکار میرود ؟ دوستانی که در خصوص هزینه این مبلغ اگاهی دارند ما را نیز اکاه نمایند خوشحال میشویم ‌ تشکیل کردانهای یا زهرا ( س)برای خواهران و گردانهای یاحسین ( ع) برای برادران بیشتر شبیه نوعی نمایش بود تا امادگی دفاعی و تداوم اموزش که انهم سالهاست از ان خبری نیست .این هزینه بابت چیست ؟ ن
بسم الله الرحمن الرحيم.
حضرت رسول اكرم(ص) ميفرمائيد.

مَنْ أَخَذَ لِلْمَظْلومِ مِنَ الظّالِمِ كانَ مَعىَ فِى الْجَنَّةِ مصاحُبا؛


هر كس داد مظلوم را از ظالم بگيرد، در بهشت با من يار و هم‏نشين باشد.
درمظلوميت رزمندگان ايثارگركه فداكاريها ورشادت ها وازخودگذشتگي ها وجانفشاني هاي آنان برهمگان ثابت شده است.هيچ شكي نيست.وباتوجه به اينكه ريشه مجاهدت درراه خدارزمندگي ميباشد.وهيچ چيزي بدون ريشه زنده نمي ماند.واقعا جاي تاسف دارد.كه بعدازگذشت 27سال ازدفاع مقدس اين عزيزان ازلحاظ قانوني هيچگونه حق وحقوقي ندارند.ودرعمل هيچكس به فكراين عزيزان نيست.
همسنگراني كه آدرس تماس بامسئولين رامي خواستند.درسايت گوگل وارد شوند.وبنويسند.تماس با مسئولين وكليك نمائيند.ميتواندبطورمستقيم با تمام مسئولين تماس بگيريند.التماس دعا.باكمال تشكروقدرداني ازسايت پرمخاطب فاش نيوز.
سلام ،
اگرقراربودبرای بچه های جبهه وجنگ کاری بکنند،همون سال٨۶میکردند.ازلحظه ای که کلمه ایثارگر
ازروی رزمندگان حذف وبه عنوان جامعه هدف درقوانین منظورشدندبایدعزیزان می فهمیدیدکه
بچه های رزمنده به تاریخ پیوستند،مگریادتان رفته که آقای محمدرضاباهنرچندسال مبارزه کردتا این حق بچه های جنگ رسمیت پیدانکنه وبه بهانه بارمالی چندسالاین لایحه رابالابی مجلس مسکوت
نگهداشت وپس ازاقدام چندین نماینده دلسوزمجبورشدندکه لایحه رادرصحن مجلس عنوان کنند.
وبلاخره یک قانون دست وپاشکسته ای سرهم کردن به نام رزمندگان معسرودراصل جامعه هدف
واین شدرٱفتی درحق نسل سوخته جنگ،آنهم باپوشش بیمه سلامت که آنهم با باری پرمنت برسراین
قشرمظلوم.وااکنون هم باپرداخت کمک معیشتی ۳۰درصدکمترازاصل مصوب مجلس و واریزآن
باگذشت پنج الی شش روز ازبرج.
عزیزان رزمنده من هم یکی ازشماهام،دیگه خسته شدم ازبسگی پیگیرموضوع ازطریق سپاه،مجلس
و.....و....شدم.دیگه سپردم به خدا،حداقل میدونم که بالاترازاون کسی دیگه نیست.....یاعلی
سلام با تشکر از متن باارزش و پر محتواي شما برادر رزمنده سيد حسين محمدي و نظر ارزشمند معلم جانباز که تاييد و تاکيد فرمودند و همينطور دلنوشته برادر رضا زاهدي که مثل هميشه حرف دل همه جانبازان را به رشته تحرير مي اورند ... به همه دست مريضا ميگويم بنظر بنده بايد در کانال تلگرام گروهي را تشکيل بدهيم تحت عنوان جانبازان زير 25 درصد و رزمندگان دفاع مقدس البته سايت ارزشي فاش نيوز کارنامه بسيار درخشاني دارد اما ما نبايد اکتفا کنيم ... منتظر کانال تلگرام هستيم
با سلام واحترام جانا سخن از دل تنگ ما می گویی . من سوالی دارم یک نفر آزاد در آخر ین روزهای جنگ به اسارت دشمن درآمد و بعد هم آزاد شده ،ایشان چه فرقی با یک رزمنده 14ساله که از سال 62تا 67(علمیات مرصاد ) به صورت غیر متوالی در جبهه ها حضور داشته و ده ها بار باشهادت رویرو شده است .
من بار اولی که با سختی های فراوانی به جبهه رفتم چون سنم کم بود می ترسیدم از جبهه برم کردانند یک بار ازناحیه پا ترکش کوچکی خوردم به خاطر اینکه به پشت جبهه نروم مجروحیتم را مخفی کردم التبه این را می گویم ولی هیچ انتظار از کسی ندارم و الحمد در حد خودم از زندگی مادی راضی هستم فقط باب اطلاع عزیزان نوشتم تا مسئولین فکری بکنند
با سلام برادر بزرگوار وهم رزم عزیزم ازاینکه بااین شیوا وبا صلابت خواست برحق رزمندگان را به سمع ونظر هم رزممان در دوران دفاع مقدس برسانید متشکرم وخدا قوت . بله برادر عزیز خیلی از همرزمانمان آرزو به دل به دیار باقی شتافتند آنها هم ماندند باهزار مشکل روبرو هستند ومسٔولین محترم هراز گاهی یک قانون می نویسند به دستگاهها ابلاغ میکنند اما کو عمل کننده مثل اینکه قبل از ابلاغ سفارش می کنند که این قانون ابلاغ میشود ولی عمل نمی شود واقعا مسٔولین محترم به وصیت امام عزیزمان خوب عمل کردند که فرمودند نگذارید رزمندگان در‌پیچ خم زندگی گرفتار بمانند امیدوارم براردران به فکر رزمندگانهم باشند یا علی
سلام،
عزیزان رزمنده قراره یک کانالی بزنم مختص بچه های رزمنده درباب اطلاع رسانی ومسائلی درحوالی سندراهبردی و....و....اگرقابل دونستیدیاعلی.درضمن ازمسئولین فاش نیوزهم کمال تشکررادارم.
سلام.عالیه همه فعالیت دارندالاماها....حتماازفاش نیوزهم کمک ومشاوره بگیرید. باتشکر.
سلام دوستان
امیدوارم این تقریرات به سمع مسئولین برسد ونصب العین قراردهند البته لازم است یاداوری کنم
(وکادالفقر ان یکون الکفرا)این موضوع حتی مربوط به ایثارگران نیز نمیباشد زیرا فقر به کل جامعه تسریع یافته است واز طرفی حقوقهای نجومی غیر متعارف در بین اذهان تضاد ماهوی از مفهوم عدالت اسلامی ایجاد کرده است لذا مسئولین خرد ورز رااقدامی انقلابی لازم است
بسمه تعالي.

متولیان امور، فراموش کرده‌اند که تمامیت ارضی، ثبات، امنیت، اقتدار، عزت و آبروی کشور و صلابت نظام مرهون کدام قشر است. حتی از یاد برده‌اند که آسودگی، ثروت، لذت، رشد و پست و مقام خویش را وامدار چه کسانی هستند. اگر جز این بود، رزمندگان حقیقی را که استخوانشان در جنگ و عوارضش خردشده است و باید در اولویت هرگونه رسیدگی باشند.
اگرواقعا مسئولين به كاراين عزيزان اعتقاد قلبي داشتند.ودرگفته هايشان صادق بودند.
بعدازگذشت 27سال ازدفاع مقدس اين عزيزان درقوانين ومقررات جايگاهي داشتند.
با تشكرفراوان ازفاش نيوز.
سلام و عرض ادب خدمت برادر عزیزم سردار نقدی هر انجه برادر عزیزمان محمدی اظهار داشته اند کاملا درست است از زمان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران عزیز هیج توجهی به ایثارگران نمی شود و انها را به فراموشی سپرده شده اند وهیج گونه مشکلات ما ایثارگران تا کنون حل نشده است بعد ۲۷ سال هنوز با مشکلات دست و پنجه می زنیم اری سردار عزیز نقدی بنده یک جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس شاغل در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای هزینه های درمان دندان های اسیب دیده از جنگ درمان ایمپلنت داندانپزشکی به امور ایثارگران دانشگاه مراجعه نمودم که اظهار داشتند پرداخت هزینه درمان با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است که با مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار می نمایند جون کارمند دانشگاه علوم پزشکی هستی هزینه های درمان باید دانشگاه پرداخت کند بعد از ۳۷ سال هنوز قوانین و مقررات جانبازان دستخوش تغییر ودست به دست می شود هر جند بنده تا کنون موفق به درمان نشده ام حال این حه ارزشی است که باید برای دریافت هزینه درمان باید سرگردان بود و سایر مشکلات که جای ان وقت زیادی را می خواهد و مسئولی که وجدان درونی داشته باشد و به توجه کند هنوز ندیدیم اقای ریاست محترم جمهور هم هر انجه درخواست نمودیم خبری نشد و وزیر محترم بهداشت جناب اقای دکتر هاشمی هم هیح توجه واهمیتی به خواسته و مشکلات ما ندارند و تا کنون با امور ایثارگران وزارت بهداشت و درمان مکاتبه وصحبت نمودیم که به مشکلات ایثارگران توجه و رسیدگی نمایند که اظهار نمودند پیگیری و حل خواهد شد متاسفانه تا کنون هیچ ترتیب اثری حاصل نشده است از ناله و درد شدید به کجا داد خود را ببریم و به جه کسی بگویم که توجه کند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
این دومین نظرمن دراین ستون است.دوستان همه ماخوب میدونیم.این بودجه ای که کسری داره وبه ایثارگران معسر تعلق دارد.اونقدرمبلغ بالایی نیست که کلانظام نه تنها دولت ازپرداخت کامل آن عاجز باشد.حالا چرامنظوری ازکاهش عمدی این کمک معیشت دارند را هم ما میدانیم هم کسانی که براین فشار اضافه کردند.اگرجناب سردارنقدی واقعا قصدکمک دارندازخودشروع کنندوازمقدار حقوق خودگذشت کنندودیگرسرداران هم همینطور.واقعا کجای کشوریا کشوری سراغ دارید با۴۵۰هزارتومان بشودفقط زنده ماند.من مثل بعضی دوستان که حداقل حقوق یک میلیون تومان میگیرند وشعارمیدهندنبایدمااینقدرضعف نشان بدهیم.نیستم. چون این افرادتا مانندمافقط برای زنده ماندن محتاج همین چندرغاز نباشند.قادربه درک مانخواهندبود.پس برای حفظ کرامت انسانی خودتان هم شده ازسمت خواستن دست بکشید.دیدیدمن برای هزینه صدورپاسپورت وبلیط اتوبوس کربلا ازسردارتقاضاکردم ولی مانندهمیشه بی پاسخ ماند.ولی چندهزار برابرش را.... خرج میکنند
دوستان عزیزی که فرمودندکانال تلگرامی همه حاضریم مثل سایت وزین فاشنیوزدرکانال تلگرامی هم جهت احقاق حقمان فعالیت کنیم تاشایدمسولین ازخواب زورکی بیدارشوند.............
ارتش تمام کارهاش روی نظمه،،،اماارگان های دیگه نظم ارتش رو ندارن!
با سلام بر نویسنده محترم همه مطالب کاملا درست و بحق است فقط مخاطب به نظر من باید برای مسئولین مرتبط با همین موضوع انتخاب می شد . ریاست جمهوری و یا بنیاد و یا سپاه وارتش و نمایندگان مجلس و..... راستی چرا سردار نقدی را انتخاب کرده اید ؟!
چون سردار نقدي فرمانده ما بسجيان هستند بنابراين ما از ايشان خيلي خيلي بيشتر از سايرين توقع رسيدگي داريم ثانيا ايشان فردي دلسوز نظام هستند و ما را درک ميکنند ...انشالله خواهيد ديد در چند ماه چگونه وضع ما متحول خواهد شد خصوصا جانبازان زير 25 درصد و دانشجو که خودشان توان پرداخت هزينه دانشگاه را ندارند ... انشاالله
من هم یک بسیجی هستم
باسلام.و عرض ادب حضور محترم همه شهدا جانبازان ازادگان رزمندگان لازم است به اطلاع برسانم رزمندگان عزیز ی فکری بحال خودتان بکنید به هوای اینکه مسولین بخوان ی روزی بشما صدقه بدن واینسین چون بودجه ندارن شانس ما بدبختا همیشه دز از گربه رو میزنه به بودجه همه سرکاریم کسیم بدادمان نمیرسه وقتی تو استخدام ها از ایثارگران فاصله میگرند فقط حرف میزنند شعار میدن از گربه رو دز وارد میشه حقش بود این مملکت بدست اونایکه جنگ اداره کردن مملکتو اداره میکردن ایران گلستان بود چون برا وطنشان دلشان میسوخت برا وطنشان بها داد بودن قدر وطنشون میدونستن نه ی عده امدن سرحاضر کرده مملکتم بمسیر دیگری هدایت کردن از راه شهدا و ایثارگران دور کردن ولی خدا بفریادتان برسد با این بی عدالتی های که میکنید حق این رزمنده ها کجا رفت رهبر معظم داد خودشو میکنه ولی کو گوش شنوا اگر راست میگتو انقلابی هستید انقلابی عمل کنید انقلابی یعنی عدالت انقلابی یعنی اشرافی گری نبودن اینو رهبر فرزانه انقلاب فرمودن حالا شما سابت کنید کی انقلابی کی انقلابی کار میکند
من تا حالا فکر میکردم چرا مسولان ما گوش شنوا ندارند ولی از وقتی فیشهای حقوق نجومی این خدمت گذاران به نظام و ملت! رو شد متوجه شدم خب منم اگه ماهایانه بطور متوسط ۳۰۰ میلیون درآمد داشتم جا داشت که یک برنامه ریزی برای این همه پول داشته باشم مثل خرید ملک در خارج کشور و یا سرمایه گذاری و خرید سهام شرکتهای خارجی در بورسهای بین اامللی و..... حالا به نظر شما زشت نیست ما از یه مسولی یا از مسولان که اینقدر سرشون شلوغه و مدام به فکر این هستند که چطور ثروتشون رو برای روز مبادا! از کشور خارج کنن و کلی دغدغه دیگه بخواهیم به وضعیت ما بعد از گذشت بیش از ۳۰ سال از مجروحیتمون رسیدگی کنن و راهکار داشته باشن اگه زرنگید پیشنهاد بدید تا این بنده خداها بینن کجا راحت میتونن سرمایه گذاری کنن تا ثروتشون چندین برابر بشه خدارو چی دیدی شاید ماهم خواستند برای نگهبانی از ویلا و شرکتهاشون یا استخدام نظافت چی و هرچیز دیگری که واقعا ما ازپسش بر میاییم و فقط میتونن به ما اعتماد کنن!
متاسفاه هنوز یک دایره و بانک اطلاعاتی دقیقی نیست واحدی نیست که همه اثارگران را رصد کند ارتش بنیاد شهید نیروی انتظامی هر کدام تسهیلات خاصی میدهند سپاه هم که نسبت به اعزام کنندگان خود بی تفاوت است تبعیض اینگونه حاصل میشود
رزمندگان همان کسانی هستند که در جبهه ها اکشور ایران را از دست دشمنان کور دل حفظ کردن پس چرا این همه تفاوت در امتیاز با جانبازان دارن اگر رزمنده جبهه نبود آیا شهید وجانباز بود همین رزمندگان بودن که شهید وجانباز شده اند به فکر رزمنده هم باشید
خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران



سلام علیکم. با تحیت و آرزوی سلامتی



به اطلاع میرسانداینجانب فرزند و مقیم شهر قهرمان ایران، خرمشهر میباشم. سالها در کسوت پاسداری چه در قبل جنگ و طول جنگ در لباس خدمتگذاری ملت و کشورم بودم. سالها پیش بدلیل بیماری پدرم و هم اینکه مجروحیت های متعدد جنگ و 3 نوبت شیمیایی شدن و دو مرحله موج انفجار خوردن، که باعث از بین رفتن قدرت جسمی و روحیم شده بود و مصرف داروهای متنوع شیمیایی و آنتی بیوتیک های قوی وووو تا بدانجا که روزانه 57 الی 80 قرص مصرف میکردم و هنوز نیز اینچنین است ، از سپاه استعفا دادم که با سختی موافقت شد. به کویت رفتم تا کمی کمک خرج زندگی سخت خود و خانواده و پدر مریضم باشم. چند سالی آنجا بودم تا اینکه به جرم شیعه بودن و اینکه جاسوس سپاه هستی(گزارش آنرا به اداره اطلاعات شهرستان خرمشهر دادم که تا کنون جوابی دریافت نکردم)محترمانه از من خواستند که کویت را ترک کنم. چون شریک کویتی من که از معاونین وزیر کشور کویت و سپهبد ارتش بود خیلی تلاش کرد که من بمانم او را نیز متهم به جاسوسی برای ایران کردند و از کار بازنشسته شد. من به ایران بازگشتم و جناب آقای جنتی سفیر وقت ایران در کویت قول داد پیگیری کند که تا بحال نتیجه ای به من نداده اند. فوت پدر و سرپرستی خانواده خود و خواهرانم، باعث گردید از دوستان، بانک، ووو قرضهای بیشماری بگیرم که غالب آنها هنوز طلب دارند. بیکاری ، مصرف داروهای اعصاب ، بستری شدن های مکرر، فشاررا بر من می افزود. بارها به حضرت جنابعالی نامه نوشتم که فکر میکنم تقدیم نگردیده است. از شما استدعا دارم بخاطر مادرم فاطمه زهرا (س) و خون برادران شهیدم و اینکه همیشه دوران ،،سرباز شما بوده ام دستور دهید بنیاد پرونده ای برایم بگشاید تا حتی المقدور دارو هایم را رایگان بگیرم و اگر امکان دارد حقوقی در حد قوت لا یموت بدهندو هر آنچه که حضرتعالی مقدر فرمایید تا از زیر دین کمر شکن و حیا و خجالت از عزیزان بیرون آیم. تا کنون از حقوق همسر بازنشسته ام با سه فرزند که حدودا هشتصد و اندی هزار تومان است گذران زندگی میکنیم. بعضی موارد خدمتتان معروض و زحت کم میکنم
1-برادر دو شهید جنگ- 8 نوبت مجروحیت- تمام سالهای جنگ درجبهه- قبل جنگ در درگیریهای متعدد با ضد انقلاب و خلق عرب و سرحدات کشور-2 نوبت مجروحیت شیمیایی. این مطالب را بیشاز چند مرحله به دفتر آقا فرستاده ام که تاثیری نداشت. اینجا هم میفرستم. شاید فرجی شود. خدا مرا ببخشد بخاطر این اصرارها. پروردگارا: مرا نزد خود بخوان تا پیش تو شکایت کنم نه بندگانت......

به نام خداآیامی خواهید پیرتراز این بشویم تا حق ما جانبازان زیر بیست وپنج درصد را بدهید پنج درصد با بیست وپنج درصد هیچ فرقی ندارد کلمه معسر راهم حذف کنید که در شا ن جانبازان ورزمندگان نیست
باسلام درودبه ارواح طيبهه شهدا الخصوص امام راهلمان بنيان گذارجمهوري اسلامي ايران وباسلام درودبه مقام معضم رهبري فرماندهي كل قوا . اينجانب رزمنده جانباز بيست درصدجنگ تحميلي باسحضار ميرسانم دو فرزندم دردانشگاه قبول شدند يكيدانشگاه سراسري ودگر دانشگاه ازاد قبول شدند به دانشگاه مراجهه كردم گفتم من 20/جانباز هستم متوانماز اين دانشگاه فرزندخودرا به دانشگاه شهرستان خود انتقال دهم.گفتند نه بايد جنبازي شما بلاي25/باشد .دران لحضه فرزندم به من نگاه كردگفته بابامگرشما جانبازجنگ تحميلي نيستي شما چه فرفي با انها داريد جوابي پيدا نكردم شرمنده بفرذندم نگاه كردم لطفا شما مسئولين محترم به فكر ما باشين تابيشتر پيش فرزندما شرمنده نباشيم باتشكر التماس دعا
نامه ام را برای حضرت حق (خدا) مینویسم.. پس از 32سال فارغ شدن از جنگ که دفاع مقدس نام گرفت. پس حق بود وما وضیفه دانسته در این دفاع حضورپیداکنیم..........
اما خداوندا تو خود شاهدی وشاهدباش بخاطر حضور در جبهه امروز چنان ذلیلم که نه توان درمان داشته ونه تمکن مالی و امرارمعاش !!! شکایتم رانزد تو اورده ام...یاارحم الراحمین
من از سال ۵۷ در کمیته مردمی شوش بودم و با وجود کمی سن وظیفه ام میدانستم سهمی هر چند کم داشته باشم. سال ۵۸ کادر سپاه شدم. هنوز پانزده سالم تمام نشده بود. استخدامم را تا رسیدن به پانزده سال گویا به تعلیق انداخته بوده اند. بعد از فتح المبین مستعفی شدم اما بار دیگر بصورت بسیجی در عملیات والفجر مقدماتی بودم.پس از آن دچار بیماری شدم که ناشناخته بود.و مجددا شروع به درس خواندن کردم پیش از قطع نامه سربازی رفتم و باز نه ماه پر جبهه بودم. در حال حاضر شغلی ندارم و همه سعیم اینست بیماری پی تی اس دی بر من غلبه نکند.باقی ماجرا اینکه همه چیز را به خدا سپرده ام. خواستم حداقل گفته باشم که برای جانبازی خواستم اقدام کنم ولی هیچکس تحویلم نگرفت و گفتند از کجا معلوم از جبهه بیمار شده ای؟ ما مدرک میسناسیم.و تاووانش را داده، چون به هزینه خودم به روانپزشک رفته بودم. همیشه خودم برای خودم شغل دستو پا میکرده ام و انتظار مساعدت نداشته ام.اما نمیدانم میدانید بریدن یعنی چه؟ میدانید مدام در ترس و اضطراب بودن بر اثر پی تی اس دی یعنی چه؟ به کجای این شب تیره بیاویزم قبای ژنده خود را؟ نمی دانم شاید هم، تقصیرمان این است که از جانمان گذشتیم تا شاید بشود که میهنی ایده ال داشته باشیم.
سلام بسیجی فراموش شده ای هستم که بخاطر خداودل خودم وآنچه آنزمان مثل فیلم ازجلوی چشمان من وخیلیها مثل خودم گذشت پشت خانواده درس زندگی .....کردیم ورفتیم دنبال عقاید اعتقادات خودمان 8ماه 28روزبسیج داوطلب21ماه خدمت وظیفه درسالهای62/63/66درتیپ نبی اکرم(ص)خدمت کردم تاخداقبول کنددرعملیاتولفجر5 چنگوله اولین جایی بود که فرستادن درحلبچه براثرترکش خمپاره دشمن کلیه سمت راست بدنم راتخلیه وپای راستم شکست وبجای پذیرش مارااعزامی ثبت کندمراجعه ثبت کرده بعدازمرصاد4/11/67بعدازجنگ ماراتسویه کردن وتاکنون حتی 1باردرهیچ کجااسمی برده نشده من دیده بان توپخانه تیپ بودم دوره تخصصی مارابه مرکزآموزش توپخانه اصفهان اعزام کردن که بعداز3ماه بارتبه عالی به تیپ وبعدبه سردشت اعزام کردن الان دیگه اسمی ازماها نیست این 10 باره درخواست کمک کردم ولی هیچ جوابی نگرفتم چرا جان امام زمان فکری بحال مابکنیدخیلیها بدون مدرک الان حقوق وامکانات برایشان درست کرده انداما........
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi