شناسه خبر : 47716
چهارشنبه 30 تير 1395 , 15:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فاصله گرفتیم و نفهمیدیم ...

فاصله از شهدا گرفتیم که امروز گریبانمان را ولنگاری های فرهنگی و سیاسی گرفته است . هر جایی که مشکلی برای مان پیش بیاید این شهدا این عزیزان گروه گروه خودشان را می رسانند که تلنگری باشد تا ما به خود بیائیم .

ذوالفقار بابایی - « بسم رب الشهدا و الصدیقین» حضرت امام (ره) فرمودند: نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

نااهل کیست؟ اصلاً نااهل از کجا سرچشمه گرفته، خدا بیامرزدش حضرت امام (ره) آن پیر جماران فکر امروز را می کردند می دانستند که عده ای فقط به فکر خودشان و خانواده شان هستند . می دانستند که عده ای اصلاًکار نمی کنند. فقط اداره را اشغال کردند. میز و صندلی و پُست را اشغال کردند وگرنه چرا باید یک مدیر در اداره ای که نهاد انقلابی است مالی 16 میلیون حقوق بگیرد ؟

کدام کارمند برای شهدا، جانبازان، ایثارگران کار می کند؟ فقط اسمش را گذاشته کارمند بنیاد شهید وگرنه اگر شهیدی یا جانبازی یا ایثارگری نباشد این اداره را باید تخته کرد ؟ چرا باید کارمند بنیاد شهید ماهی 5 میلیون حقوق بگیرد به خاطر چه؟ کدام کار را انجام داده؟ کدام قدم مثبت را انجام داده ؟ چند تا مزار شهدا را می خواهید معرفی کنم در شهرستان های پاوه ، سروآباد، مریوان، باینگان، نوسود، نودشه، سنندج، کامیاران ، روانسر، جوانرود و روستاهای تابعه چند تا جانباز معرفی کنم ؟ چند تا ایثارگر معرفی کنم؟ چرا باید مزار شهیده یا وضع حمل که نان برای رزمندگان می پخت توسط ترکش توپ دشمن به شهادت  می رسد و همراه با فرزند به دنیا نیامده اش به خاک سپرده شود ولی هنوز بعد از 36 یا 37 ساله بدون سنگ مزار بماند و چرا باید مزار شهید 13 ساله و 17 ساله و 57 ساله ، 50 ساله و غیره سازماندهی نشده باشد؟

چرا باید کتاب شهدا که در بنیاد شهید به مدت 5 سال این دست به دست توسط مدیران و مسئولان و مسئولین و کارمندان بنیاد در ساختمان های بنیاد شهید طبقه به طبقه اتاق به اتاق از این مدیر به آن مدیر از این مسئول به آن کارمند از این کُمد به آن رئیس وقتی که کتاب شهدا یا نامه های سازماندهی مزار شهدا یا مشکل آقای جانباز ، ایثارگر یا همسر شهید یا درخواست فرزند شهید با خنده کارمندان و رئیس و مسئولان و مسئولین آن نهاد انقلابی می چرخد و مسخره می کنند آن وقت هست که کارمند و مسئولین آن نهاد انقلابی باید حقوق 3-4-5-10-7-8-9-15-16 میلیونی بگیرند . بایدم بگیرند چون جبهه نرفتند ، صدای توپ و آرپی جی و گلوله را نشنیده اند . فرزند شهید، فرزند جانباز، آزاده یا رزمنده یا ایثارگر نیستند. معنای این ها را نمی دانند . حالا دریافتی از کمیسیون های مختلف و شرکت هایی که از خون شهدا رسیده و متد و صندوق های ایثارگران و بانک دی و خدمات پزشکی رایگان آنها و سوء استفاده از ماشین هایی که از خون شهدا به نام شهدا و ایثارگران برای عروسی ها و مراسم های مجلسشان و فروشگاه هایی که به نام شهدا و ایثارگران است بماند اما کدام یک از کارمندان، مسئولان، مسئولین ، مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران می دانند شهدا چشم و چراغ این مملکتند . یعنی چه ؟! مشکل امروز ما دوری از مرام  و مسلک شهدا است . از عدم درک درست از جامعه و اسلام و انقلاب،  شهدا چراغند تا ما راه گم نکنیم. فانوس دریای طوفان زده  اند تا گم نشویم.

اما چه می شود گفت که شهدا را نیز مانند خیلی چیزهای باارزش دیگر فقط برای تزئین می خواهیم. برای آینده نگری ، شهدای ما بی نظیر است فقط قدری تأمل در وصایای آنها دنیایی حرف نگفته دارند.

حضرت امام (ره) در فرمایشاتشان می فرمایند: این وصیت نامه هایی که این عزیزان می نویسند مطالعه کنید . پنجاه سال عبادت کردید و خدا قبول کند یک روز هم یکی از این وصیت نامه ها را بگیرید و مطالعه کنید و فکر کنید.

عکس شهدا را می بینم و بر عکس شهدا عمل می کنیم .

فاصله از شهدا گرفتیم که امروز گریبانمان را ولنگاری های فرهنگی و سیاسی گرفته است . هر جایی که مشکلی برای مان پیش بیاید این شهدا این عزیزان گروه گروه خودشان را می رسانند که تلنگری باشد تا ما به خود بیائیم . اما ما غافلیم راه را گم کرده ایم .

فاصله گرفتیم از مسیر شهدا که امروز با خیالی آسوده ، برخی بیت المال را مال البیت کردند و بعد از خوردن بیت المال نوشابه تگری فرانسه و کوکاکولا و پپسی که خون آلوده را به جوان ها و مردم محروم مسلمان ایران تزریق کردند می نوشند و یک آروغ هم رویش نمی زنند و بعد فرزندان خلفشان می گویند اگر خوردم حق پدرمان از انقلاب بود.

این از فاصله گرفتن است که نفهمیدیم بعد از شهادت مهدی باکری فهمیدند که دو نفر از کارگران شهرداری را از جیب خودش حقوق می داده است. یا شهید طوسی که برنج سفره خانواده خود  و فامیل هایش را در روستای طوس جمع آوری می کرد و می گفت بچه های رزمنده یا فرزندان خمینی در جبهه ها نان ندارند بخورند آن وقت خانواده من برنج بخورند یا شهید عثمان فرشته باغ انجیر خود را قبل از رسیدن میوه به یک نفر پیشاپیش می فروخت تا شکم خانواده های محروم مردم روستاهای سروآباد و مریوان را سیر کند یا شهیدان نجیب پیران ویسه، شهید فاروق مقصودی و شهید ناصر صیفی دست به دست هم دادند باغ انگور خود را فروختند تا به مردم محروم روستاهای شهرستان پاوه کمک حال پدران و مادران باشند که نگویند ما مردم گرسنه ایم.

فاصله از شهدا گرفتیم که مدیران، مسئولان، مسئولین نمی فهمند که با اینکه 5 فرزندش را 4 فرزندش را 3 فرزندش را دو فرزندش یکی یک دونه اش را همسرش را تقدیم انقلاب کرد باز می گفت من به انقلاب بدهکارم، چون برایم اسلام آورد ، آزادی آورد، قرآن را، دینم را ، شرفم را، ناموسم را برگرداند و امروز عده ای چپاول از بیت المال را حق خود از بیت المال می دانند.

فاصله گرفتیم و نفهمیدیم که شهید سوداگر در غرب حاضر نشد تا در سنگر گرم بماند چرا که می گفت نیروها در سرما بدون پتو هستند.

فاصله گرفتیم و نفهمیدیم که شهید ابوعمار خواب و خوراک را بر خود حرام کرده بود تا مردم شهرستان مریوان و سروآباد و روستاها در آرامش باشند .

فاصله گرفتیم و نفهمیدیم شهید صالح نژاد حاضر نشد با ماشین بیت المال پدرش را تا اداره ای همراهی کند و او را با تاکسی برد تا حقی بر گردنش نیاید.

فاصله گرفتیم و نفهمیدیم شهید کردبهمن باغ انار شهر خود را خریداری کرد تا به رزمندگان میوه تازه برساند وبه دست رزمندگان بدهد تا جان بگیرند.

فاصله گرفتیم و نفهمیدیم شهید ناصر کاظمی وقتی که حزب منحله دمکرات پیشنهاد مذاکره را داده بود نگذاشت هیچ کسی به آن مذاکره برود ، میگفت اگر قراره اتفاقی بیفتد بزارید برای من باشد نه دیگران . چون بچه های مردم دست من امانت هستند.

فاصله گرفتیم که همه کاریمان بریده شدن است و نفهمیدیم سرلشکر بابایی داخل منبع آب پادگان می رفت و خودش منبع را تمیز می کرد بدون اینکه کسی متوجه شود و یا نوجوان شهید پیرمرد بسیجی تنها پوتین های بچه ها را واکس می زدند و بعد از شهادتشان قوطی واکس و فرچه را از کوله پشتی اش پیدا می کردند.

چه قدر بی وفا و بی معرفتید و چه نمک نشناس شدید، نمک نشناسی کردید که به اینجا رسیده ایم!!!!

خدایا به برخی از مسئولان، مسئولین ، مدیران، رئیس ها، قدری وجدان ، شرف و غیرت وخداپرستی را عنایت بگردان .

فاصله گرفتیم و نفهمیدیم که شهیدان عبادت و شهید نامجو وقتی که تمام بچه ها خواب بودند لباس بچه ها را جمع می کردند و میشتند بدون اینکه بچه ها خبردار بشوند.

فاصله گرفتیم و نفهمیدیم که بچه های رزمنده که آیا فرمانده است یا رزمنده ، پاسدار هست یا بسیجی ، پیشمرگ مسلمان است یا سرباز ارتشی هست یا ژاندارمری کمیته ای هست یا شهربانی جهادگر هست یا راننده شخصی دکتر هست یا مهندس 12 ساله است یا 80 ساله ، همه با هم دست به دست هم دادند تا از ناموس و شرف و حیا و غیرت وطن خود دفاع کنیم، پشت به پشت هم ایستادیم تا دشمنان قسم خورده قرآن و وطن و ناموس ما تجاوز نکنند ، آن وقت عده ای که خارج نشین بودند که در حال خوشگذرانی بودند یا بچه هایشان یا گروهک منافقین مسعود رجوی و مریم رجوی و دیگر گروهک های انحراف داشتند نقشه امروز را می کشیدند تا روزی زهر خود را به انقلاب بریزند سال 1388 موفق نشدند و خودشان را به هر قیمتی بود وارد نهادهای دولت کردند تا به هر قیمتی شده ضربه را بزنند ، ولی به هر کجا که ضربه می زنند موفق نمی شوند چون سربازان حضرت مهدی (عج) و حزب اللهی و بسیجیان و فرزندان حضرت امام (ره) و حضرت آقا آنها را به درک واصل می کنند و یا شناسایی می شوند یا نقشه هایشان بر باد می روند.

متأسفانه دولت یازدهم سعی کرده به کسانی مسئولیت بدهد که در فتنه نقش مهمی داشتند و آماده بودند کشور را به ویرانه تبدیل کرده و برای آمریکا هی ها فرش قرمز پهن کنند وقتی که کسی انقلاب اسلامی را رهبری را شهدا را جانبازان را بسیجیان را حزب اللهی ها را قبول ندارد به کار گرفته می شوند معلوم است که انقلاب به منحرف و مسیر آن عوض خواهد شد. جایگزین کردن سیاست بازی به جای سیاست مداری یکی دیگر از راه های مقابله با ارزش هاست و ما می بینیم که وزیران و مدیران و استانداران و فرمانداران  و غیره همین روش را به کار گرفته در حالی که سیاست بازی در اسلام منفور است. وقتی مردم از رئیس دولت و مدیران و عده ای دروغ بشنوند چگونه می توانند برای دولت اعتباری قائل شوند . بارها برای بنده پیش آمده مسئولین یا مسئولان به بنده قول داده اند ولی هیچ اقدامی صورت نگرفته . درخواست بنده برای سازماندهی مزار شهدا یا یادمان شهدا در اداره کل شهرستان تا استان تا مرکز به مدت 5 سال است خاک می خورد و هر ساله آن را تمدید می کنم و یادآوری می کنم ولی فقط وعده توخالی می دهند با تخلفات رئیس جمهوری باعث جلوگیری از وقوع تخلفات این چنینی می شوند .

اگر برای رئیس جمهور حریم قائل نمی شدیم در جریان حمله به سفارت سعودی، آقای روحانی نیز باید محاکمه شود . من از حمله به سفارت دفاع نمی کنم ولی وقتی بنده می بینم راهی برای دفاع از مزار شهدا، سازماندهی مزار شهدا، چاپ کتاب شهدا و جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و فرزندان شهدا و  مردمم وجود ندارد اگر رئیس جمهور پس از بی حرمتی به ملت ایران در منا و فرودگاه جده حق ملت را می گرفت دیگر نیاز به آن اتفاقات نبود که حالا وزیران، استانداران و غیره به خانواده های شهدا و جانبازان و رزمندگان و بسیجیان و حزب اللهی ها و خادمان الشهدا بی احترامی و توهین و ناسزا و افتراء و داعشی تندرو، قلمداد بدهند یا کارمند یا مدیر یا مسئول یا مسئولان یا مسئولین بنیاد شهید به خودشان چنین اجازه ای یا چنین جرأتی نداشتند به مزار شهدا ، فرزندان شهدا، همسران شهدا، کتاب شهدا، جانبازان ، ایثارگران و خانواده این عزیزان چنین جسارتی داشته باشند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام.برادربزرگواربابایی ممنون ازمطالب به حق وزیبای شما.الحق گل کاشتی ودیگرباخواندن این مطالب ازهرنظری عاجزیم.خداخیرت دهدحرف دل مازدی.کل گفته هایتان موردتاییدمبباشد..روح شهداءوامام شهداءشادویادشان گرامیباد.باتشکر ازشماوسایت فاش نیوز.بدرود.جانبازی که دلش پرازخون است ولی...................
سلام.برادربزرگواربابایی ممنون ازمطالب به حق وزیبای شما.الحق گل کاشتی ودیگرباخواندن این مطالب ازهرنظری عاجزیم.خداخیرت دهدحرف دل مازدی.کل گفته هایتان موردتاییدمبباشد..روح شهداءوامام شهداءشادویادشان گرامیباد.باتشکر ازشماوسایت فاش نیوز.بدرود.جانبازی که دلش پرازخون است ولی...................
افسوس که فریادرسی نیست!!!!!!!
چه فاصله ای ؟ از اینجا تا کره مریخه !
سلام.درادامه برادرعزیزبابایی بایداضافه کرد.حضرت امام ره همیشه به این جمله تاکیدداشتندکه رمزموفقعیت وحدت واتحاداست.برادرتازمانیکه ماهاباهم نباشیم ودرکنارهم وازحال هم بی باشیم.این آقایان میزنندتوسرماوبه مااهانت میکنند.رمزموفقعیت همان وحدت ویکپارچکیست.وقتی ماازهم دوریم چه توقعی ازدیگران داریم که نه جنگ رادبدندوانقلاب وسختی هاودردهارا
فاصله ایجاد کردند........!!
و بعضی ها به این فاصله دامن زدند.

چون نه شهیدی تقدیم قران کرده اند...و نه حتی یک سیلی بخاطر اسلام و انقلاب خورده اند
....
فقط حق و حقوق محرومین را خورده اند..لعنت بر آنان...
..
تازه طلبکار هم هستند...!!!...عجبا؟؟؟؟؟
...

دلنوشته دختر جانباز محلاتی

به خانم فاطمه حسینی نماینده مجلس که گفته بود

حقوق های نجومی پدرش سهم او از سفره انقلاب است.

به گزارش شهدای ایران، لیلی خلیلی فر دختر جانباز 8 سال دفاع مقدس شهر محلات علی خلیلی فر در یاداشتی خطاب به فاطمه حسنی، نماینده مجلسی که حقوق نجومی پدرش را سهم خود از انقلاب دانسته بود گفت: سرکار خانم حسینی شنیدم گفته بودی سهمت را از سفره انقلاب گرفته‌ای واقعا با دیدن این جمله ات دلم لرزید که چرا تا این ساعت از عمرم برای خودم هیچ سهمی از انقلاب تصور نکرده بودم واقعا حرفت برایم جای تامل داشت و نشستم با خودم حساب کردم که اگر واقعا انقلاب سهم تقسیم میکرد چرا سهم من از این انقلاب پدری که هر روز جلو چشمانمان ازتحمل جراحات شیمیایی ریه ،قلب،چشم به زمین می خورد وسهم تو پدری با حقوق نجومی؟
...

همه سهم دارند .

فقط بچه های جبهه و جنگ سهم ندارند .

رزمندگان جانبازان مثلاً 5 % که حقوق هم ندارند .

معیشت هم ندارند .

فقیر و درمانده رها شده اند .

چرا هیچکس اینان را دوست ندارد .

مگر دفاع از دین و وطن جرم است .
...
مسئول سازمان بسیج رسانه:

«فیشهای حقوقی کثیف» مصداق ولنگاری فرهنگی است/

نمی‌توان شعار انقلابی داد و پادشاهی زندگی کرد .
...

مرتضی خاکپور .

«فیشهای حقوقی کثیف» مصداق حقوق ندادن و فقر و مظلومیت

بچه های جبهه و جنگ است/

نمی‌توان شعار انقلابی داد و رزمندگان و جانبازان 5 % را از ایثارگری حذف کرد .

...
...
دو زن در فساد حلقه سرخه با ۶۰۰میلیاردتومان متواری‌اند

جزئیات تازه از "فساد بزرگ بانکی"
حکایت از حضور ۲ زن در این پرونده دارد که

حدود ۶۰۰ میلیارد تومان از پول بیت المال را با خود از کشور خارج کرده اند

و اکنون متواری هستند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi