شناسه خبر : 47729
پنجشنبه 31 تير 1395 , 11:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرمانده انتظامی آستارا:

امنیت کشور در سایه ایثار شهدا

فرمانده انتظامی آستارا گفت: امنیت و اقتدار کشور در سایه ایثار و از خود گذشتگی شهدای نظام اسلامی تحقق یافت.

رحیم مهدی‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده معظم شهید حسین کهن‌زاد، اظهار کرد: آرامش و احساس امنیتی که اکنون بر مرزهای کشور حاکم است در سایه رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدا تحقق یافت.

وی با تأکید بر تداوم راه و مسیر شهدای نظام اسلامی، تصریح کرد: خون پاک شهدا موجب تداوم حرکت انقلاب اسلامی به طرف پیشرفت و تعالی انسانی شده است.
 
فرمانده انتظامی آستارا دلجویی و عیادت از خانواده معظم شهدا را یک تکلیف بزرگ برای پلیس خدمتگزار دانست و خاطرنشان کرد: مردم و مسؤولان دستگاه‌های لشکری و کشوری باید در هر لحظه زندگی خود قدردان خون شهدا باشند.

وی با اشاره به اینکه شهدا الگوی واقعی صبر و استقامت در پایداری و حفظ ارزش‌های اسلام هستند، یادآور شد: این عزیزان با ایثار و رشادت در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور، جان خود را خالصانه تقدیم اسلام و آرمان‌های نظام کرده‌اند.

به گفته مهدی‌زاده، شهدا بر تمام رفتار و گفتار ما نظاره‌گر بوده و این امر علاوه بر دلگرمی، مسؤولیت مدیران و مسؤولان دستگاه‌های لشکری و کشوری را بسیار سنگین می‌کند.

وی با تصریح بر اینکه راه شهدا راه عزت، استقامت و ایستادگی است، گفت: یاد و نام این دلاورمردان عرصه‌های سخت نبرد باید در فضای معنوی جامعه همواره جریان داشته باشد.

فرمانده انتظامی آستارا، خانواده‌ها و فرزندان شاهد را سرمایه‌های ارزشمند انقلاب و نظام دانست و بیان کرد: سرمایه‌گذاری و توجه به فرزندان شاهد دل شهدا را شاد می‌کند.

وی برپایی یادواره‌ها و تکریم خانواده معظم شهدا را یک وظیفه شرعی و ملی برای هر ایرانی دانست و  متذکر شد: فرزندان شهدا ادامه‌دهنده راه پدران خود هستند.

به گزارش فارس، شهید حسین کهن‌زاد از یگان اعزامی نیروی انتظامی بود که در 18 تیر 80 حین ماموریت در منطقه میرجاوه در خاک سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi