شناسه خبر : 47682
چهارشنبه 30 تير 1395 , 09:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید جاویدالاثر محمدرضا یعقوبی؛

این‌شهید ازرفیقش چه قولی گرفت؟

نمی‌دانم آیا ما باید به خانواده شهید یعقوبی تسلیت بگوییم یا او به ما و همرزمانش تسلیت بگوید

زکریا عاطفی در مراسم نمادین تدفین شهید جاویدالاثر محمدرضا یعقوبی مدافع حرم در گلزار شهدای این شهرستان اظهار کرد: شهید محمدرضا یعقوبی از بنده قول گرفته بود در مراسم شهادتش سخن بگویم.

وی سخن گفتن درباره شهید یعقوبی را سخت دانست و گفت: به خاطر قولی که به این شهید داده‌ام سخن می‌گویم که این شهید ذره‌ای به مال دنیا وابسته نبود و در دوران دفاع مقدس بیش از ۵۰ ماه جنگید و دوست و همرزم شهید املاکی بود.

همرزم شهید یعقوبی با بیان اینکه هر جا شهید املاکی به وجود یعقوبی نیاز داشت، او بلافاصله حاضر بود، گفت: معرفت شناسی، بصیرت دینی و سیاسی از ویژگی‌های مهم شیعه است و شهید یعقوبی این خصوصیات را داشت.

وی با بیان اینکه شهید محمدرضا یعقوبی به افضل معرفت رسید و بصیرت پیدا کرده بود، خاطرنشان کرد: زمانی که از شهید می‌پرسیدیم چه می‌کنی، پاسخ می‌داد نیامدم که دوباره برگردم و اگر پس از ماموریتم قرار باشد برگردم می‌مانم و ماندنم را تمدید می‌کنم.

عاطفی با بیان اینکه شهید در سوریه آرام و قرار نداشت، گفت: این شهید و امثال او افتخارات بسیاری آفریدند و خوش درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه شهید محمدرضا یعقوبی در خط مقدم بود، یادآور شد: این شهید بسیار شجاع، متدین، اهل نماز و روزه و خمس بود و طبق گفته همسرش این شهید همواره آرزوی مبارزه با صهیونیست را داشت و هر زمان که با رفتنش مخالفت می‌شد به ما می‌گفت اگر اجازه ندهید بروم سر پل صراط یقه شما را می‌گیرم.

همرزم شهید یعقوبی گفت: نمی‌دانم آیا ما باید به خانواده شهید یعقوبی تسلیت بگوییم یا او به ما و همرزمانش تسلیت بگوید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi