شناسه خبر : 47663
سه شنبه 29 تير 1395 , 12:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برجام، تصمیمی عجولانه به نفع دشمن!

محسن ناطق- دیپلمات های برجام چند سال ضمن دریافت حق ماموریت و اقامت در لوکس ترین هتل های دنیا بشدت از دستاورد بی فایده برجام دفاع می کنند. چطور انتظار دارند رزمندگان و جانبازانی که سالها در بدترین شرایط بین مرگ و زندگی در میدان جنگ حضور داشتند و بزرگ ترین دستاورد تاریخ اسلام را رقم زدند بروند فراموش کنند و هیچگونه حقی را مطالبه نکنند؟

 اقدام عجولانه اجرای یکطرفه برجام در تخریب صنعت هسته ای کشور موضوعی تکراری بوده، زیرا در دفاع مقدس نیز پس از قبول قطعنامه هنگامی که نیروهای ایران جزیره فاو و مجنون و شهرهای بصره و مندلی و خانقین را در محاصره داشتند و رژیم بعثی در یک قدمی سقوط کامل قرار داشت آنجا هم مسئولان ایرانی عجولانه اقدام کردند و قبل از اجرای شروط قطعنامه توسط رژیم بعثی عراق مسئولان ایرانی بلافاصله محاصره و استیلای قدرت نظامی را که با ایمان و خون هزاران شهید و جانباز به دست آمده بود، ترک کردند و به مرزها بازگشتند.

 به این ترتیب رژیم بعثی پس از قبول قطعنامه از نابودی حتمی نجات پیدا کرد و چند نوبت به مرزها هجوم آورد و عملیات مرصاد را رقم زد علیرغم پیروزی رزمندگان متاسفانه وادار به عقب نشینی و نابودی غرامت و سایر شروط قطعنامه شدند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام

...

محسن ناطق عزیز .

آرام باش .

آرامتر .

هوا گرمه .

تشنگی تحمل را خصم است .

سلامت باشی دلاور .

فاش نیوز عزیز هم .

در و تخته گران است ؟!

و میوه گرانتر .

...

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi